- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Van Maastricht, ja.. Na Rob Geus die zijn pannenkoekenhuisje is begonnen in Maastricht, krijgen we ook Onno en Albert erbij.. Joepie.
Alleen Patty Brard ontbreekt nog.
He wat jammer nou. Maastricht was nou net hard aan nieuwe klysma-salon toe. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha, dat die voorlopig maar even wegblijft hoor.
Anders gaat de verkoop van de courgettes met 300% omhoog, om maar de zwijgen van de winst die de gall & gall zal maken..
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Missen jullie burgemeester Leers niet? Vond dat echt unne goeie kel (zoals we dat hier zeggen)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Leers was zo slecht nog niet. Vooral de ''echte'' Maastrichtenaren vinden het erg jammer dat hij weg is.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
...en dat ben jij niet? Ik kon me wel vinden in zijn drugsbeleid. Maar goed, we zitten hier iemand te bespreken die wél ok is. Let's start hating again! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jawel, ik hoor daar ook bij.
Maar wat de man van Albert betreft, laat zo iemand zich eerst maar eens bewijzen. Ken hem niet goed genoeg om nu al te oordelen.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Inderdaad. Al pannenkoeken wezen eten bij Rob trouwens? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Nee, ik heb gezocht maar kon het niet vinden.
Heb het richtingsgevoel van... tsja.. een natte krant ofzo. Heb ook niet de stille hoop hem te zien ofzo. Het lijkt me een vervelende, betweterige vent. Sinds ik hem bij Ranking The Stars zag vind ik hem helemaal niet meer leuk. Enige grappige is nog: ''Daar word ik niet vrolijk van!''.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Nee, ik heb gezocht maar kon het niet vinden.
Heb het richtingsgevoel van... tsja.. een natte krant ofzo. Heb ook niet de stille hoop hem te zien ofzo. Het lijkt me een vervelende, betweterige vent. Sinds ik hem bij Ranking The Stars zag vind ik hem helemaal niet meer leuk. Enige grappige is nog: ''Daar word ik niet vrolijk van!''.
En die eeuwige smerige rubbertjes he... brrrrrr!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zolang ze maar coderen!
Las net..
Ruud de Wild ; Brekend nieuws: Albert Verlinden gaat verhuizen naar Maastricht. VVD weet mijn redactie te vertellen dat Onno daar sherrif wordt. Wow.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Felix Rottenberg!!!
Ik kijk zoiezo niet vaak meer naar DWDD maar als ik zijn kop voorbij zie komen zap ik al helemaal snel verder. Wat een vreselijk vent is dat toch!
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Maar verder heb je niks tegen homo's?
LOL. En dan te bedenken dat ik Albert Verlinde ben vergeten op nummer 2. 
Voor de variatie mag Jan Smit op 5.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nicolette van Dam en Sophie Hilbrand
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
nicolette ook ja? Wat vind je van dr looks dan? Best bimbo toch?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind Nicolette ook maar een dom mens. Hoe ze praat, zo gemaakt en zo totaal niet gemeend naar andere mensen toe. En dan die slome blik. Vreselijk 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vervelend kind, erg lelijk wat mij betreft.
Nicolette een bimbo? Vind het eerder een koortrutje maar ik zal wel een andere definitie van een bimbo hebben. Dat staat voor mij niet gelijk aan dom zijn/overkomen. Maar als dat de definitie is, dan is het een bimbo in zijn puurste vorm.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Leers was zo slecht nog niet. Vooral de ''echte'' Maastrichtenaren vinden het erg jammer dat hij weg is.
Ben blij dat Leers - uzze Sjeer
- weg is, en sinds eergister begint ook de rest van de oude kliek rond hem af te brokkelen. De Maastrichtse politiek is altijd een vieze mix geweest van ons-kent-ons (daar hangt Maastricht sowieso van aan elkaar) en het vreselijke chauvinisme waar de stad zichzelf kapot mee maakt. Maastricht is al jaren op z'n retour, voornamelijk economisch, maar de 'inner-circle' - en de lompe chauvinisten die deze blind steunen, de echte 'Sjengen' - is daar totaal blind voor. Alles van 'buiten' is slecht en moet zich vooral niet bemoeien met de gang van zaken. Terwijl de studenten, expats en (jonge) ondernemers van buiten stad deze nog enigzins leefbaar houden, houdt men zich liever bezig met MVV dan de economie weer op de rails te krijgen. Laat Hoes maar komen! Enfin, Maastricht is een mooie stad alleen jammer dat er nog zoveel Maastrichtenaren wonen
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van Nicolette. Zum kotzen. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Voor de variatie mag Jan Smit op 5.
Beau van Erven Dorens op #6. Vervelende man.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik zag de naam Nicolette en dacht even dat jullie Nicolette Kluijver zwart aan het maken waren. Maar het gaat gelukkig over Nicolette van Dam. Dan is het goed. Dat is inderdaad een irritante barbie. En dan heb ik het niet over de gelijkenis qua uiterlijk, maar meer over haar herseninhoud die vergelijkbaar is met die van de plastic pop!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nicolette Kluijvert is idd te mooi. Hoewel ik vind dat ze de laatste tijd een beetje sletty is.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Nicolette van Dam
. Vervelend mens. Moest ineens zo'n beetje alles op de commerciële zenders presenteren. En ze is inderdaad erg lelijk.
Nicolette Kluijver daarentegen vind ik juist wel leuk. Sympathiek, grappig en niet vervelend om naar te kijken
.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Nicolette Kluijver is echt mijn idooltje. Ik hou van mijn vrouw en alles, maar we hebben wel de overeenkomst dat ik een 'free ticket' in mag zetten mocht ik Nicolette tegenkomen en er 'iets' zou kunnen gebeuren. Don Dijk heeft echter wel gelijk dat ze zichzelf moet blijven en zich niet mee moeten laten trekken in het irritante en sletterige gedrag van die Sorraya ofzo. Want daar is ze de laatste tijd wel een beetje mee bezig. En dat heeft ze niet nodig!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het zal maar voor je deur staan ja.