• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.574 votes
Profile

Sigaretten, sigaren en andere rookwaar

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Een 13 jarige puber op een hoekje van de straat is ook stoer zeker?

Mwoah, ik weet het niet.. ik vind roken niks, maar ik zie liever een kerel met een sigaret dan een vrouw

.

Vind dat altijd zo raar. Waar zit hem dat verschil in dan?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Juist omdat mensen zeggen dat roken stoer is, begint de jeugd steeds vroeger drmee, want tsja.. als je stoer bent hoor je dr bij.

Daarom stimuleer ik het ook niet op mn werk, ik probeer de kids juist bij te brengen dat ze van die troep af moeten blijven, dát is pas stoer.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Hahaha sigaren bij vrouwen staan echt niet nee...

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Elineloves wrote:

Een 13 jarige puber op een hoekje van de straat is ook stoer zeker?

Nee, dat zijn echt van die meelopers die erbij willen horen.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Elineloves wrote:

Juist omdat mensen zeggen dat roken stoer is, begint de jeugd steeds vroeger drmee, want tsja.. als je stoer bent hoor je dr bij.

Daarom stimuleer ik het ook niet op mn werk, ik probeer de kids juist bij te brengen dat ze van die troep af moeten blijven, dát is pas stoer.

Tenminste nog iemand die het snapt!

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

En dat helpt?

Jongens,als ze roken op het schoolplein,zeg dan dat je liever een appelsappie drinkt,dat is pas stoer zeg je dan!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Tuurlijk is dat beter. Ik sta ook niet te springen dat mijn dochters ook aan het roken slaan. Neemt niet weg dat ik het een leuke tijd vond toen. Je deed iets wat niet mocht van thuis.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

rose wrote:

(quote)
Vind dat altijd zo raar. Waar zit hem dat verschil in dan?

In mijn ogen is een vrouw wat sensueler en gracieuzer dan een man, en vooral de vrouwen die een goed verzorgd uiterlijk hebben, veel tijd aan hun lichaam en uiterlijk besteden, vind ik het zonde van als ze met een peuk in hun mond rondlopen. Mannen zijn sowieso wat ruwer, daar past het wat beter bij.

Ik zie liever een bink van 2 meter met een sigaret, dan een klein vrouwtje van 1m60, dat vind ik gewoon werkelijk geen gezicht.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Toen ik vroeger door mn ouders werd betrapt dat ik een pakje Marlboro onder mn kussen had verstopt, zei ik dat ik die moest verstoppen voor Jos, mn maat.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Jullie praten alsof het zo gek is om een meeloper te zijn als je pas 13 bent.

Als al je vrienden roken op het schoolplein,en je staat elke dag met een groepje,bij het winkelcentrum of buiten school,dan is het mogelijk dat je erin meegaat.

Je bent op die leeftijd nou eenmaal geen volwassene...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

LEIDENAAR187 wrote:

(quote)

En dat helpt?

Jongens,als ze roken op het schoolplein,zeg dan dat je liever een appelsappie drinkt,dat is pas stoer zeg je dan!

Geloof het of niet, maar tegenwoordig helpt het toch hoor, die voorlichting. De cijfers van rokende jongeren daalt nog steeds. Natuurlijk zijn er altijd van die populaire en eigenwijze kids die lekker 't tegenovergestelde doen, maar ookal bereik je er maar een kleine groep mee, het is toch meegenomen.

Gelukkig snappen de meeste kinderen wel dat het gewoon stom is om tegen je zin in te roken omdat klasgenoten het wel doen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Als al je vrienden roken op het schoolplein,en je staat elke dag met een groepje,bij het winkelcentrum of buiten school,dan is het mogelijk dat je erin meegaat.

Ik heb als 13 jarige ook altijd bij rokende mensen gestaan, maar die mensen wisten wel dat ze mij geen hoefde aan te bieden, omdat ik daar geen behoefte aan had. Dat hebben ze dus ook nooit gedaan. Bewuste keuze.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

In mijn ogen is een vrouw wat sensueler en gracieuzer dan een man, en vooral de vrouwen die een goed verzorgd uiterlijk hebben, veel tijd aan hun lichaam en uiterlijk besteden, vind ik het zonde van als ze met een peuk in hun mond rondlopen. Mannen zijn sowieso wat ruwer, daar past het wat beter bij.

Ik zie liever een bink van 2 meter met een sigaret, dan een klein vrouwtje van 1m60, dat vind ik gewoon werkelijk geen gezicht.

Je kan ook heel sensueel een sigaret roken ...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

rose wrote:

(quote)
Je kan ook heel sensueel een sigaret roken ...

Hm.. een teug heisen en dan 'sexy' de rook uitblazen door je neus en je mond..

Nee, kan me er niks bij voorstellen.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Natuurlijk is dat mogelijk. Is soms ook heel logisch, want juist in die periode ben je vatbaar voor heel veel invloeden. Maar om het stoer te noemen is weer een heel ander verhaal..

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Idd. Mijn ex rookte behoorlijk en deed dat op een onweerstaanbare manier. Bij een hoop vrouwen geeft het een sensuele meerwaarde.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Hm.. een teug heisen en dan 'sexy' de rook uitblazen door je neus en je mond..

Nee, kan me er niks bij voorstellen.

Stop hem in je reet en blaas het uit je mond.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Geloof het of niet, maar tegenwoordig helpt het toch hoor, die voorlichting. De cijfers van rokende jongeren daalt nog steeds. Natuurlijk zijn er altijd van die populaire en eigenwijze kids die lekker 't tegenovergestelde doen, maar ookal bereik je er maar een kleine groep mee, het is toch meegenomen.

Gelukkig snappen de meeste kinderen wel dat het gewoon stom is om tegen je zin in te roken omdat klasgenoten het wel doen.

De cijfers van de jongeren zal dalen omdat je veel meer geconfrontreerd word met de feiten van de gevolgen zoals beelden van mensen met kanker,en zowiezo al die waarschuwingen op de pakjes.

Voorlichtingen op school enz enz....

Leuk dat jij je steuntje bijdraagt hoor,maar als er 1 helpt in je leven moet je al blij zijn....

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Van mij mag iedereen roken, zolang ze maar rekening houden met niet-rokers. In veel gevallen vind ik het wel zielig eigenlijk. Jongeren die roken, mensen die smachten naar een sigaret, per se naar buiten willen om te gaan roken, ... 't Kan misschien zijn dat er mensen zijn die graag roken, maar als ik kijk naar de rokers in mijn omgeving zijn ze begonnen om mee te doen of kunnen ze niet stoppen omdat het verslavend is. Echte motivering om te roken zit er meestal niet in. Enkel voor het recht om op café te mogen roken hebben ze de nodige argumenten.

En schermen met andere problemen als alcohol is ook maar ontwijken van de problemen die er zijn rond roken. Veel genotsmiddelen hebben zo hun nadelen, maar pleit roken niet helemaal vrij. En het argument dat je toch ergens aan moet sterven is een gebrek aan levenslust. Je vermijdt toch die elementen die levensbedreigend zijn? Ik steek ook niet te voet de autostrade over of zo.

Maar iedereen moet zelf maar weten of hij/zij rookt of niet, zolang er maar respect is voor anderen.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

dutchtuga wrote:

Idd. Mijn ex rookte behoorlijk en deed dat op een onweerstaanbare manier. Bij een hoop vrouwen geeft het een sensuele meerwaarde.

Echt niet. Er valt niets sensueels in te ontdekken.Ik heb ooit eens gekust met een meid die gerookt had en sindsdien was het eens maar nooit meer. Liever GEEN vrouw, dan een die rookt. Al ben ik inmiddels goed voorzien.

Ik zie trouwens ook liever een vrouw, die wijn of een mixje drinkt, dan eentje die bier drinkt. Is ook al zo'n afknapper wat mij betreft.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Hangt helemaal van de vrouw af. Ik knap er grotendeels ook op af, maar er zijn van die vrouwen....

Je moet 'r nog tegenkomen denk ik .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Roken omdat je het wilt vind ik prima, moet iedereen voor zich weten, ookal roken ze 20 pakjes per dag omdat ze het zo lekker vinden.... Roken omdat iedereen het doet, of omdat je er anders niet bijhoort vind ik weer een ander verhaal.

Hoevaak zie je niet een opgefokt kereltje in de auto zitten, half afwezig, op zoek naar die sigaret die ie nog ergens had liggen, om hem vervolgens aan te steken en met volle teugen op te roken. Of mensen die niet eens naar de bios kunnen zonder 3 keer te moeten roken, dat vind ik vrij sneu. Nogmaals, iedereen moet het voor zich weten, alleen ik ben heel blij dat ik er nooit aan begonnen ben.

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

dutchtuga wrote:

Je moet 'r nog tegenkomen denk ik .

Zou niet best zijn ....

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Stop hem in je reet en blaas het uit je mond.

Wacht, ik zal het voordoen:

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Spetie wrote:

Ik zie trouwens ook liever een vrouw, die wijn of een mixje drinkt, dan eentje die bier drinkt. Is ook al zo'n afknapper wat mij betreft.

Zo'n grote, goedgevulde pot met bier is toch onweerstaanbaar, zeker als ze nog een sigaret in dr andere hand heeft met 17 stompjes in de asbak, daar stap je toch meteen op af!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

(afbeelding)

Goh, je hebt je billen bijgeschoren zie ik!

(afbeelding)

Misschien een leuke match voor je?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Speciaal voor je verjaardag ja!

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Film Pegasus wrote:

En het argument dat je toch ergens aan moet sterven is een gebrek aan levenslust. Je vermijdt toch die elementen die levensbedreigend zijn? Ik steek ook niet te voet de autostrade over of zo.

.

Dus mensen die parachute springen,bungee-jumpen,diepzeeduiken,enz enz hebben gebrek aan levenslust volgens jou theorie....

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

(afbeelding)

Spetie

• 38871 messages
  • 8146 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Zo'n grote, goedgevulde pot met bier is toch onweerstaanbaar, zeker als ze nog een sigaret in dr andere heeft met 17 stompjes in de asbak, daar stap je toch meteen op af!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.