• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.663 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Ik kijk ook amper....het is meer achtergrondgeluid....af en toe kijk je misschien eens op, verder is de tv een geweldige uitvinding omdat je er een bluray/dvd spelrr aan kunt hangen om een film of serie te kijken die wel boeit en wanneer je het wil. En natuurlijk ook de game-consoles. Voor het aanbod van de tv zenders hoef je het niet te doen in ieder geval.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Adriaan van Dis, met dat dik aangezette kakker-stemmetje van hem!

Doet alsof hij veel te vertellen heeft maar lijkt te helft van de tijd wel tegen de muur aan te lullen.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

niethie wrote:

Adriaan van Dis, met dat dik aangezette kakker-stemmetje van hem!

Doet alsof hij veel te vertellen heeft maar lijkt te helft van de tijd wel tegen de muur aan te lullen.

Adriaan van Dis heeft ook veel te vertellen, boeiende man. Daarnaast zou het een verademing zijn als iedereen zo correct gekleed gaat als hij, en zich vervolgens daarnaar ook gedraagt.

niethie

• 7319 messages
  • 7243 votes

Meh, zijn literaire interviews uit de vroege jaren 80 zijn vaak wel boeiend, al is dat meer om de interessante gasten (oa WF Hermans etc) maar 30 jaar later lijkt hij meer op een karikatuur van zichzelf. Vind het lastig uitleggen aangezien het persoonlijk is en er zijn er wel een stuk of 25 waar ik me harder aan erger, maar kan er weinig aandoen. Het is telkens weer kippenvel met hem als tafelheer...

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

mjk87 wrote:

(quote)

Adriaan van Dis heeft ook veel te vertellen, boeiende man. Daarnaast zou het een verademing zijn als iedereen zo correct gekleed gaat als hij, en zich vervolgens daarnaar ook gedraagt.

Nee, dan zou de wereld tenonder gaan aan correctheid....en misschien wat plagiaat......en gewoon verveling alom. Ik heb geen last van de man hoor en ja, hij zal een stuk netter zijn dan vele anderen, maar diversiteit kan geen kwaad.....niet iedereen moet zo zijn.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

mjk87 wrote:

(quote)

verschrikkelijke vent, zou een verbod moeten komen voor zulk soort mensen

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Van Dis is een koning die zich niet zou moeten verlagen tot het spelen van een 'tafelheer'.

kos

• 46690 messages
  • 8846 votes

Juist.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Van Dis is zo iemand die altijd wel iets boeiends te vertellen heeft. Iemand waarnaar je automatisch geïnteresseerd luistert. Net zoals Robbert Dijkgraaf bijvoorbeeld. Van die mensen waarvan het niet erg is als ze wéér opduiken in DWDD.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Nico. Fucking. Dijkshoorn.

Wat is er in godsnaam leuk aan deze man zijn riedeltjes.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Nicholas wrote:

Nico. Fucking. Dijkshoorn.

Wat is er in godsnaam leuk aan deze man zijn riedeltjes.

Z'n wekelijkse column in VI

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Z'n dodelijke gedichten

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Dodelijk saai.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Met name bij Giel op de radio (lichtpuntje in die ochtendshow) vind ik hem vaak erg sterk, maar komt ook wel omdat ik het veelal met hem eens ben.

Verder vind ik het een goede schrijver. Lekker leesbaar, veel humor en terzake. Toegegeven, z'n gedichten bij DWDD zijn niet altijd van hetzelfde niveau. Toch wel altijd vermakelijk.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

Zijn nieuwste werkje Klaas is ook heerlijk, en De Tranen van Kuif den Dolder is soms echt fantastisch voor de voetballiefhebber.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nico Dijkshoorn is juist enorm boeiend. Ik verheug me iedere week weer op zijn nieuwe VI column. En bij DWDD is hij ook lekker scherp, net als soms bij Voetbal International op tv. Zijn kracht is dat hij heel goed randzaken aan kan pakken.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

mjk87 wrote:

De Tranen van Kuif den Dolder is soms echt fantastisch voor de voetballiefhebber.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

merijn82 wrote:

Met name bij Giel op de radio (lichtpuntje in die ochtendshow) vind ik hem vaak erg sterk, maar komt ook wel omdat ik het veelal met hem eens ben.

Verder vind ik het een goede schrijver. Lekker leesbaar, veel humor en terzake. Toegegeven, z'n gedichten bij DWDD zijn niet altijd van hetzelfde niveau. Toch wel altijd vermakelijk.

Best een goede schrijver, die Nico. Alleen erger ik me dood aan die gast als hij als een complete narcist z'n verhaaltje voorleest tijdens DWDD. Komt hij na klaar als hij klaar is, of lijkt dat zo?

Z'n stukjes bij VI liggen er ook vaak veel te dik bovenop.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Hmm ik heb daar minder last van eerlijk gezegd. Het is wel een figuur waarvan ik me goed kan voorstellen dat anderen zich er aan kunnen storen. Dat dan weer wel.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik erger me eigenlijk helemaal niet gauw aan mensen, maar die schele Trijntje Oosterhuis heeft het wel voor elkaar gekregen. Lekker goedkoop scoren door te beloven voor elke like op Facebook een euro te storten op Giro 555, en die belofte vervolgens niet nakomen. Beter unliket iedereen haar ook weer.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Inderdaad, hoe dom ben je dan?

Dat weet je toch al lang van tevoren dat dat massaal 'liken' wordt...

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ik kwam net dit artikel tegen, hierover.

Hoef er geen woord aan toe te voegen.

Trijntje laf en narcistisch

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

merijn82 wrote:

Ik kwam net dit artikel tegen, hierover.

Hoef er geen woord aan toe te voegen.

Trijntje laf en narcistisch

Erg goed artikel inderdaad. Goede doelen inzetten voor promotie en zelfverheerlijking. Walgelijk.

Bakema NL

• 858 messages
  • 118 votes

Ja, die heeft zich geweldig in de hoek gezet. En vrijdag weer lekker op tv in the voice of Holland.....hahahaha, prachtig.

Al die schijnheilige bekende Nederlanders die weer staan te bedelen en te roepen dat het zo erg is. Intussen vreten ook zij geen boterham minder, doen geen schnabbel minder en nivelleren hun geld niet tot een nog steeds riant niveau om van te leven om de Filipijntjes te helpen.

En de drogreden moet ik ook altijd om lachen....zij doen tenminste iets. Yep, klopt, ter meerdere eer en glorie van henzelve, de gratis goede reclame is mooi meegenomen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Walgelijk gedrag van die Trijn inderdaad. Beloof het en kom het na, of doe het gewoon niet. En ook die teksten van haar. Alsof alles weer om haar moet draaien. Typisch BN-er gedrag. Weer mooie gratis reclame en het kost haar lang niet het geld wat het had moeten kosten.

Het geld bezit ze overigens wel:

FOK.nl / Nieuws / Quote: Trijntje heeft w?l 2,5 ton / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl

GeenStijl : WOW! Trijntje Oosterhuis doneert 250k aan 555

http://www.geenstijl.nl/archives/images/trijntje%2Cjpg.png

Foto Update. Dolgelukkige Filipijnen nemen eerste zending likes van Trijntje in ontvangst.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Dat van 't Nederlands Elftal was ook nogal triest, Strootman die wat begint te zeveren en vervolgens het lachwekkende bedrag van €50.000 geeft, dat wat Robin van Persie alleen al binnen 2 dagen heeft verdiend.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

j0enne wrote:

Dat van 't Nederlands Elftal was ook nogal triest, Strootman die wat begint te zeveren en vervolgens het lachwekkende bedrag van €50.000 geeft, dat wat Robin van Persie alleen al binnen 2 dagen heeft verdiend.

Ze hadden ook niets kunnen geven natuurlijk, maar je kan ook zeggen dat je wat hebt overgemaakt zonder bedragen te noemen. Dan weet niemand of je dat al dan niet binnen twee dagen hebt terug verdiend of niet.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Die foto van A&L

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Oud nieuws, maar wat blijft die Gordon toch een walgelijk ventje. Wat mij betreft prima dat hij een geintje uithaalt bij een Aziaat door te zeggen number 48 with rice. Maar waardeer dan ook de grappen van andere mensen en lever niet meteen kritiek. Een tijdje terug had Eddy Zoey net gedaan alsof hij een virale infectie had opgelopen. Achteraf bleek dit een promotieactie voor The Walking Dead. Gordon natuurlijk weer janken dat je niet met je gezondheid moet spotten. Pfff, als je overal rekening mee moet gaan houden, dan is het misschien beter om maar gelijk tussen 4 planken te gaan liggen. Zoey reageerde als volgt: Ik weet dat jij wel ‘ns serious problems hebt met je health, en dat vin’k oprécht rot voor je, dat weet je, maar dit was gewoon ‘n goeie prank lieverd. No more. Zijn we ook voortijdig mee gestopt omdat we zelf ook wel inzagen dat ‘t ontspoorde. En nu gewoon ‘The Walking Dead’ kijken, ouwe relnicht! X

En zo perfect is Gordon dus ook niet. Eerder bleek hij te liegen over zijn huis in Zuid Afrika en natuurlijk tegen zijn vriendje over vreemdgaan.

Eddy Zoey ontmaskert Gordon als ouwe relnicht | Show Vandaag - showvandaag.nl

En tijdens RTL Late Night was ie ook zo verschrikkelijk irritant. Hij liet Ancilla iedere keer niet uitpraten en onderbrak haar steeds. Toen ze het zat was zei ze misschien moet je wat minder coke snuiven, Gordon. Helaas ging dit ten koste van de inhoud, want ze had goede argumenten. Maar ja, Gordon liet haar sowieso dus niet uitpraten. Daarna bood ze overigens nog haar excuses aan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.