- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
die sidekick heeft overigens een superirritante stem
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Tsja, enge politieke correctheid verwijten kun je zo'n 90% van die bekende koppen wel.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
en natuurlijk die vier drollen van de Kwis,
en PdL is net zo irritant, die man moet gewoon weer afzeiktv gaan maken, en niet als extraatje bij dit programma
oh ja en fossiel Sonja Barend
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
volgens mij niet, maar hoort hier zeker weten genoemd te worden
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Ik irriteer me eigenlijk aan vele bekende Nederlanders. Vooral bij RTL 4 lopen er een paar rond die mijn stoelgang spontaan een enorme boost geven:
Op 1: Onze premier, Pinokkio "Mark" Rutte
http://www.lidavandoorn.nl/images/blog/mark-rutte-lacht-om-iets/Mark-Rutte-lacht-om-iets.jpg
Op 2, al zit hij dicht op de koppositie, en ik hoop dat hij zich heeft opgegeven voor dat enkeltje Mars, Albert Verlinde
.
http://soundofmusic.nl/wp-content/uploads/2014/03/Albert-Verlinde.jpg
Afgetekend op 3, iemand waar ik serieus allergisch voor ben, Wendy van Dijk....
http://images0.tcdn.nl/prive/article21268057.ece/BINARY/u/wendy+van+dijk.jpg
Linda van Mol
http://static3.parool.nl/static/photo/2012/11/4/5/20120515111232/media_xl_1209095.jpg
Nog zo'n irritant en hopeloos overschat wicht, Chantal Janzen....
http://bundie.nl/wp-content/uploads/2014/11/Schermafbeelding-2014-11-09-om-11.02.15.png
Verder zijn nogal irritant:
- Hugo "ik heb het meer verstand van voetbal van wie dan ook, ook al kan ik zelf geen bal raken" Borst.
Frits Sissing
- Jack "ik heb een fantastische tafel vandaag, namelijk met dezelfde gasten als vorige week, en de week ervoor, en de week daarvoor en de week daar weer voor" van Gelder
- Thijs Zonneveld
- Eva Jinek ( hard op weg richting top 3)
- Yolanthe (en nee ik vind haar ook niet heel knap)
- Nicolette van Dam
- Brigitte Kaandorp
- Mathijs "aan tafel" van Nieuwkerk
- DeMart Smeets
- Herbert Dijkstra
- Sven Kramer
- Barbie (geen idee hoe dat mens heet)
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja ze zijn allemaal TE gemaakt. Blijf lekker jezelf. Al dat overspontane gedoe en zogenaamde gemaakte medeleven. Vooral Linda de Mokkel heeft er een handje van en op de tweede plaats Chantal Washanden. Maar voor mij de nummer 1 in jouw lijstje is zeker Kwalbert Kots. 
P.s. voor mij persoonlijk de echte nummer 1: Joop Braakselgekke 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Dames en heren, Luuk Ikink *kotst*
Hoe is deze nietszeggende pipo ooit op tv gekomen? 0,0 uitstraling.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Gordon
Dino
Linda de Mol
Sven Kramer
Hugo Borst
Mathijs van Nieuwekerk
Giel Beelen
Paul de Leeuw
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
nico dijkshoorn of hoe heet die flapdrol bij DWDD,
kansloos figuur, met z'n zwervers-look
vooral de manier waarop ie hijgend z'n flutgedichten voorleest is superirritant, daarnaast ook helemaal niet grappig
Wordddd
devel-hunt
-
- 45 messages
- 246 votes
1 : Gerrit Zalm
2: Giel Beelen
3. Peter R de Vries
4. Emiel Ratelband
5. Jolanthe
6. Marcel van Dam
7. Dolf Jansen
8. Dave Roelvink
9. RaGeil Hazes
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Nee. Wat is er mis met Zalm?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Ik zie geen onwaarheden in Zalms woorden. Hij kwam pas bij ABN toen die toko al was gered door de staat. Dus hij is niet debet aan de ondergang van de bank. Verder is de opbrengst tot nu toe keurig en die paar miljard verlies zijn klein bier vergeleken met het verlies dat was geleden als de bank niet was gered. Ongetwijfeld zouden er anderen achter de tralies moeten, maar daar is Zalm er zeer beslist geen van. Dus ik begrijp devil-hunt niet zo. En hij houdt van flipperkasten (en durft daar voor uit te komen), dan heb je sowieso een streepje voor.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Die walgelijke lach van em constant helpt niet echt in deze tijden geloof ik. Komt een beetje over als "haha, klootjesvolk, ik heb lekker jullie centen!".
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Niemand is te vertrouwen, dat maakt Zalm niet erger dan anderen.
En die lach, ach, dat hoort bij 'm. Liever dat dan die gluiperd van een Dijsselbloem, die is veel geniepiger en enger.
devel-hunt
-
- 45 messages
- 246 votes
Die minderwaardige arrogante grijns. Hij heeft een attitude alsof hij vanaf zijn ivoren toren neerkijkt op het klootjesvolk. HET vleesgeworden voorbeeld van de graaicultuur, zonder schaamte en schroom, met een vanzelfsprekendheid, terwijl die bank er nog staat door de belastingbetaler, een wat bescheidenere opstelling zou op zijn plaats zijn, maar de zelfgenoegzaamheid druipt van hem af.
Het is geen argument dat hij pas later in het proces bestuurder werd van de ABN-AMRO, hij is en blijft eindverantwoordelijk. Bovendien wat hij ook bestuurder bij de DSB bank, iedereen weet wat dat voor bank was. Daarnaast, ik ben nog niet klaar met Zalm, heeft hij zichzelf ook de titel mister Euro gegeven, en heeft hij Nederland zonder enige ruggenspraak de Euro in geloosd.
Vandaar met stip op 1.
En het is Devel en geen Devil MJK 87. Misschien moet jij een lijstje maken waarin Dijsselbloem op een staat.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Eigenlijk alleen Gordon en Joling. Is óók meer dat je ze overal tegenkomt terwijl ze eigenlijk niet veel kunnen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Enzoknol en zijn vriendin. Elke keer als ik y.t. open zie ik als eerste die 2 lachende koppen.
Kan je zijn kanaal blokkeren met IE?
Curry
-
- 313 messages
- 113 votes
Wendy van Dijk-heel nep
Gordon
Paul de Leeuw-moet echt nu eens van de tv af
Verder vooral 2015:
Dre Hazes en zus
Saybia of hoe je het ook schrijft-erger me KAPOT als je uitlogt uit je Hotmail en ongewild op die msn pagina uitkomt en ELKE DAG die slettekop moet zien met "belangrijk nieuws" over haar en vd Vaart
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Freek Vonk
En Monique Smit natuurlijk
Tjeerd Inia
-
- 1 messages
- 0 votes
al die irritante bn'rs noemen die te graag in de spotlights staan?, onmogelijk!!!
top 5:
Sabia, ziekelijk.
Silvie, terminaal
Geer en Goor,chemisch castreren
Roelvink, narcistisch
zoon Roelvink, over het paard getild
gewoon negeren die narcistische handel.