- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Als er iemand totaal niet grappig is dan is het Jensen wel. God wat walg ik van die vent 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Aantal jaar geleden vond ik Jensen hilarisch, maar sinds zijn laatste afleveringen merk ik dat ik zijn niveau een beetje ben ontgroeid. Meer irritant dan leuk nu.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Zijn tv programma vond ik ook altijd wel leuk, zie het nu nooit meer helaas.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Aantal jaar geleden vond ik Jensen hilarisch, maar sinds zijn laatste afleveringen merk ik dat ik zijn niveau een beetje ben ontgroeid. Meer irritant dan leuk nu.
Jensen zelf is ook slechter geworden.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Hij vindt zichzelf zóóóó grappig! Mischien dat nu zijn ogen zijn geopend dat niet iedereen zijn flauwe achterhaalde grappen kan waarderen, nu hij met zijn dikke kont van de radio is getrapt.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Als er iemand totaal niet grappig is dan is het Jensen wel. God wat walg ik van die vent
Alleen die kop al...! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jensen zelf is ook slechter geworden.
Ja, moet zeggen dat ik hem alleen van tv ken, op de radio luister ik er nooit na. Maar z'n humor zal daar niet anders zijn gok ik.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
die vervelende presentator van op zoek naar ...
die vervelende kwal die altijd bij dwdd zit als het over politiek gaat, get a life loser
die computernerd bij dwdd met z'n kakkeraccent
en die dikke flapoor van de sp
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Papparazzi is duidelijk het brein achter het succes van de shows van Jensen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
die vervelende kwal die altijd bij dwdd zit als het over politiek gaat, get a life loser

Felix Rottenberg 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Die computernerd is ook wel
. Zeker sinds hij in DWDD '1337 haXOrz' zei en Matthijs deed alsof hij het begreep kan hij niet meer stuk.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Felix Rottenberg is echt een rare zelf ingenomen kereltje zeg.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Een raar zelfingenomen kereltje dan toch. Maar dat mag hij, want meestal heeft hij gelijk.
Film Fan
-
- 939 messages
- 2187 votes
Papparazzi is duidelijk het brein achter het succes van de shows van Jensen.
Beetje ziek brein dan. 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Papparazzi, dat is toch het corpulente broertje van Hennie Huisman?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Die computernerd is ook wel
. Zeker sinds hij in DWDD '1337 haXOrz' zei en Matthijs deed alsof hij het begreep kan hij niet meer stuk.
Alexander Klöpping bedoel je.
Heb je daar een filmpje van? Kan hem zo niet vinden.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Vroeger was hij nog wel geinig. Toen hij altijd een keer peer op de televisie kwam. Een aantal jaar geleden veranderde dat opeens naar elke werkdag en vanaf dat moment was de dalende lijn al ingezet. Nu is het een dikke kneus.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

Jan Jaap van der Wal mag er wat mij betreft ook wel bij. Irritant ventje en vind hem ook niet grappig. Hij heeft wel een lekkere vriendin, heeft die netjes gedaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vervelende kerel. Ik weet nog dat ie destijds bij één van zijn shows iemand totaal vernederde omdat diegene te laat binnen kwam. Kneus.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
En hij kan ook nog niet eens normaa praten. Die nieuwe show zal net zoals die andere daily shows gruwelijk floppen. Of is al geflopt....
Vreselijk dat geïmiteer van ons. Die Daily Show in Amerika is leuk vanwege die presentator, niet vanwege het concept.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Heb het ook 2 keer tenenkrommend gekeken op CC. En zijn sidekicks zijn nog slechter. Ze maakten er 10, maar denk toch niet dat het is aangeslagen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Eva Duijvestein

Ze gaan ook trouwen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Really? Mooie meid ja. Geen goeie foto van JJVDW 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat lijkt wel een dame met een ontwikkelingsachterstand zeg. Waar is die lekkere vriendin dan? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goh, de gemiddelde deelneemster van knoop in je zakdoek vind ik al knap voor zijn doen
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat lijkt wel een dame met een ontwikkelingsachterstand zeg. Waar is die lekkere vriendin dan?
Nouja zeg!
Omdat ze een beetje een paardenbek trekt?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Lekkere tieten in Simon hoor
(volgende foto's niet uit Simon trouwens)