• 177.985 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.113 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Zit nou ook zo'n "wijf" bij talpa! wat een bitch. in dat roddel programma met beau(monde)

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

die twee , Joling en Gordon, op Talpa zijn echt verschrikkelijk.

Ratelband, mag ik ook niet luchten

en de complete regering, lui zoals zalm balkenende en donner, zijn voor mij helemaal het toppunt van irritant, maar eigenlijk is irritant nog het verkeerde woord ook...,..

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Bij De meest sympathieke bekende Nederlanders

gemaster wrote:

3. Rolf Wouters(waar is die man? Ik wil hem terug op het scherm!)

Gadverdamme!!!!!!!!!!!

Zo dat lucht op. Ik kon het even niet aan zien

gemaster

• 1005 messages
  • 2716 votes

Nee nee! Ik zag zijn nieuwste show even voorbij komen en die was compleet ruk. Hopelijk wordt het nog wat, maar ik denk het niet.

Blijft staan dat ik altijd enorm heb genoten van 'Uhhhh.... Vergeet Je Tandenborstel Niet', dat is echt met afstand mijn favoriete spelshow ooit.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ik vond 'Now or Never' van Rolf Wouters altijd erg leuk.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Had ik al gezegd dat ik spontaan kotsneigingen krijg zodra ik die afschuwelijke Willeke Alberti zie of hoor? Wat een verschrikkelijk mens!

AngeliqueK

• 29 messages
  • 77 votes

Waarom ben ik Def Rhymes nog niet tegen gekomen in deze lijst? En ik vind dat Johan Vlemmix ook wel een ere plaatsje in deze lijst heeft verdiend.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Silvie Meis met stip op 1.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

John uit expeditie robinson

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Alhoewel ik vroeger een enorme fan was van André van Duin, kan ik mij de laatste jaren enorm ergeren aan hem. Hij is altijd veel te druk en praat de laatste tijd zo onverstaanbaar snel.

Quentin

• 10202 messages
  • 8539 votes

Peter R. de Vries

Gordon

Gerard Joling

Ali B.

Hans Kraay jr

Brace

Robert Jenssen

Marco Borsato

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Jack Spijkerman..

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Hans van Willigenburg

Albert Verlinde

Linda de Mol

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Frans Bauer

Marianne Weber

Jim

Jamai

Jerney Kaagman

Gordon

Beau ervendorens

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Inderdaad. De meest irritante karakterloze vent die er bestaat op de NL-tv.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

1. André van Duijn

Ik heb m'n hele leven al een bloedhekel aan die man. Elke keer irriteert hij me mateloos als ik z'n kop op televisie zie. Hij vind zichzelf heel grappig, maar om een baksteen kan ik nog meer lachen. Ik begrijp ook echt niet wat hem zo lang op de Nederlandsche televisie heeft kunnen houden.

2. Jack Spijkerman

Ga alsjeblieft z.s.m. met de VUT! Je bent totaal niet meer gevat met dat achterlijke kutprogramma van je. Dat hij nog niet is afgezet verbaasd me enorm. Het enige wat Spijkerman kan is rechtse politici afzeiken, op zo'n ontzettend flauwe, altijd dezelfde, totaal niet grappige manier. Bah. Presenteren kan hij ook niet.

3. Henk-Jan Smits

De ziekte van Idols, het meest domme programma dat er bestaat.

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Jensen:

De dikke lul met domme humor die Jay Leno probeert te immiteren. Daarnaast heeft hij een dom, soms vulgair programma met domme gasten.

Patty Brard:

Dat mens dat alleen aandacht krijgt door zich goor te gedragen. Triest gewoon!

Katharine Keijl (of hoe je dat ook mag schrijven): Dat dom wijf van "MAX" dat op Oprah probeert te lijken. Nou Opera heeft toch meer capaciteiten, persoonlijkheid en intelligentie dan haar. Zij heeft alleen die irritante Ron Brandsteder lach alsof een verroestte, metalen deur open gaat van 100 kilo!

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

U-96 wrote:

2. Jack Spijkerman

Ga alsjeblieft z.s.m. met de VUT! Je bent totaal niet meer gevat met dat achterlijke kutprogramma van je. Dat hij nog niet is afgezet verbaasd me enorm. Het enige wat Spijkerman kan is rechtse politici afzeiken, op zo'n ontzettend flauwe, altijd dezelfde, totaal niet grappige manier. Bah. Presenteren kan hij ook niet.

Ja inderdaad, links lullen en rechts de zakken vullen! Eerst kon ik hem eerlijk gezegd wel waarderen op de Vara. Het programma stond ten minste ergens voor.

Ik ben zelf rechts maar ik kon het programma toch waarderen, een programma met een kritische blik op de media en ik vond het cabaret geweldig.

Nu heeft de lul de verleiding niet kunnen weerstaan om meer money te verdienen bij Talpa. Ik merk dat hij na deze negatieve publiciteit nog nerveuzer is. Daarnaast vind ik het strontirritant, die reclame door het programma heen, en van die klote opmerkingen om de kijkcijfers te behouden zijn ook triest: "U ziet Verdonk straks bij ons terug aan tafel" . Het cabaret vind ik soms ook minder ik kan alleen die jongeman wel waarderen, Alex Klaassen volgens mij, dat is een goede cabaratier.

Ik kijk liever naar Paul de Leeuw op de zaterdag, daar kan ik wel mee lachen!

Ik hoop dat Klaassen weg gaat bij Koppensnellers en zijn eigen programma begint zoals Koefnoen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

L. luchtloper wrote:

Patty Brard:

Dat mens dat alleen aandacht krijgt door zich goor te gedragen. Triest gewoon!

!

, we zitten op- dezelfde lijn wat dat betreft.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Lijkt me sterk dat Brard 24/7 zich zo gedraagd. Denk je niet dat het enigzins 'geacteerd' is wat ze tijdens haar programma's laat zien?

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

gotti wrote:

Lijkt me sterk dat Brard 24/7 zich zo gedraagd. Denk je niet dat het enigzins 'geacteerd' is wat ze tijdens haar programma's laat zien?

Dan blijft het toch een triest en smakeloos mens en programma Een ramp voor de televisie.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

1. Gerard Joling, relnicht, die altijd publiciteit wil.

2. Jack Spijkerman, zakkenvuller!

3. Barend & Van Dorp, oude zakkenvullers!

4. Gordon, te erg.

5. Jim, gaat hij nou acteren!? Moet dat nou?

6. Carlo Boszhard, te ongrappig voor woorden, fakerd!

7. Irene Moors, bah! Vieze Tut.

8. Patty Brard, nooit ordinair.

9. Jan Mulder, laat hem zijn mond houden.

10. Ferry Mingelen, linkse kl**tzak.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ferry Mingelen is cool!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ferry Mingelen is irritant, net als die kale van RTL

En laten we vooral Maartje van Wegen niet vergeten

Wanneer gooit er nou eens iemand een nuclear wapen op haar hoofd

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

nou nou...

Als we het dan toch over het nieuws hebben laten we dan vooral die kleuterjuf Marga van Praag niet vergeten. Als die om 22:00 uur het nieuws voorleest dan denkt ze nog steeds bij het jeugdjournaal te zitten...

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ron Brandsteder, (vind ik op dit moment in ieder geval het zieligst aanstelerige BN'er)

Na al dat trieste gedoe en aanstelerij van Brandsteder op radio 538, dat hij zich te goed voelt om met Ruud de Wild te praten. En dat zijn prive tijd daar te heilig voor is.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Daarbij is hij medeverantwoordelijk voor Dancing With the Stars

Dat is hoe dan ook een flink minpuntje !

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

maxcomthrilla wrote:

1. Gerard Joling, relnicht, die altijd publiciteit wil.

...

4. Gordon, te erg.

haha... Waarom vind je Joling erger dan Gordon? Ik bedoel, waar de een is, is de ander ook. Ik vind ze evenveel zum kotsen!

En dan te bedenken dat mijn chef dikke 'vriendinnen' is met Joling omdat ze vroeger bij elkaar in de klas hebben gezeten... Zit ze onder werktijd met hem te bellen...

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Gijs staverman.

Gatver doet alsof hij helemaal geweldig is, praat ook op een kinderachtige manier brrr.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.