- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Ik nomineer de bandrecorder van zijn pa het meest irritante voorwerp van het jaar.
Ik nomineer Gonnoroe Hoes en Galbert Verlinde.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Paul de Leeuw, wat een irritant figuur zeg met z'n homo-propaganda
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5308 votes
Waarom moet ik bij deze opmerking toch denken aan Chris Cooper in American Beauty?
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
ach kom op zeg, wat een lange tenen hebben jullie toch
Fortune
-
- 4313 messages
- 2772 votes
Ik weet eigenlijk nooit hoe homoseksuelen of zoals Prem zegt (homo-mensen) tegen Paul de Leeuw, Gordon en Joling aankijken. Volgens mij helemaal niet positief, zijn meer de oudere mensen die fan zijn van hun.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Ik doelde trouwens niet op PdL in het algemeen, maar meer op zijn optreden laatst bij de wereld draait door, dat gedoe met Sotchi enzo,
"wij eisen gerespecteerd te worden"
tja zo werkt het nou eenmaal niet in de wereld, paul...
SDG030
-
- 136 messages
- 0 votes
Voel je je bedreigd door intelligente knappe vrouwen?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Andy van der Meijde met zijn opgespoten vriendin Melisa Schaufeli http://www.freesmileys.org/smileys.php
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4512 votes
Voel je je bedreigd door intelligente knappe vrouwen?
Intelligent allicht wel. Knap al lang niet meer. Heeft echt een oude, lelijke, kop gekregen. Gaat nog wel altijd stijlvol gekleed, maar dat is het dan ook.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
nico dijkshoorn of hoe heet die flapdrol bij DWDD,
kansloos figuur, met z'n zwervers-look
vooral de manier waarop ie hijgend z'n flutgedichten voorleest is superirritant, daarnaast ook helemaal niet grappig
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
nico dijkshoorn of hoe heet die flapdrol bij DWDD,
kansloos figuur, met z'n zwervers-look
vooral de manier waarop ie hijgend z'n flutgedichten voorleest is superirritant, daarnaast ook helemaal niet grappig
Haha, ja echt die 'gedichten' zijn zo kansloos. Hoewel het verhaaltje van gister wel grappig was.
Mijn stem gaat naar Peter de Vries, wat een walgelijke vent is dat. Moet lekker naar de States o.i.d. vertrekken met die tranentrekkende kut kop van hem.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Is beau v everdingus al genoemd in dit topic?
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Had wel verwacht dat er mensen over zouden vallen, maar ik vind Kroonenberg in deze briljant. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik kan er als amsterdammer ook om lachen. Irritant is en blijft ze, en altijd geweest
Pecore
-
- 923 messages
- 1691 votes
Ik erger me dood aan mensen die zich overal aan doodergeren.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Quinty Trustfull. Ugh.
Ik vind het meer een Milf 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik zal niet zeggen dat ze er niet uit ziet, maar het is zo'n nep wijf.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Ik zal niet zeggen dat ze er niet uit ziet, maar het is zo'n nep wijf.

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tom en Tim Coronel (willekeurige volgorde). Twee bejaarde autocoureurs die alsmaar in tv-spotjes opduiken met hun lachende bekkies.
SDG030
-
- 136 messages
- 0 votes
Viola Holt, Mart Smeets en Albert Verlinde. Erger dan deze drie tref je ze niet...
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Mart Smeets....jaaaa verschrikkelijke man vind ik dat. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Ik vond het altijd wel een sympathieke man maar na een paar keer, bij gebrek aan iets beters, RTL Late Night op te hebben gehad krijg ik toch flink de rillingen van Humberto Tan. Wat een politiek correcte slijmbal die in iedereen's kont aan het kruipen is, de tranen er met veel geweld uit trekt maar ondertussen geen enkele kritische vraag durft te stelen, met als dieptepunt die verheerlijking van die vreselijke Pharrel en zijn Happy. Wereld verbeteraar dit, wereldverbeteraar dat. Dat dit in Amerika zo goed scoort bij Oprah snap ik maar dat dit soort hollenlikkerij in Nederland zo hoog scoren gaat er bij mij niet in. En dan een paar afleveringen later zit die net zo met Rene Froger.
Die quasi grappige sidekick van hem (naam even kwijt) moet al helemaal aan de schandpaal met zijn puber grapjes die nog te flauw zijn voor BNN, bah!