• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Sigaretten, sigaren en andere rookwaar

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik rook en drink ook niet en ik mis er helemaal niks aan. Ik voel me dan ook echt niet minder dan mensen die het wel doen

Dan zou ik jouw avatar ook maar een veranderen. Je wilt toch niet zeggen dat die dame in jouw avatar appelsap drinkt.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Een Martini/Appelsap, sterker kan Aniston het niet verdragen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik rook niet maar ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die mij gaan vertellen wat ik wel en niet mag doen. Ik ben daarom ook tegen de gristenbetutteling met debielen zoals Ab Klink en Adolf Hirshi Ballin aan het roer.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

(quote)
Er zijn genoeg mensen die niet roken en drinken en ik vind de toon die je nu aanslaat tegen iemand die je amper kent behoorlijk onbeschoft, je lijkt wel een klein pubertje die niet weet hoe hij zich zonder die middelen moet vermaken!

Appelsap.

[edit kapp: persoonlijke aanval verwijderd]

Lees eerst wat ik bedoel voor je conclusies trekt.

Dat iemand geen drank en sigaretten in z'n lichaam wilt moet die zelf weten maar dat je geen drank toelaat in je eigen huis(rook van sigaretten begrijp ik dan nog) is wel heel erg triest.

Zou raar zijn als jij je appelsapje niet mag drinken bij een kennis omdat die persoon niet van appelsap houd...

Als je van een sigaretje of drankje houd hoor je altijd dat je het niet gezellig kan hebben zonder die middelen,slaat nergens op en een domme opmerking want ik zeg nergens dat ik er niet zonder kan.

Zijn genoeg dagen dat ik niet drink,maar als mensen bij mij op bezoek komen ga ik ze echt niet vertellen dat ze geen alcohol mogen drinken.

Ik moet hier echt om lachen,laat ik me maar buiten deze discussie houden,want met dit soort mensen is een discussie zinloos als je zo erg in je eigen wereld leeft.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik denk niet dat hij serieus bedoelt dat mensen geen alcohol bij hem thuis mogen drinken (hoop ik toch).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Persoonlijke aanval verwijderd.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Ik denk niet dat hij serieus bedoelt dat mensen geen alcohol bij hem thuis mogen drinken (hoop ik toch).

Dat is het hem nou juist,dat meent die wel...

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik rook dan wel niet maar soms ook wel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik rook en drink ook niet en ik mis er helemaal niks aan. Ik voel me dan ook echt niet minder dan mensen die het wel doen

Same here, in sommige gevallen voel ik me zelfs béter.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Ik heb nooit gerookt en zal het ook nooit doen. Jegh!

Een Biertje of zijn tijd is daarnaast nooit weg, maar dat valt op zich ook reuze mee bij mij.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ik heb wel gerookt. Vond het altijd zo gezellig. Rook al heel wat jaren niet meer. Ben daar ook wel blij om. Een biertje in de kroeg is wel lekker of een wijntje op het terras. Maar wat heb ik een hekel aan die mannen of vrouwen die laveloos dronken worden.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik drink nooit meer sinds een aantal jaar. En dan zijn dronken mensen nóg irritanter dan dat ik ze in werkelijkheid voor me zag.

Of zoiets.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Ik drink nooit meer sinds een aantal jaar. En dan zijn dronken mensen nóg irritanter dan dat ik ze in werkelijkheid voor me zag.

Of zoiets.

Is daar een reden voor? Dat je gestopt bent met drinken? Of zomaar..

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Nee, dat moet in verband met de medicijnen die ik slik tegen epilepsie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Same here, in sommige gevallen voel ik me zelfs béter.

Je houdt ieder geval meer geld over

Ik drink wel, rook niet. Roken vind ik echt zo ongelooflijk vadsig. Het stinkt, het staat bijzonder asociaal en het kost een partij geld, daar wordt je naar van. Snap niet dat mensen zich beter voelen als ze een stokje longkanker in de mond proppen..

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

En dan zijn dronken mensen nóg irritanter dan dat ik ze in werkelijkheid voor me zag.

dat is een voldongen feit.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Je houdt ieder geval meer geld over

dan gaat het wel naar iets anders, maar dat het vet duur is klopt als een bus.

Het stinkt,

yep

het staat bijzonder asociaal

nope

en het kost een partij geld,

yep, maar tegenwoordig kost alles veel.

daar wordt je naar van.

yep

Snap niet dat mensen zich beter voelen als ze een stokje longkanker in de mond proppen..
zodat ik niet gestresst raak van kortzichtige mensen.

en waarom het woord K weer zeggen?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Roken vind ik echt zo ongelooflijk vadsig (...) het staat bijzonder asociaal.

Mwah, valt mee hoor...

(afbeelding)

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Het stinkt, het staat bijzonder asociaal .

Echt niet,monica ook vind je?:

(afbeelding)

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het ook niet vrouwelijk, laat staan charmant als een vrouw een sigaret in dr mond heeft. Op een of andere manier vind ik dat meteen ma Flodder achtig.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Ik vind het ook niet vrouwelijk, laat staan charmant als een vrouw een sigaret in dr mond heeft. Op een of andere manier vind ik dat meteen ma Flodder achtig.

Dat heb ik nooit gevonden. En bij een man?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

LEIDENAAR187 wrote:

(quote)

Echt niet,monica ook vind je?:

(afbeelding)

(afbeelding)

Vind het wel stoer staan eerlijk gezegd.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Elineloves wrote:

Mee eens. Die foto van Belucci hier wordt ik ook onpasselijk van (terwijl die van Jude Law gewoon cool is). Waarom weet ik niet, maar ik vind dat mannen wel mogen roken en vrouwen niet

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Mee eens. Die foto van Belucci hier wordt ik ook onpasselijk van (terwijl die van Jude Law gewoon cool is). Waarom weet ik niet, maar ik vind dat mannen wel mogen roken en vrouwen niet

Wat een onzin...

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

HarmJanStegenga wrote:

(quote)

Onpasselijk van Belucci??? 100% gay!!!!! hahaha

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

rose wrote:

Wat een onzin...

Als je het serieus opvat wel ja...

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Bij vrouwen kan roken ook sexy zijn.

Ik zelf rook 1 pakje malboro per week,waar ik 5 weken geleden nog 7 pakjes per week aan het wegpaffen was.

En rook al jaren maar stop langzaam....

Ik vind het pas kansloos staan om een vrouw te zien achter een kinderwagen met een sigaret hangend in d'r bek,dat staat echt niet haha.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Ik vind het pas kansloos staan om een vrouw te zien achter een kinderwagen met een sigaret hangend in d'r bek,dat staat echt niet haha.

Dat kan echt niet idd. Of in de auto, waar de kids ook in zitten....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Een 13 jarige puber op een hoekje van de straat is ook stoer zeker?

Mwoah, ik weet het niet.. ik vind roken niks, maar ik zie liever een kerel met een sigaret dan een vrouw.

Laat staan vrouwen die sigaartjes roken, de vriendin van mn neef rookt dat... wát een belachelijk gezicht. 50 kilo, mager gezicht, en dan zo'n dikke sigaar uit dr mond, charming as hell.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Een 13 jarige puber op een hoekje van de straat is ook stoer zeker?

.

Als ik naar mezelf kijk vond ik dat wel toen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.