- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Helemaal mee eens!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Really? Ik vind Giel juist er sympathiek.
Luister elke ochtend naar 'm.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Ik vond hem vroeger in de begindagen zeer vernieuwend. Tegenwoordig vind ik hem, sinds ie met z'n kop op tv komt, meer een parodie op zichzelf geworden. Ook totaal niet sympathiek naar zijn luisteraars die in de uitzending komen. En het is hem een beetje naar zijn hoofd gestegen. Ook z'n houding van als ik een plaat te gek vind dan is ie ook écht goed staat me niet echt aan. Dan vind ik Eric Corton en Gerard Ekdom symphatieker. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Enorme kneus, typisch zo'n figuur die grappig denkt te zijn door lomp over te komen.
Corton en Ekdom zijn idd veeeeeel sympathieker. Sterker nog: dat zijn twee van de fijnere persoonlijkheden in de BN wereld.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Toch vind ik Giel wel nog steeds betere radioprogramma's maken dan een Corton of Ekdom, ook al moet ik vaak wel lachen om Ekdom. Het programma van Giel heeft vaak wel iets gezelligs. Mag hem dan ook wel.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik vind Ekdom ook maar een klein kneutertje hoor. Doe mij die blonde bimbo maar, heb haar nog nooit gehoord, maar in het glazen huis had ik oogcontact met haar. 
Als ik het goed zag tenminste..
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Je maakt wel kans, want ze valt op leleke gasten. Ze heeft met die gitarist van Moke, toch?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ja, ik ben ook bezig om zulke bakkebaarden te krijgen.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Dan vind ik Eric Corton symphatieker.
Ook in het 'echt' een heel leuke kerel!
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Je zag ook duidelijk op Lowlands het verschil. Eric Corton zat gezellig tussen de menigte bier te drinken en mee te feesten. Giel bewoog zich voort in een golf karretje omringt door 3 bodyguards
Nicholas123
-
- 292 messages
- 284 votes
Hoewel ik me dooderger aan het clubje BN'ers dat binnen dit kleine landje hun beetje bekendheid jarenlang weten te cultiveren zijn er maar weinig waar ik me daadwerkelijk aan irriteer. De meesten beschikken toch wel over enige mate van zelfrelativatie. Zoiets scheelt bij mij toch al snel een hoop.
Zo uit mijn hoofd kom ik tot:
Albert Verlinde (geen uitleg vereist)
Matthijs van Nieuwkerk (kromme tenen bij elk interview)
Giel Beelen (arrogantie ten top, belabberde en zeer beperkte muzieksmaak die vervolgens gebracht wordt met een autoriteit van heb ik jou daar)
Dinand Woesthoff (en eigenlijk alle andere frontmannen Nederlandse "rock"-bands die pretenderen iets wezenlijk toe te voegen aan de muziekindustrie)
edit: En............. Joep Schreuder. Lijkt me vreselijk om tegenover die microfoon bij hem te staan. Alsof je geïnterviewd wordt door Tommie uit Sesamstraat. De debiele en gemakzuchtige zuigvragen die hij vervolgens stelt helpen ook niet. Nu ik er eigenlijk over nadenk, eigenlijk krijg ik van bijna alle voetbalverslaggevers "op locatie" een verschrikkelijke jeuk.
En nog een aparte vermelding voor. Jack van Gelder. Jaaaaaren geleden kon ik hem nog wel uitstaan, maar het "oude jongens, krentenbrood"-gehalte begint inmiddels wanstaltige vormen aan te nemen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Pieter Storms. Zelden iemand zo aan lager wal zien raken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja alleen heeft hij een vrouwtje(althans dat moeten we maar geloven) die voor de miljoenen zorgt. Zo laag is hij dus nog niet gevallen. Maar goed ik zag hem ook bij DWDD en het was rampzalig ja.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Pieter Storms. Zelden iemand zo aan lager wal zien raken.
Er kwam ook geen zinnig woord uit tijdens zijn discussie met Jort Kelder. Alleen maar een beetje loos geschreeuw.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Joep Schreuder. Lijkt me vreselijk om tegenover die microfoon bij hem te staan. Alsof je geïnterviewd wordt door Tommie uit Sesamstraat. De debiele en gemakzuchtige zuigvragen die hij vervolgens stelt helpen ook niet. Nu ik er eigenlijk over nadenk, eigenlijk krijg ik van bijna alle voetbalverslaggevers "op locatie" een verschrikkelijke jeuk.
En nog een aparte vermelding voor. Jack van Gelder. Jaaaaaren geleden kon ik hem nog wel uitstaan, maar het "oude jongens, krentenbrood"-gehalte begint inmiddels wanstaltige vormen aan te nemen.
Helemaal mee eens! Van Joep Schreuder krijg ik ook altijd jeuk, wat een kwal van een vent! En de walgelijk zonnebrandbruine Jack is ook ver over zijn hoogtepunt heen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Jort Kelder is pas écht een vreselijk balletje. Krijg er bijna jeuk van.
Georgina idem dito. Zwaar irritant mens.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jort Kelder
. Ik ben volgens mij één va nde weinigen die het een toffe kerel vindt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind hem verder wel sympathiek hoor, alleen zijn voorkomen is zo slijmerig, en met zijn neusje de lucht in..
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

Antoine Bodar, ik vind dat zo'n eng mannetje altijd.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2636 votes
Marc Marie Huijbregts. Zag em laatst op tv (met die onnozele show op zaterdagavond), gruwelijk irritand ventje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Marc Marie Huijbregts. Zag em laatst op tv (met die onnozele show op zaterdagavond), gruwelijk irritand ventje.
Echt waar joh? Ik vind hem aandoenlijk! ''Is echt goed horrrrr''. 
Gelukkig voor jou is de show van de buis nu. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
En als iemand vreselijk slecht is bij Popstars: ''maar wel leuk dat je bent gekomen''
.
Vond hem eerst ook vervelend, vooral bij DWDD. Maar bij Popstars vind ik 'm wel grappig.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Georgina vond ik eerst ook irritant, maar tegenwoordig vind ik haar lief.
Ik zou d'r mee kunnen trouwen.