- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Sletterig of niet het blijft een leuke vrouw
.
En Tygo! M'n held!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beter sletterig dan zo'n brave doos imho.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik hou van mijn vrouw en alles, maar we hebben wel de overeenkomst dat ik een 'free ticket' in mag zetten mocht ik Nicolette tegenkomen en er 'iets' zou kunnen gebeuren.
Weer al zo'n MM-er die zo'n agreement heeft met zijn spouse (nummertje drie alweer). Wat een openbaringen deze week.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Is wel vervelend. Na de derde keer aanbellen zou ik er een emmer stront over gooien.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Nicolette Kluijver is haalbaarder dan Megan Fox
.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Kluijver is een verschrikkelijk wijf die haarzelf veels te interessant en te mooi vindt, wat allemaal flink tegenvalt. Dat toontje ook 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Nee man, ze is/ ik vind haar juist hartstikke sympathiek en ze beschikt over de nodige zelfspot. Topwijf!
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Robert ten Brink begint aardig te stijgen op de lijst van meest irritante bekende Nederlanders. Met z'n 'Luuk oflof' (Look of Love), leer Engels man. Vond 'm bij Lotto Weekend Millionairs ook al zo vervelend. Antwoorden voorzeggen enzo
, Caroline Tensen kan er ook wat van trouwens.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Robert ten Brink begint aardig te stijgen op de lijst van meest irritante bekende Nederlanders. Met z'n 'Luuk oflof' (Look of Love), leer Engels man. Vond 'm bij Lotto Weekend Millionairs ook al zo vervelend.
Hmmm, ik heb ook altijd wel irritant gevonden. Vooral zijn accentwoord 'duizond' is suf.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Hmmm, ik heb ook altijd wel irritant gevonden. Vooral zijn accentwoord 'duizond' is suf.
Ook zo verschrikkelijk bij Hollands Got Talent, in engeland is dat zo leuk die twee gasten die lopen te kloten bij die versterker enzo. En het is al zo´n verschrikkelijk programma.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Geheid Paul de Leeuw wat vind ik dat een misselijke vent zeg
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Paul.
Die zou ik wel over zijn dikke, bolle buik willen aaien. Ik vind hem wel tof, kan er niks aan doen. Over 15 jaar is dat zo'n ''lollige opa'' type.
Heb hem leren waarderen ofzo. Jaren geleden moest ik er niks van hebben, maar hij heeft wel 2 hele mooie nummers: Ik heb je lief en ik wil niet dat je liegt.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Zijn muziek luister ik niet. Maar zijn films vind ik vreselijk en ik heb dat programma gezien dat hij gehandicapten mensen ging afzeiken toen had ik echt zoiets van ja dag, misschien dat zijn nieuwe dingen wel heel leuk zijn maar ik kan hem nu nog niet waarderen. Misschien over 15 jaar 
Thomas Acda vind ik trouwens ook niet echt sympathiek
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Thomas Acda vind ik trouwens ook niet echt sympathiek
Juist wel! Vond 'm erg grappig in De Avond van de Grote Filmquiz op Ned 3.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Juist wel! Vond 'm erg grappig in De Avond van de Grote Filmquiz op Ned 3.
Haha ja, zeker in interactie met.. ff denken, Daniël Boissevain toch?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
CARICE VAN HOUTEN!!!!

wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Geheid Paul de Leeuw wat vind ik dat een misselijke vent zeg
Een vriend van mijn buurman speelde de stuntdubbel van Paul De Leeuw bij Spion van Oranje. Maandenlang zij aan zij op de set, helemaal gezellig. Maanden later had Simon (zo heet die vriend van mijn buurman) het gore lef om Paul gedag te zeggen op de premiere. Waarop Paul de Leeuw zich verveeld omdraaide en "hoi Erik" mompelde en hem verder negeerde.
Dus behalve dat Paul de Leeuw een vervelende, dikke relnicht is, is hij ook nog eens arrogant en heeft hij kapsones. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Grappig, heb de Leeuw ook eens ontmoet jaren geleden en vond het een sympathieke kerel. Die vriend van je buurman zal wel wat feiten verdraaid hebben, ook een beetje gek die mensen die aan één kant van een verhaal genoeg hebben om een oordeel te vellen
.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Nee bij de grote film quiz zat Thomas Acda daar echt zo van kijk mij ik ben geweldig, wel weet hij enorm veel van film.
Carice is vind ik nou weer wel heel leuk een hele spontane en mooie vrouw.
@ NW waarom zou zijn buurman de feiten hebben verdraaid het zou zom maar kunnen dat Paul last had van sterallures. Ik zie het in iedergeval zo voor me, misschien komt dat wel omdat ik het al een kwal vind 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Grappig, heb de Leeuw ook eens ontmoet jaren geleden en vond het een sympathieke kerel. Die vriend van je buurman zal wel wat feiten verdraaid hebben, ook een beetje gek die mensen die aan één kant van een verhaal genoeg hebben om een oordeel te vellen
.
Bij zijn nieuwe programma zit hij ook altijd Erben Wennemars belachelijk te maken met zijn stotter. Da's niet sympatiek i.m.o.
En zo zijn er nog wel honderden voorbeelden. Kan me wel voorstellen dat jij hem sympatiek vindt. [edit kapp: persoonlijke aanval verwijderd]
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Een vriend van mijn buurman speelde de stuntdubbel van Paul De Leeuw bij Spion van Oranje. Maandenlang zij aan zij op de set, helemaal gezellig. Maanden later had Simon (zo heet die vriend van mijn buurman) het gore lef om Paul gedag te zeggen op de premiere. Waarop Paul de Leeuw zich verveeld omdraaide en "hoi Erik" mompelde en hem verder negeerde.
Dus behalve dat Paul de Leeuw een vervelende, dikke relnicht is, is hij ook nog eens arrogant en heeft hij kapsones.
Ik ken ook wel wat mensen die met De Leeuw hebben gewerkt, en het moet inderdaad een vreselijk vervelende, zelfingenomen kerel zijn.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik ken ook wel wat mensen die met De Leeuw hebben gewerkt, en het moet inderdaad een vreselijk vervelende, zelfingenomen kerel zijn.
Inderdaad ja! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Bij zijn nieuwe programma zit hij ook altijd Erben Wennemars belachelijk te maken met zijn stotter. Da's niet sympatiek i.m.o.
En zo zijn er nog wel honderden voorbeelden. Kan me wel voorstellen dat jij hem sympatiek vindt. [edit kapp: persoonlijke aanval verwijderd]
Hij 'plaagt' Filemon ook wel vaker, maar die gaat er lekker op in. Zo'n belachelijkemakerij (leuk woord) vind ik het niet. Paul is niet de enige die hem imiteert met zijn gestotter, moet je dan maar tegen kunnen als je in een dergelijk programma komt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Eens
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Hij 'plaagt' Filemon ook wel vaker, maar die gaat er lekker op in. Zo'n belachelijkemakerij (leuk woord) vind ik het niet. Paul is niet de enige die hem imiteert met zijn gestotter, moet je dan maar tegen kunnen als je in een dergelijk programma komt.
Maar dat is juist het trieste van Paul de Leeuw. Hij is redelijk succesvol dus moet je daar maar tegen kunnen. Een echte topper heeft zulk gedrag niet nodig. Plus dat het ook nog eens heel makkelijk is. Wennemars stottert, Bonny st Claire heeft een alcohol probleem, en ga zo maar door. Als hij zelf is commentaar krijgt is hij beledigd.
Ik mot hem niet!