- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
robertus65
-
- 1130 messages
- 0 votes
Yvon Jaspers duidelijk, staat symbool voor de burgelijke vertruttigheid van de tv programma's.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
irene moors
en die droplul zijn nog veel erger dan yvon
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Die zijn niet leuk. Maar zeker nier erger dan Yvon Jaspers.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik vind r wel liev.
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Patricia Paay is lekker vervelend bezig bij Pauw en Witteman. Zij vind het goed dat 60 plussers makkelijk een baby kunnen krijgen omdat ze wijs en dergelijke zijn 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Die is zo dom dat ze niet eens irritant meer kan zijn.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Vast al eens genoemt, mijn haren gaan egt recht overeind staan als ik die vent zie
.
Albert Verlinden
.

BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11909 messages
- 5312 votes
Helemaal mee eens.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11909 messages
- 5312 votes
Ivo Opstelten
Geweldige vent. Jammer van dat stomme voorstel over die wietpas, voor de rest: topper!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Vast al eens genoemt, mijn haren gaan egt recht overeind staan als ik die vent zie
.
Albert Verlinden
.
(afbeelding)
Hij had ook weer een schijnvertoning bij DWDD 2 weken geleden. Dikke pussy man 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Na "24 uur met" lukte het me ook niet om meer sympathie voor hem op te brengen. Het is zo'n hypocriete man, met zijn riooljournalistiek. Maar oh wee als men hem een keer terug probeert te pakken zoals BNN succesvol heeft gedaan. Dan worden ze voor de rechter gesleept. Maar ook daar zegt meneer Verlinde niets aan te kunnen doen. Ook heel typerend dat wanneer het leed hemzelf raakt, zoals bij het overlijden van Antonie Kamerling, dan vindt hij ineens wel dat de media op gepaste afstand moet blijven. Die man heeft echt boter op zijn hoofd.
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Zal wellicht al eens zijn voorbij zijn gekomen maar ik blijf hem onwijs irritant vinden en dat komt niet alleen omdat ik zijn achternaam met een Sissie boy associeer.
Frits Sissing

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Echte BN-er is hij niet, maar hij is dagelijks met zijn kop op televisie dus vooruit.
Bart Boonstra. 

filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Echte BN-er is hij niet, maar hij is dagelijks met zijn kop op televisie dus vooruit.
Bart Boonstra. 
(afbeelding)
Welk programma is dat dan ik ken hem niet.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh ja dat wannabe-big brother gebeuren dat heftig aan het floppen is?
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
O vandaar ik kijk dat niet sorry ik had hem ook kunnen googlen.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Zal wellicht al eens zijn voorbij zijn gekomen maar ik blijf hem onwijs irritant vinden en dat komt niet alleen omdat ik zijn achternaam met een Sissie boy associeer.
Frits Sissing
(afbeelding)
Ik haat hem.
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Oh ja dat wannabe-big brother gebeuren dat heftig aan het floppen is?
Hmmm, nooit gezien
Vind het een beetje triest worden met die Talent Shows en BB achtige tv programma's. Creativiteit is ver te zoeken op de Nederlandse televisie op dit moment 
happie
-
- 6235 messages
- 426 votes
Hmmm, nooit gezien
Vind het een beetje triest worden met die Talent Shows en BB achtige tv programma's. Creativiteit is ver te zoeken op de Nederlandse televisie op dit moment
Ik zag afgelopen week zelfs, dat mijn UPC box er zelfs een 24uurs zender aan heeft gewijd. Dan kun je 's ochtends vroeg, voordat je weggaat lekker naar slapende mensen kijken.
happie
-
- 6235 messages
- 426 votes
irene moors
en die droplul zijn nog veel erger dan yvon
Absoluut eens. Dat programma, dat ze op zondag hebben, is zelfs nog erger dan de TV Kantine. Nog nooit iemand zo hard om zijn eigen grappen horen lachen.
happie
-
- 6235 messages
- 426 votes
Jack van Gelder.

Oftewel: Jongens zeg het maar.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Patricia Paay is lekker vervelend bezig bij Pauw en Witteman. Zij vind het goed dat 60 plussers makkelijk een baby kunnen krijgen omdat ze wijs en dergelijke zijn
Heel jong je ouders verliezen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Wat is er mis met Jack van Gelder, ik vind hem wel lachen.. Ook al die kritiek op dat interview na die wedstrijd tegen (Uruguay (?)) met Wesley en zo. Ik vond het erg vermakelijk!
happie
-
- 6235 messages
- 426 votes
Jeroen van Inkel. Dit vind ik zo'n vreselijke popiejopie kereltje. Die moet echt stoppen met radio maken, want die denkt, dat hij nog wegkomt met dezelfde grappen als vroeger. Overigens zijn alle Q-music dj's vreselijk.

_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Heel jong je ouders verliezen.
Inderdaad. Zat me echt te ergeren aan haar. Om maar even in Michael Jackson's woorden te spreken: That's ignorant!
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik kan mij echt heel erg ergeren aan deze vervelende kerel:

Met zijn vette paddenhoofd en slechte grappen over de ruggen van anderen. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Hij past net op de foto met z'n plofkop. Of net niet.