- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Af en toe komt hij nog voorbij 'gezeurd', omdat iemand weer 'zijn concept' (De Soundmixshow) gejat zou hebben. 
galadriel
-
- 1 messages
- 0 votes
Reactie op Los Angeles The Voices:
Punt 1: Peter Strykes heeft GEEN permanent, hij heeft al sinds jaar en dag dit haar, alleen een beetje grijzer geworden.
Punt 2: een griezel??? Dus echt niet, hij heeft echt een mooi en charmant overkomen. Maar ja, wanneer je alleen de standaard types leuk vindt, ja dat is hij niet direkt. Ik persoonlijk vind hem echt mooi.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Reactie op Los Angeles The Voices:
Punt 1: Peter Strykes heeft GEEN permanent, hij heeft al sinds jaar en dag dit haar, alleen een beetje grijzer geworden.
Punt 2: een griezel??? Dus echt niet, hij heeft echt een mooi en charmant overkomen. Maar ja, wanneer je alleen de standaard types leuk vindt, ja dat is hij niet direkt. Ik persoonlijk vind hem echt mooi.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen, daar is immers een forum voor.
Maarreh, ben je alleen lid geworden om ons dit te vertellen of..?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De meerwaarde zie ik ook niet zo. Ik weet niet wat Galadriel hiermee probeert te zeggen maar soit.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Ik weet niet wat voor poedel jij hebt, maar heb er nog nooit een gezien met lang sluik haar met dode punten 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Naam vermelden aub.
Dat is Rintje Ritsma een (ex)schaatser.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Onze wereldkampioen.. wel een groots sportman overigens.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja zeker, maar als mens een chagrijnig, overfanatiek en humorloze eigenheimer.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Naam vermelden aub.
Nou zeg, schande! Een groot sportheld, had het analyseren echter aan anderen moeten laten. Een sportman kan overigens nooit overfanatiek zijn natuurlijk, ik vind hem ook zeker niet 'irritant'.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als mens zei ik dus. Dus buiten de sport. In welk programma ik heb de laatste jaren ook tegenkom is hij chaggie, kan hij niet tegen commentaar of een grapje en is zijn ego zo groot als de aarde. Vanavond bij het schaatsen was het inderdaad ook zeer pijnlijk om naar hem te luisteren.
Als sportman heeft hij geweldige dingen laten zien, maar ik heb hem nooit gemogen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Nou zeg, schande!
Is sowieso altijd handig om de naam erbij te vermelden. Als ik deze foto plaats weet jij misschien ook niet wie het is. Zou wel schande zijn als jij hem niet herkent.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Mijn excuus Nomak, ik meende dat je een (Nederlands) Limburger was!
En je foto... oei oei... is het een wielrenner? Nee, ik weet het niet 
Maareh schaatsertje?!? Viervoudig wereld- en zesvoudig Europees kampioen! Helaas ontbreekt Olympisch Goud, maar de Beer van Lemmer alias Mister Sanex behoort tot de allergrootsten van de Noordelijke Nederlanden.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Hehe, neen ik ben van Belgisch Limburg. Maar ook als ik Ritsma had herkend zou ik vragen om er een naam bij te zetten. Is altijd handig voor mensen die het schaatsen niet volgen. Het woord "schaatsertje" is natuurlijk ongepast van me. Natuurlijk is Ritsma een grootheid, ik kende zijn naam wel maar ik kon ik er geen gezicht op plakken.
De foto is Patrick Stevens, een van de grootste sporthelden die België heeft gekend. Stond op de Olympische Spelen in 1996 nog in de 200 m finale tegen Michael Johnson. Ik denk dat jij dat destijds ook wel gezien hebt.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Dat heb ik destijds zeker gezien, al lette ik vooral op Johnson met z'n gouden schoentjes 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Niets mis met Rintje Ritsma. Hij is zelfverzekerd. Hij heeft dan ook heel veel betekend voor het schaatsen.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Je hoeft diegene niet geweldig te vinden en je mag ook zeker zeggen dat je hem of haar niet kon waarderen, maar het is dan wel zo fijn als het netjes blijft.
Erg hypocriet. Wees maar wat netter als iemand nog leeft, als je dan toch zo nodig schijnheilig wilt zijn, dan heeft die persoon tenminste ook geen last van je.
Wat een onzin om ineens nettere uitspraken te doen als iemand overleden is.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Tom Egbers, de manier waarop hij het voetbal presenteert is tenenkrommend.

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Als mens zei ik dus. Dus buiten de sport. In welk programma ik heb de laatste jaren ook tegenkom is hij chaggie, kan hij niet tegen commentaar of een grapje en is zijn ego zo groot als de aarde. Vanavond bij het schaatsen was het inderdaad ook zeer pijnlijk om naar hem te luisteren.
Als sportman heeft hij geweldige dingen laten zien, maar ik heb hem nooit gemogen.
Ah, fijn! Iemand is het met me eens. Wat een zuurpruim is die Rintje (geworden) zeg!
Dan heb ik toch liever het enthousiasme van Erben Wennemars of Anni Friesinger.
Ongeacht zijn geweldige palmares - voor Rintje de sporter heb ik diep respect - het blijft een chagrijn eerste klas.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Yvon Jaspers met stip op 1
Inderdaad een erg vervelend mens. Ze denkt dat zij Boer Zoekt Vrouw is, zo lijkt het. Veel te preuts ook.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zat gisteren nog naar mijn TV te schelden toen ik haar zag @ BZV.
Kleurrijk geitenwollensokje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Moet telkens hier aan denken wanneer ik Yvon zie.
'' Vandaag heb ik weer mijn schattige kleuteroutfit aan, met leuke laarsjes! ''
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Zat gisteren nog naar mijn TV te schelden toen ik haar zag @ BZV.
Kleurrijk geitenwollensokje.
Ja, ze is echt aan het overdrijven met dat brei-spul dat ze draagt...
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Over irritante figuren gesproken.
.
Ja, die Irene Moors is nog 100x erger. Zij mag de trui van Yvonne nog niet eens breien.