• 178.291 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.848 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

rose wrote:

We hadden het vandaag op een feest nog over haar, dat sinds ze ziek is geweest , ze veel leuker geworden is.

Ze is als persoon veel echter geworden.

Vind het een beetje vreemd om dit soort dingen te zeggen over iemand die je niet kent en om ook nog eens die vreselijke ziekte erbij te betrekken. ''Leuker geworden sinds ze kanker heeft gehad'' klinkt een beetje raar i.m.o.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Vind het een beetje vreemd om dit soort dingen te zeggen over iemand die je niet kent, en die ook nog eens zo'n vreselijke ziekte heeft gehad. ''Leuker geworden sinds ze kanker heeft gehad'' klinkt een beetje raar i.m.o.

Ja, klinkt ook raar, maar dat hoor ik toch wel van meer mensen. Ik gun niemand een vreselijke ziekte als wat zij heeft gehad, maar ik vind haar anders overkomen.

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

rose wrote:

(quote)
In mijn omgeving vinden veel mensen Yolanthe gewoon niet leuk. Mijn vriend vindt haar ook verschrikkelijk. Als ik dan vraag waarom, dan zegt hij dat ze gewoon zo nep overkomt. Tja...

Je gaat mij niet wijsmaken dat wanneer jouw vriend vrijgezel zou zijn en de volgende ochtend wakker wordt langs Yolanthe, hij haar het bed uit zal schoppen omdat ze zo nep overkomt...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Elineloves wrote:

Vind het een beetje vreemd om dit soort dingen te zeggen over iemand die je niet kent

Meten we hier niet met twee maten? Dit probeer ik nu de hele tijd over Yolanthe te zeggen!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Patty Brard en dat oude, lopende siliconen- en plasticfabriek (ben haar naam vergeten).

Edit; Patricia Paay.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

rose wrote:

In mijn omgeving vinden veel mensen Yolanthe gewoon niet leuk. Mijn vriend vindt haar ook verschrikkelijk.

Dat soort dingen zeg ik ook altijd tegen m'n vriendin

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

otherfool wrote:

(quote)

Dat soort dingen zeg ik ook altijd tegen m'n vriendin

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Stephan wrote:

(quote)

Meten we hier niet met twee maten? Dit probeer ik nu de hele tijd over Yolanthe te zeggen!

Ja, maar Yolanthe heeft geen ziekte gehad waar mensen plots over beginnen als ze het over haar karakter hebben.

Edit: Hebzucht of Golddiggeritus misschien.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Elineloves wrote:

Golddiggeritus

Het selecteren van een (mannelijke) partner op geld, roem en status is van alle tijden, volkomen natuurlijk en evolutionair gezien niet meer dan logisch. Op micro-niveau doe jij er vast net zo hard aan mee.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Er is uiteraard ook behoefte aan een vorm van balans. De 'beruchte' stratenmaker zal kwijlend en geilend haar om een handtekening vragen, terwijl zij er natuurlijk ook gewoon iets voor wil doen. Het is niet voor niets dat mensen die in de spotlights staan elkaar opzoeken. Een gelijkwaardigheid en wederzijds respect is daar eerder te vinden. Al is het alleen al omdat men van elkaar weet wat het betekent om elke minuut van de dag aangestaard te worden.

Tenzij je als een bakvisje (M/V) gelooft in het Notting Hill scenario...

En daar 20 jaar op wil wachten.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Ja, maar Yolanthe heeft geen ziekte gehad waar mensen plots over beginnen als ze het over haar karakter hebben.

Heel veel personen veranderen gewoon door hun ziekte. Snap niet wat ik daar nu zo verkeerd in gezegd heb. Maar goed, dat is vaak ook het kortzichtige hier....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Heb het niet over jou als persoon, maar eerder dat mensen eerst gaan roepen wat voor een slettebak Sylvie was, en weet ik veel wat nog meer, en als ze ziek is dan plots ; aaaach arme vrouw dit, arme vrouw zus.

En tsja, ze zal best veranderd zijn, maar de dingen die Sylvie naar dr hoofd gesmeten heeft gekregen hadden verder weinig te maken met haar karakter.

Dat was mijn punt eerder.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Sylvie voor, en Sylvie na...

Het grootste verschil lijkt me dat de media haar nu anders in het licht zet...

Zo zie je maar weer.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Dat golddigger verhaal rondom Yolanthe is zo hilarisch achterlijk, lult iedereen elkaar nu na of hoe zit dat?

Om Marilyn in Gentlemen Prefer Blondes te quoten:

Don't you know that a man being rich is like a girl being pretty? You wouldn't marry a girl just because she's pretty, but my goodness, doesn't it help?

.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Stephan wrote:

Sylvie voor, en Sylvie na...

Het grootste verschil lijkt me dat de media haar nu anders in het licht zet...

Zo zie je maar weer.

`Nee, het is wat ze uitstraalt! Ze is zachter geworden. Maar ik zal nu mijn mond houden.

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

rose wrote:

Nee, het is wat ze uitstraalt! Ze is zachter geworden. Maar ik zal nu mijn mond houden.

Nee stephan heeft gewoon gelijk.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Denk dat het ook wel beetje is dat mensen zelf (niet bewust) een andere kijk op zo iemand krijgen, omdat het toch soort van sympathie opwekt, iemand die zo'n ziekte had/overwon.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ben het met Rose eens: Sylvie is tegenwoordig stukken minder irritant. Of het met haar ziekte te maken heeft, weet ik niet. Ik denk dat haar positie van opeer-WAG gewoon is overgenomen door Yolanthe.

Lang niet iedereen die een ziekte overwonnen heeft, is ineens sympathiek. Ik vind bijvoorbeeld Lance Armstrong helemaal niet sympathiek. Maar ja, die loopt er dan ook wel ontzettend mee te koop...

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Komt misschien ook omdat je haar niet meer zoveel op tv ziet.

Heb Sylvie onlangs een paar keer op Duitse TV gezien, onder meer bij die talentenshow.... dat is toch echt vre-se-lijk.

Er is zelfs een bekende Duitse imitator die haar nadoet .'Das ist ja ZuupercoolII ' hehe. Misschien ergens op youtube te vinden.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

BenicioDelToro wrote:

Lance Armstrong

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

Als we dan toch bij sport zijn aanbeland... (waarschijnlijk al een keer benoemd, kan me niet anders voorstellen)

Vreselijke nare man, een grotere egotripper ken ik niet!

(afbeelding)

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ach ja, Mart. Niets ten nadele van de reportages die hij maakt, want die zijn over het algemeen de moeite waard. Maar de man zelf is zo walgelijk met zichzelf ingenomen. Zijn ego is inderdaad enorm.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

U-96 wrote:

(quote)

Ik weet 't, het is geen Nederlander. Maar ik gebruikte zijn naam ter vergelijking.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

BenicioDelToro wrote:

Ik weet 't, het is geen Nederlander. Maar ik gebruikte zijn naam ter vergelijking.

Was geen kritiek naar jou hoor!

Ik vind Armstrong gewoon een strontvervelende man.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1741 votes

(afbeelding)

Daar worden we niet vrolijk van..

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Maar dankzij hem maak ik nu wel dagelijks de deur-rubbertjes van mijn koelkast schoon. Belangrijkste wat er is.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1741 votes

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

...en codeer ik het eten in mijn koelkast

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

U-96 wrote:

(quote)

Was geen kritiek naar jou hoor!

Ik vind Armstrong gewoon een strontvervelende man.

Oh, dan zijn we het eens!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.