- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sigaretten, sigaren en andere rookwaar
Sigaretten, sigaren en andere rookwaar
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik rook en drink ook niet en ik mis er helemaal niks aan. Ik voel me dan ook echt niet minder dan mensen die het wel doen
Dan zou ik jouw avatar ook maar een veranderen. Je wilt toch niet zeggen dat die dame in jouw avatar appelsap drinkt. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Een Martini/Appelsap, sterker kan Aniston het niet verdragen. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik rook niet maar ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die mij gaan vertellen wat ik wel en niet mag doen. Ik ben daarom ook tegen de gristenbetutteling met debielen zoals Ab Klink en Adolf Hirshi Ballin aan het roer.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Er zijn genoeg mensen die niet roken en drinken en ik vind de toon die je nu aanslaat tegen iemand die je amper kent behoorlijk onbeschoft, je lijkt wel een klein pubertje die niet weet hoe hij zich zonder die middelen moet vermaken!
Appelsap.
[edit kapp: persoonlijke aanval verwijderd]
Lees eerst wat ik bedoel voor je conclusies trekt.
Dat iemand geen drank en sigaretten in z'n lichaam wilt moet die zelf weten maar dat je geen drank toelaat in je eigen huis(rook van sigaretten begrijp ik dan nog) is wel heel erg triest.
Zou raar zijn als jij je appelsapje niet mag drinken bij een kennis omdat die persoon niet van appelsap houd...
Als je van een sigaretje of drankje houd hoor je altijd dat je het niet gezellig kan hebben zonder die middelen,slaat nergens op en een domme opmerking want ik zeg nergens dat ik er niet zonder kan.
Zijn genoeg dagen dat ik niet drink,maar als mensen bij mij op bezoek komen ga ik ze echt niet vertellen dat ze geen alcohol mogen drinken.
Ik moet hier echt om lachen,laat ik me maar buiten deze discussie houden,want met dit soort mensen is een discussie zinloos als je zo erg in je eigen wereld leeft.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik denk niet dat hij serieus bedoelt dat mensen geen alcohol bij hem thuis mogen drinken (hoop ik toch).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Persoonlijke aanval verwijderd.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik denk niet dat hij serieus bedoelt dat mensen geen alcohol bij hem thuis mogen drinken (hoop ik toch).
Dat is het hem nou juist,dat meent die wel... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik rook en drink ook niet en ik mis er helemaal niks aan. Ik voel me dan ook echt niet minder dan mensen die het wel doen
Same here, in sommige gevallen voel ik me zelfs béter. 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
Ik heb nooit gerookt en zal het ook nooit doen. Jegh!
Een Biertje of zijn tijd is daarnaast nooit weg, maar dat valt op zich ook reuze mee bij mij.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik heb wel gerookt. Vond het altijd zo gezellig. Rook al heel wat jaren niet meer. Ben daar ook wel blij om. Een biertje in de kroeg is wel lekker of een wijntje op het terras. Maar wat heb ik een hekel aan die mannen of vrouwen die laveloos dronken worden.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik drink nooit meer sinds een aantal jaar. En dan zijn dronken mensen nóg irritanter dan dat ik ze in werkelijkheid voor me zag.
Of zoiets.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik drink nooit meer sinds een aantal jaar. En dan zijn dronken mensen nóg irritanter dan dat ik ze in werkelijkheid voor me zag.
Of zoiets.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nee, dat moet in verband met de medicijnen die ik slik tegen epilepsie. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Same here, in sommige gevallen voel ik me zelfs béter.
Je houdt ieder geval meer geld over 
Ik drink wel, rook niet. Roken vind ik echt zo ongelooflijk vadsig. Het stinkt, het staat bijzonder asociaal en het kost een partij geld, daar wordt je naar van. Snap niet dat mensen zich beter voelen als ze een stokje longkanker in de mond proppen..
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
En dan zijn dronken mensen nóg irritanter dan dat ik ze in werkelijkheid voor me zag.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Je houdt ieder geval meer geld over
dan gaat het wel naar iets anders, maar dat het vet duur is klopt als een bus.
Het stinkt,
yep
nope
yep, maar tegenwoordig kost alles veel.
yep
en waarom het woord K weer zeggen?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Roken vind ik echt zo ongelooflijk vadsig (...) het staat bijzonder asociaal.
Mwah, valt mee hoor... 

LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Het stinkt, het staat bijzonder asociaal .
Echt niet,monica ook vind je?:

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind het ook niet vrouwelijk, laat staan charmant als een vrouw een sigaret in dr mond heeft. Op een of andere manier vind ik dat meteen ma Flodder achtig.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik vind het ook niet vrouwelijk, laat staan charmant als een vrouw een sigaret in dr mond heeft. Op een of andere manier vind ik dat meteen ma Flodder achtig.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Echt niet,monica ook vind je?:
(afbeelding)
(afbeelding)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Mee eens. Die foto van Belucci hier wordt ik ook onpasselijk van (terwijl die van Jude Law gewoon cool is). Waarom weet ik niet, maar ik vind dat mannen wel mogen roken en vrouwen niet 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Mee eens. Die foto van Belucci hier wordt ik ook onpasselijk van (terwijl die van Jude Law gewoon cool is). Waarom weet ik niet, maar ik vind dat mannen wel mogen roken en vrouwen niet
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Onpasselijk van Belucci??? 100% gay!!!!! hahaha 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Wat een onzin...
Als je het serieus opvat wel ja...
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Bij vrouwen kan roken ook sexy zijn.
Ik zelf rook 1 pakje malboro per week,waar ik 5 weken geleden nog 7 pakjes per week aan het wegpaffen was.
En rook al jaren maar stop langzaam....
Ik vind het pas kansloos staan om een vrouw te zien achter een kinderwagen met een sigaret hangend in d'r bek,dat staat echt niet haha.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik vind het pas kansloos staan om een vrouw te zien achter een kinderwagen met een sigaret hangend in d'r bek,dat staat echt niet haha.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Een 13 jarige puber op een hoekje van de straat is ook stoer zeker?
Mwoah, ik weet het niet.. ik vind roken niks, maar ik zie liever een kerel met een sigaret dan een vrouw.
Laat staan vrouwen die sigaartjes roken, de vriendin van mn neef rookt dat... wát een belachelijk gezicht. 50 kilo, mager gezicht, en dan zo'n dikke sigaar uit dr mond, charming as hell.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Een 13 jarige puber op een hoekje van de straat is ook stoer zeker?
.