- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Daar worden we niet vrolijk van..
Blijf dan maar weg uit Maastricht, hij gaat hier een pannekoekenzaakje openen en de eerste tijd er nog zelf in staan ook.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hopelijk komt de keuringsdienst even bij hem in het zaakje controleren.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Lol ja.. of hem in zijn eigen programma er stiekem bijlappen: ''Smaakpolitie onderzoekt nieuwe tent van Rob Geus''.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die gasten van sixpack deden hem altijd na en kwamen ook nog overal binnen en gingen dan ook het eten controleren. Lekker gratis eten overal haha.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
...effe stiekem een doos met kruipbeestjes en ratten losgelaten in die toko 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Lol @ Bart.
Hier en daar wat olie op de grond gooien..
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die Hilmar Mulder die naast kwallenkop Santegoeds staat bij shownieuws is ook knap irritant.
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
Maar is niet iedereen van Showniews/SBS irritant? Die voice over op eenzame hoogte trouwens! 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1780 votes
Die voice-over bij Illusionisten/ goochelaars/ mentalisten (jezus, wat is het nou?) ontmaskerd. Die is pas vervelend, met z'n constante geile opmerkingen.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Die voice-over bij Illusionisten/ goochelaars/ mentalisten (jezus, wat is het nou?) ontmaskerd. Die is pas vervelend, met z'n constante geile opmerkingen.
Is dat dezelfde voice-over als bij de 25 meest....
Jeweetwel, dat programma dat aan elkaar wordt geluld met geniale one-liners van deze dame:

Wat een tenenkrommend programma om naar te kijken zeg.
Eindeloze herhalingen van dezelfde beelden, een irritante voice-over, en dan die verschrikkelijke opgelezen tekstjes van Ellemieke Vermolen tussen de filmpjes door. Brrrrrr!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wat helemaal erg is dat je Hans Kraay jr. ergens diep in de nacht met zogenaamd laat ze maar lachen filmpjes aan komt zetten. En dan altijd dat aan elkaar praten ja. Vreselijk is dat overal. En dan kijk je naar de data van die homevideo's en dan staat er 1994 
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Fiona Hering
Sophie Hilbrand
Irene Moors
Yolanthe natuurlijk
Heleen van Rooyen spreekt voor zich
Kay van der Linden
Mart Smeets
Victoria Koblenko
Paay
Iedereen van BNN eigenlijk. Zet er maar een camera op het wordt leuk, niet dus.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Marc Marie..
Verder alle verbouw/verhuis/klus progamma's..
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Stipt op #1:

Vervelende, irritante man die veel te veel aandacht krijgt.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Bijzonder irritant figuur, doet hetzelfde in talkshows als in haar irritante films/series. Halina reijn
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Krijgt hij het? Of neemt hij het?
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Krijgt hij het? Of neemt hij het?
Krijgt... Iederen willekeurige man van tv kan wel schreeuwen om aandacht maar het is tenslotte toch de redactie die bepaalt waar de tijd en aandacht in gestopt gaat worden?
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Al weer veel te lang niks geplaatst.
Hoe kon ik deze verschrikkelijk gast nou vergeten 

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Gatver! Veel te groot, die foto! En die kerel heeft al zo'n enorm hoofd van zichzelf... 
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Toch redelijk in verhouding met zijn eigendunk 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Hij is net even te arrogant, maar hij is bijvoorbeeld 1 van de weinige die echt een goed interview in het engels kan geven. Hij blinkt trouwens ook wel uit in meer dingen. Jaja, 1 daarvan is irritant zijn.
Maar verschrikkelijk vind ik hem niet.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Die gast heeft een heel team tekstschrijvers achter zich en wanneer het niet loopt zoals meneer zich had voorgenomen dan worden gewoon de camera's stilgelegd. Dat hele programma hangt van knip & plak werk aan elkaar. Ik zou hem die interviews wel eens live willen zien doen... langs een rode loper bijvoorbeeld!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dan gaat ie vrij achterlijk te werk dan. Maar hij is in ieder geval één van ''de'' die een goede Engelse uitpraak heeft.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Hij is geweldig. Zijn nieuwe ochtendshow op Veronica bevalt me ook erg goed. Wordt ineens lastig, kiezen tussen Evers en Jensen op de vroege ochtend..
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Dan gaat ie vrij achterlijk te werk dan. Maar hij is in ieder geval één van ''de'' die een goede Engelse uitpraak heeft.
Dat is dan één ding waar ik je gelijk in moet geven... de rest laat ik over aan Nico Dijkshoorn
over Jensen
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ben me pas het laatste jaar aan hem gaan irriteren met die 3 gasten aan de roulettetafel. Dat was echt te hemel schrijnend slecht.
En die verschrikkelijke neplach van hem gaat ook nergens meer over.
Waarom zou je lachen als iets niet grappig is? De Jack van Gelder onder de talkshows. Als het maar gezellig blijft en de gasten allemaal maar een keer zeggen hoe knap en lief en grappig hij eigenlijk is. Daar leeft hij op. Thuis gaan de anti-depressiva er weer in. De bolle kop komt ergens vandaan he en niet alleen van het eten zelf. 
happie
-
- 6236 messages
- 426 votes
Ja Jensen, vreselijke vent. Alleen al zijn programma waarin hij gasten uitgenodigd van het niveau Kelly, Kim Holland en Herman is al te slecht voor woorden. Een mega groot nog-talent, met een nog grotere ego.
Bij dit soort mensen zeg ik: "Gelukkig zit er een knop op de TV en/of Radio.