- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sigaretten, sigaren en andere rookwaar
Sigaretten, sigaren en andere rookwaar
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Om een heel simpel voorbeeld te geven dan.
Zijn er ooit wel eens volwassen giraffen met korte nekken opgegraven? Nee niet dus. En waar stammen paarden vanaf?
Elk soort is altijd met minimale verschillen gelijk gebleven.
Ik heb op school ook de Neanderthaler lesjes gehad. Volgens mij is dat een gewoon een zwak ras die uitgestorven is.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
liever oogkleppen op als een betuttelaar zijn!
Als ik zeg dat iemand niet met drank op achter het stuur moet ben ik toch ook geen betuttelaar? Jij als roker brengt mij als niet-roker in gevaar, en daar pas ik voor. Ik heb ongetwijfeld ook allemaal slechte gewoontes, maar ik val daar niemand lastig mee. Lijkt me een minimale sociale eis.
Betutteling is het pas als ik je verbied te roken, maar dat is compleet niet aan de orde. En als je niet gelooft dat meeroken slecht is (kos?) ga je dan ook in een kinderdagverblijf met de ramen dicht roken 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Jij als roker brengt mij als niet-roker in gevaar,
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes

Typisch een rokersreactie 
Zou mijn vooroordeel dan toch....
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Om een heel simpel voorbeeld te geven dan.
Zijn er ooit wel eens volwassen giraffen met korte nekken opgegraven? Nee niet dus. En waar stammen paarden vanaf?
Elk soort is altijd met minimale verschillen gelijk gebleven.
Ik heb op school ook de Neanderthaler lesjes gehad. Volgens mij is dat een gewoon een zwak ras die uitgestorven is.
Trouwens, evolutie is altijd een zeer interessant iets. Misschien een topic aanmaken? Hoeven we deze niet te kapen en de mods niets te verwijderen
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En als je niet gelooft dat meeroken slecht is (kos?) ga je dan ook in een kinderdagverblijf met de ramen dicht roken 
Neen enkel in ziekenhuizen. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Trouwens, evolutie is altijd een zeer interessant iets. Misschien een topic aanmaken?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Net te laat Hannibal. Moet mijn topic maar weer verdwijnen die ik zojuist had gemaakt.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Even zoeken op evolutie had ook gekunt...
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Even zoeken op evolutie had ook gekunt...
.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
NOS Headlines - Exit illegale downloads - Nieuws - headlines.nos.nl
Ook te laat voor veel winkels.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
mooi zo.
die walgelijke gristelijke gezondheids razzia stond me sowieso al niet aan.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Weet ik waar ik niet meer naar toe hoef
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
De meesten roken toch niet meer? Lijkt me grappig als het daardoor nog stiller wordt in de kleine kroegen.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Dit is echt iets voor rokers: Je gaat toch een keer dood.
Dat is echt zo retarded. 
Zelf wel eens een paar gehad maar ik hou niet van de nasmaak.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ja maar dan moet ik langs die smerige schoorstenen die pal voor de ingang de lucht staan vervuilen. Ik ga liever gewoon dood!
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Ja maar dan moet ik langs die smerige schoorstenen die pal voor de ingang de lucht staan vervuilen. Ik ga liever gewoon dood!
ik heb met je te doen jongen.
kom wel een keer biertje doen bij je, beloof dat ik niet zal roken. 
gruningen was het niet?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Alcohol komt er bij mij niet in.
Voor de rest ben je welkom 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik ben blij met de uitspraak. Zal nog een hoop gedoe opleveren en over een jaartje of 2 zal blijken dat de wet gewoon niet te handhaven is. Mooi! Kunnen we over twee jaar weer gewoon roken.
'verboden voor niet-rokers' zegt het bordje dat bij de ingang van mijn stamkroeg hangt trouwens. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Mooi! Kunnen we over twee jaar weer gewoon roken.
Als je dat haalt...
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Alcohol komt er bij mij niet in.
Voor de rest ben je welkom
Niet roken,niet drinken,woon je in een bibliotheek?
Als ik al je berichtten op moviemeter lees lijk je me al ongezellig maar nu weet ik het zeker haha.
Je vrienden mogen wel een pak appelsap meenemen? 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Aah, met jou kan ik praten! 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Niet roken,niet drinken,woon je in een bibliotheek?
Als ik al je berichtten op moviemeter lees lijk je me al ongezellig maar nu weet ik het zeker haha.
Je vrienden mogen wel een pak appelsap meenemen?
Er zijn genoeg mensen die niet roken en drinken en ik vind de toon die je nu aanslaat tegen iemand die je amper kent behoorlijk onbeschoft, je lijkt wel een klein pubertje die niet weet hoe hij zich zonder die middelen moet vermaken!
Appelsap. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik rook en drink ook niet en ik mis er helemaal niks aan. Ik voel me dan ook echt niet minder dan mensen die het wel doen 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Voor mij net hetzelfde, ik heb nog nooit gerookt en ook nog nooit alcohol gedronken.
Mijn lievelingsdrank is appelsap.