- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Haha ja, zeker in interactie met.. ff denken, Daniël Boissevain toch?
Die 2 waren de enigen die nog wat leven in de brouwerij brachten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha dat vond ik juist het grappige van hem bij Ranking the Stars. Hoe ie Viola, Hans, Bonnie etc aansprak. Máár anderzijds heeft hij ook een flinke dosis zelfspot, dat kan ik ook waarderen.
Maar ik snap het wel hoor, dat je hem niet moet
Vast terecht ook.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Die 2 vrouwen vond ik maar irritant, en Johnny de Mol.. tsja, leuk om hem weer eens halfnaakt gezien te hebben. 
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
(Paul De Leeuw)
Alleen al voor het verklooien van een van de mooiste liedjes die ik ken, van Fernando Lameirhinas, met een Nederlandstalige tekst die totaal vreemd is aan het diep ontroerende originele lied, kon ik 'm schoppen.
(originele lied in het Portugees: 'A Janelle', over een oude moeder die als enige tijdverdrijf aan het raam kan zitten, en naar buiten kijken, wachtend op de dood)
Dat werd in De Leeuw's versie een verhaaltje over op reis gaan 'naar het zuiden'. 
En dan heb ik het nog niet gehad over het zijn goedkope manier van 'lachertjes oogsten', over de rug van anderen, vaak zwakkeren.
Hij is niet de enige die het doet, da's waar, maar ik haat zoiets.
Wat Eline zegt klopt natuurlijk ook wel.
Wanneer je aan een programma van De Leeuw meedoet weet je wel zo'n beetje wat er je te wachten staat (maar niet al zijn 'slachtoffers'hebben een 'normaal beoordeelingsvermogen')
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Die 2 vrouwen vond ik maar irritant,
Als vrouwen grappig proberen te doen zijn ze bijna altijd irritant. kijk naar Tineke Schouten
.
Sympathieke knul
en dat beetje spek kan hij goed hebben
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Als vrouwen grappig proberen te doen zijn ze bijna altijd irritant. kijk naar Tineke Schouten
.
Carry Tefsen, Adele Bloemendaal.. Sara Kroos..
en dat beetje spek kan hij goed hebben
.
Mannen met een béétje spek = yummie!

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jeroen van der Boom en Quinty Trustfull 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Vind Jeroen van der Boom wel oké (behalve z'n muziek) en Quinty is best een muts ja. Wel een mooie vrouw.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Quinty (leuke naam voor een hond) is inderdaad mooi. Jeroen oké? Vind hem juist zelfingenomen en ongeinteresseerd, in the Voice of Holland. Meneer heeft een nummer 1 hitje gehad na 20 jaar en ziet zichzelf als een ster artiest.. hmm..
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik blijf Jeroen zien als de wenkbrauw-tik-belspel-nicht. Zo dat bekt wel lekker, maar ik meen het wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Wenkbrauw tik? Dat ie ze vaak optrekt ofzo?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Quinty
. Maar haar man Orlando Trustfull
. Wat een goede oude tijd was het toch, allemaal echte mannen in Rotterdam Zuid destijds.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wenkbrauw tik? Dat ie ze vaak optrekt ofzo?
Ja, of hij drukt ze snel fijn of zo. Wordt altijd best nerveus van hem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hmm.. zit net de herhaling van Voice of holland te kijken, zal eens opletten.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Quinty (leuke naam voor een hond) is inderdaad mooi. Jeroen oké? Vind hem juist zelfingenomen en ongeinteresseerd, in the Voice of Holland. Meneer heeft een nummer 1 hitje gehad na 20 jaar en ziet zichzelf als een ster artiest.. hmm..
2 nummer 1 hitjes 
Quinty vind ik soms ook best irritant met haar overdreven blije gedrag. Je ziet soms echt dat het niet natuurlijk is.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Koffietijd noem ik dan ook kotsen doordat 2 vrouwen alleen maar lachen om de tijd door te komen tijd.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Is dat programma een beetje boeiend? Vind het vreemd dat mensen als Nick & Simon, Jeroen van der Boom en Van Velzen (moet altijd lachen als ik 'm zie, met z'n grote hoofd) de muzikale kwaliteiten van anderen beoordelen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
2 nummer 1 hitjes 
Quinty vind ik soms ook best irritant met haar overdreven blije gedrag. Je ziet soms echt dat het niet natuurlijk is.
Jij Bent Zo en ... ? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hij heeft geen groot hoofd haha, hij heeft een klein lichaam waardoor zijn hoofd groot lijkt 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Is dat programma een beetje boeiend? Vind het vreemd dat mensen als Nick & Simon, Jeroen van der Boom en Van Velzen (moet altijd lachen als ik 'm zie, met z'n grote hoofd) de muzikale kwaliteiten van anderen beoordelen.
Roel is schattig, en zelfs N&S vallen me reuze mee. En wat talent betreft ligt het 10 treden hoger dan de standaard talentenshows.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Éen Wereld 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Die ook al? Verrek. Kinderen voor kinderen nummer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
* Steekt dr armpjes uit
Come to mommy! Wel niet zo'n flatterende foto hoor. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ligt dubbel nu, zo fout. VV rennend in de armen van Eline.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is nou niet echt een charmante foto inderdaad 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ligt dubbel nu, zo fout. VV rennend in de armen van Eline.
Ik draag 'm zo mee in mijn broekzak!
Hoelang issie? 1m50 ofzo? Ah, joh, 31 cm verschil...
Wie weet is Roel op andere plekken wel groot, weten jullie veel.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mamamamaa mag ik een appelsapje en 2 zakjes chips mee met het schoolreisje? Nee jongen. Ja maar ja maar huil huil!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die foto is beter
Vind hem overigens geen knappe man, maar wel heel sympathiek. Hij doet het erg leuk in The Voice