- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Hij is anders wel de enige die de grote sterrren naar Nederland krijgt (Gordon Ramsay, Snoop Dogg, Jamie Oliver, Phil Collins, zomaar wat namen die mij te binnen schieten).
Ch3wb4cc4h
-
- 116 messages
- 0 votes
Iedereen in dienst van SBS6 en natuurlijk niet te vergeten Derek Ogilvie! Vind RTL 4 en SBS6 trouwens steeds meer op elkaar lijken, met die sufgerukte programma's (vooral die talentenjachten
).
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Hij is anders wel de enige die de grote sterrren naar Nederland krijgt (Gordon Ramsay, Snoop Dogg, Jamie Oliver, Phil Collins, zomaar wat namen die mij te binnen schieten).
Dat maakt hem per definitie geen goede presentator hoor. Dat zijn dan vervolgens ook niet echt diepte interviews. Hij haalt btw die mensen niet naar Nederland, die zijn er dan al ivm een concert of premiere. Die komen heus niet alleen voor meneer Jensen naar Nederland hoor. Die gasten komen vervolgens in zijn programma, omdat verder niemand ze uitnodigt in nederland.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Snap niet wat iedereen zo verschrikkelijk vind aan Jensen's programma. Ok, het hoeft niet je ding te zijn maar ik zie zijn show duizendmaal liever dan die saaie shows als Pauw & Witteman bijvoorbeeld. Kan er altijd wel om lachen, kan ook mijn leeftijd zijn. Doelgroep is sowieso jongeren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Iedereen in dienst van SBS6 en natuurlijk niet te vergeten Derek Ogilvie! Vind RTL 4 en SBS6 trouwens steeds meer op elkaar lijken, met die sufgerukte programma's (vooral die talentenjachten
).
Derek is mijn grote liefde, 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja als je op kinderen past voor je werk snap ik dat je die knakker wel interessant vindt. Ik word redelijk zenuwachtig van zijn snelle gepraat.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
De zender SBS zou sowieso geboycot moeten worden, op de smaakpolitie na dan 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Rond de kerst vind ik SBS6 wel 1 van de gezelligste zenders. Ze gooien er in ieder geval aardig wat geld tegenaan om je eht kerst-gevoel nog eens extra te geven. Voor de rest met je eens dat afgezien van een film op zijn tijd de zender opgedoekt kan worden.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Snap niet wat iedereen zo verschrikkelijk vind aan Jensen's programma. Ok, het hoeft niet je ding te zijn maar ik zie zijn show duizendmaal liever dan die saaie shows als Pauw & Witteman bijvoorbeeld. Kan er altijd wel om lachen, kan ook mijn leeftijd zijn. Doelgroep is sowieso jongeren.
Waarschijnlijk is het een kwestie van smaak. Ik vind zijn humor plat, smakeloos, en gewoonweg niet grappig. Daarbij komt kijken dat regelmatig dezelfde gasten blijven terugkomen die vaak (laten we vriendelijk blijven) nou niet bepaald lichtpunten zijn te noemen. Dit alleen maar om zichzelf ten koste van zijn gasten beter naar voren te laten komen. Grappen maken ten kosten van anderen die minder weerbaar zijn vind ik de makkelijkste vorm van vermaak die er is.
En al zou iemand hem in de show een keer een standje geven, dan knipt meneer Jensen dat er naderhand gewoon uit. Waarom denk je anders dat hij nooit aanschuift bij andere programma's?
Een stel vrienden van mij zijn een keer op uitnodiging via het werk daar in het publiek gaan zitten en waren na de "show" ook snel genezen. Allereerst moest iedereen gaan klappen en juichen alsof hun leven er vanaf hing, en toen was de show nog niet eens begonnen. Dit applaus kon dan later er onder gemonteerd worden. Verder hangt het programma van kip en plak werk aan elkaar.
Nee nee nee, geef mijn dan nog maar liever Pauw & Witteman. Al snap ik niet waar je die vergelijking vandaan haalt.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vroeger was Jensen nog wel leuk toen het 1x per week op tv kwam. Daarna kwam er een periode dat het elke dag op tv was en het niveau in korte tijd ontzettend snel daalde. Tegenwoordig is het geen reet meer aan.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Inderdaad... Als je youtube filmpjes moet laten zien tijdens je show, is het toch wel erg sneu. Ik vind daarnaast Jensen zelf ook een dikke kwast waar ik me aan erger. Altijd balen als hij op Veronica is, dan is het altijd weer doorschakelen naar 3fm ofzo.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
En dan die vervelender naprater Paperazzi erbij.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Waarschijnlijk is het een kwestie van smaak. Ik vind zijn humor plat, smakeloos, en gewoonweg niet grappig. Daarbij komt kijken dat regelmatig dezelfde gasten blijven terugkomen die vaak (laten we vriendelijk blijven) nou niet bepaald lichtpunten zijn te noemen. Dit alleen maar om zichzelf ten koste van zijn gasten beter naar voren te laten komen. Grappen maken ten kosten van anderen die minder weerbaar zijn vind ik de makkelijkste vorm van vermaak die er is.
En al zou iemand hem in de show een keer een standje geven, dan knipt meneer Jensen dat er naderhand gewoon uit. Waarom denk je anders dat hij nooit aanschuift bij andere programma's?
Een stel vrienden van mij zijn een keer op uitnodiging via het werk daar in het publiek gaan zitten en waren na de "show" ook snel genezen. Allereerst moest iedereen gaan klappen en juichen alsof hun leven er vanaf hing, en toen was de show nog niet eens begonnen. Dit applaus kon dan later er onder gemonteerd worden. Verder hangt het programma van kip en plak werk aan elkaar.
Nee nee nee, geef mijn dan nog maar liever Pauw & Witteman. Al snap ik niet waar je die vergelijking vandaan haalt.
Platte humor en leedvermaak kan ik altijd wel om lachen, maar dat knip en plakwerk klinkt inderdaad wel slap. Ik en een paar vrienden wilden ook nog een keer naar zo'n show maar het klinkt niet echt aantrekkelijk meer nu.
En die vergelijking is misschien niet helemaal terecht nee. Het ging mij er meer om dat ik liever luister naar slap geouwehoer waar ik om kan lachen dan te moeten luisteren naar imo saaie discussies. Maar komt misschien ook omdat ik Jeroen een drol vind.
En dan die vervelender naprater Paperazzi erbij.
Hij praat amper 
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Platte humor en leedvermaak kan ik altijd wel om lachen, maar dat knip en plakwerk klinkt inderdaad wel slap. Ik en een paar vrienden wilden ook nog een keer naar zo'n show maar het klinkt niet echt aantrekkelijk meer nu.
En die vergelijking is misschien niet helemaal terecht nee. Het ging mij er meer om dat ik liever luister naar slap geouwehoer waar ik om kan lachen dan te moeten luisteren naar imo saaie discussies. Maar komt misschien ook omdat ik Jeroen een drol vind.
Hij praat amper
Dat is het probleem! Zelden zo'n vervelende televiesopvulling gezien. En op de radio lacht hij tot vervelens toe overal om.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Vroegah, op de radio, was Jensen erg sterk. Daarna ook, met Paparazzi en zijn telefoonterreur. In den beginne op de televisie was Jensen af en toe redelijk goed - al rees de banaliteit natuurlijk de pan uit. Nu is het niveau inderdaad gedaald naar het nulpunt. Raar eigenlijk.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Evert ten Napel met zijn dochter samen bij Sparren (op TV Gelderland). Dat is ook heel vreselijk. Vooral als zij het woord pap of pappie in haar mond neemt.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
De zender SBS zou sowieso geboycot moeten worden, op de smaakpolitie na dan
Eens, wat een debielenzender! Al was je er pas nog wel te bewonderen. 
De makers van SBS zijn wel slim overigens; televisie voor de meute.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vroegah, op de radio, was Jensen erg sterk. Daarna ook, met Paparazzi en zijn telefoonterreur. In den beginne op de televisie was Jensen af en toe redelijk goed - al rees de banaliteit natuurlijk de pan uit. Nu is het niveau inderdaad gedaald naar het nulpunt. Raar eigenlijk.
Ja die telefoonterreur blijft nog steeds erg sterk. Heerlijk om die mensen allemaal te horen happen 
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Misschien wel hij zichzelf steeds meer overtreffen in negatieve zin.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Het wordt er in ieder geval steeds amateuristischer op.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Eens, wat een debielenzender! Al was je er pas nog wel te bewonderen. 
De makers van SBS zijn wel slim overigens; televisie voor de meute.
Vooral al hoe ze programma's brengen in hun reclames. En vooral dat programma "de 25" heeft vaak ook nog eens een hoog sbs gehalte.
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Het wordt er in ieder geval steeds amateuristischer op.
Ze lachen er zelf in ieder geval het hardst om en dat zegt altijd al genoeg.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vooral al hoe ze programma's brengen in hun reclames. En vooral dat programma "de 25" heeft vaak ook nog eens een hoog sbs gehalte.
Ach, het lijkt wel alsof ze bij SBS in dit topic op MovieMeter hebben gekeken, iedereen waar men zich scheel aan ergert lijkt wel bij SBS te werken. Het debielste zijn nog wel de belspelletjes rondom die oefeninterlands.
Wie scoort hier? (je ziet ondertussen Heitinga een kopdoelpunt maken):
A. Patrick Kluivert.
B. Johan Cruijff
C. John Heitinga
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Als ik het woord hilarisch hoor, wat daar ook minstens 25 x per uitzending wordt uitgesproken, dan gaan de haren rechtop staan. Niet dat ik ernaar kijk, hoor. 
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Ja die belspelletjes bij het voetballen idd. 
En Patty Brard als presentatrice. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ach, het lijkt wel alsof ze bij SBS in dit topic op MovieMeter hebben gekeken, iedereen waar men zich scheel aan ergert lijkt wel bij SBS te werken. Het debielste zijn nog wel de belspelletjes rondom die oefeninterlands.
Wie scoort hier? (je ziet ondertussen Heitinga een kopdoelpunt maken):
A. Patrick Kluivert.
B. Johan Cruijff
C. John Heitinga
Ik denk serieus als je de 3 antwoorden moeilijker maakt of de vraag dat er juist meer mensen gaan bellen. Nu denken de meesten zoals je ook zou moeten denken "ja daaag dan ben ik weer 1 van de 200000 of zo.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat is dan één ding waar ik je gelijk in moet geven... de rest laat ik over aan Nico Dijkshoorn
over Jensen
Geweldig stukje. 
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Inderdaad... Als je youtube filmpjes moet laten zien tijdens je show, is het toch wel erg sneu.
Niet direct, dat kan soms erg leuk zijn. Op youtube komt tegenwoordig veel meer dan op tv. DWDD doet het ook en dat is zeker geen sneu programma. Als je het maar niet te veel doet.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Geweldig stukje.
Hmmm, zeer teleurstellend stukje zelfs. Niet goed geschreven ook, ik twijfelde zeer of het Dijkshoorn wel was...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Niet direct, dat kan soms erg leuk zijn. Op youtube komt tegenwoordig veel meer dan op tv. DWDD doet het ook en dat is zeker geen sneu programma. Als je het maar niet te veel doet.
Bij Jensen is het meer dat ze alleen nog maar grappig willen zijn d.m.v. die Youtube filmpjes. Weet niet of ze het nu nog doen, maar vroeger hadden ze nog van die idiote filmpjes over een afstandsbediening die overal voor te gebruiken is, een opbergpiet en de man die huppelend door het leven ging. Misschien niet allemaal even grappig, maar wel origineel in ieder geval.