- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Beetje kort door de bocht om te zeggen. Ik heb bijvoorbeeld al enkele keren gezegd dat het een prachtige vrouw is en dat menig meisje jaloers op haar mag zijn, maar dat haar persoonlijkheid me -zoals de media ons dat voor wil spiegelen- niet echt aanstaat.
Zelfde betreft Sylvie Meis. Die werd ook zwart gemaakt en uitgescholden voor golddigger, maar die vind ik dan wél weer erg leuk. Kwestie van smaak denk ik. Ik ken Yolanthe vooral uit Onderweg naar Morgen en daar vond ik dr irritant.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Met deze zin
haar persoonlijkheid me -zoals de media ons dat voor wil spiegelen- niet echt aanstaat.
sla je dus de spijker op z'n kop. Iedereen die hier Yolanthe loopt te bashen kent haar enkel door uitspraken die types als Johan Derksen loopt te verkondigen. Of de gefrustreerde moeder van Jantje Smit.
Ik snap echt wel dat wanneer je in de spotlights staat je kwetsbaar bent voor kritiek, maar de kritiek op Yolanthe neemt belachelijke vormen aan, juist omdat niemand haar persoonlijk kent en alles wat over haar geschreven wordt door anderen wordt gespuid.
In tegenstelling tot een hoop anderen houdt Yolanthe zelf een behoorlijk "low profile", tenzij het met haar werk als presentratrice/actrice te maken heeft of voor haar eigen lingerielijn.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik ken Yolanthe vooral uit Onderweg naar Morgen en daar vond ik dr irritant.
Hoor je nou wat jezelf zegt?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja, ik snap natuurlijk wel dat ze een bepaalde rol moest spelen daar, maar dat mag je dan toch ook irritant vinden? We kennen de meeste mensen waarvan we hier de naam noemen niet, maar dat neemt niet weg dat je bepaalde rollen en/of het voorkomen van die persoon niet irritant kunt vinden, toch? (Voorbeeld is Marly vd Velde, zal best een leuke meid zijn, maar als Nina in GTST vind ik dr onuitstaanbaar).
Jij hebt toch vast ook wel mensen die je niet kent maar die je irritant vindt, of niet dan? Maar omdat mensen zich storen aan Yolanthe is het plots not done?
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik stoor me bv. aan Patricia Paay die ZELF voortdurend de media opzoekt en haar gal loopt te spuien over Adam Curry.
Dan kun je redelijkerwijs zeggen dat je iemand wel of niet kent door wat die persoon ZELF doet.
Yolanthe is gezien haar status erg terughoudend en je zult haar nooit dat soort roddel-dingen horen zeggen. Ze laat zich sowieso zelden negatief over zaken uit.
Kortom... het beeld dat men van Yolanthe heeft is door ANDEREN opgeroepen.
En jij vindt dus duidelijk Julia Branca niet leuk. Julia is geen Yolanthe
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zou je ook zo fel reageren als mensen zo over Georgina Verbaan of wie dan ook hebben? Want je neemt het wel erg voor Yolanthe op. Is het lastig te begrijpen dat sommige mensen zich storen aan haar ''haargewapper'' en die ''kijk-mij-eens-mooi-zijn'' houding van Yolanthe? Zo zie jij het misschien niet, maar ik snap wel dat veel mensen hier op afknappen.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ja ik zou het ook voor Georgina opnemen (kijk het topic van Adrenaline maar eens)
Ik ken Yolanthe dus ook als iemand die ten alle tijden tijd neemt voor haar fans. Die tijdens een zakelijk gesprekje in een café met liefde even poseert voor mensen die haar aanspreken of ze even met haar op de foto mogen.
DAT zijn de dingen waarvan je kunt zeggen: "Dat is Yolanthe".
En dat ze mooi is en geweldig mooi lang haar heeft kan zij niet helpen natuurlijk. Tenzij je d'r in een Burka wil stoppen. Want we zouden eens van slag kunnen raken door schoonheid.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
God nee, laten we dat soort mooie, sensuele vrouwen niet weg gaan stoppen. Ik zie het in ieder geval wel los van elkaar, maar grotendeels heb je gelijk: De media spiegelt veel mensen een totaal ander beeld voor. En dat kun je toch niet tegenhouden. Daar ben je BN-er voor.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Daar ben ik het mee eens, maar af en toe wil ik dat gegeven nog wel eens aan de kaak stellen. En dat ik Yolanthe zelf (bescheiden) ken speelt in deze natuurlijk ook mee.
Trouwens... dat hele BN-er gedoe. Waar ik me dan weer aan stoor is hoe dat clique-je zichzelf zo in stand houdt. Iedereen komt bij elkaar in het programma en zo hebben we weer een tv-avond gevuld.
Het is eigenlijk een beetje triest en moet ook lachen als een vergelijk wordt gemaakt met internationale "sterren".
Ga 10 meter over de nederlandstalige grens en ze zullen zeggen: "who the fuck is Gordon." of : "Leco who?"
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
De media spiegelt veel mensen een totaal ander beeld voor. En dat kun je toch niet tegenhouden. Daar ben je BN-er voor.
Ik denk dat dat veel meer aan de media ligt dan aan 't feit dat je BNer bent.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Kijk naar naar Gordon zoals Stephan aanhaalt. Dat is echt niet alleen de media hoor, maar ook hoe hij zich gedraagt. Hoog in de bol, net zoals 3/4 van de mensen die ook maar een beetje bekend zijn.
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Gordon is dan ook echt weer een typisch irritant geval apart. Ik doelde in deze meer op Yolanthe. Ik heb haar nooit irritant gevonden, maar toch hebben mensen dat beeld snel van haar.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1023 votes
Iedereen die hier Yolanthe loopt te bashen kent haar enkel door uitspraken die types als Johan Derksen loopt te verkondigen.
Dat valt nog wel mee. Natuurlijk heeft de media een grote invloed, maar die houdt ook ergens op. Daarnaast vormen de mensen ook wel een beeld van haar als ze bijvoorbeeld BNN of een aflevering met de Lama's en haar hebben gezien.
Als je dan ook leest dat ze na een blessure van Sneijder in de kleedkamer van Oranje staat, iets wat normaal nooit gebeurt, valt een Johan Derksen daar ook wel snel over. Toegegeven, hij zegt ook veel onzin.
Ze wil graag gezien worden, wat opzich niet verkeerd is, maar een manier waarop bijvoorbeeld Sylvie Meis dit doet vind ik ook veel leuker.
Yolanthe is gezien haar status erg terughoudend en je zult haar nooit dat soort roddel-dingen horen zeggen. Ze laat zich sowieso zelden negatief over zaken uit.
Dit geloof je zelf denk ik ook niet, Google anders maar even wat over d'r.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Heel simpel... het negatieve imago van Yolanthe is begonnen toen de roddelpers schreef dat ze zou zijn vreemdgegaan met Wesley en dat arme Jantje daar het slachtoffer van was. Dat het later net andersom bleek te zijn is blijkbaar alweer vergeten.
Kom jij trouwens maar met voorbeelden van Google... Ik kan zo even 1, 2, 3 niets vinden.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1023 votes
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Mocht ze het al zo gezegd hebben is dat minder netjes. Want... ships... Mickey ken ik ook en die is ook best aardig. 
Maare.. ik zou overigens niet alles geloven wat in de klatschbladen staat. Maar dat terzijde.
Bij Glossy.nl kan ik het artikel overigens niet meer vinden (context hè), dus wellicht dat ze dat weg hebben moeten halen omdat het uit een dikke duim kwam.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Oei, Stephan, dat wordt kiezen!!!
Die keuze is niet moeilijk, hoewel wellicht verrassend. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Stephan, post jij eens een leuke foto van Yolanthe!
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1023 votes
Bij Glossy.nl kan ik het artikel overigens niet meer vinden (context hè), dus wellicht dat ze dat weg hebben moeten halen omdat het uit een dikke duim kwam.
Dat ik hier in meega. 
Maar goed, nou heb ik het uitgezocht ook. Hier kwam het uit.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
@Stephan: 
1 van de irritantste mannen van Nederland.
Herman den Blijker..

Dan heb ik nog liever Pierre de Wind. Hebben koks nou standaard de eigenschap om irritant te zijn?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Herman lijkt me ook niet echt een prettig persoon.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ik heb het al na 1 zin afgezet. Ik hoor het haar zelf niet zeggen en quootjes van weekend/privé/party bladen geloof ik niets van.
Zou best kunnen dat ze dat tegen Paay heeft gezegd, voor of ná het officiële interview.
Mijn ervaring met roddelpers (heb ik zelf ook ondervonden bij RTL-Boulevard) is dat ze heel creatief kunnen omgaan met uitspraken. Zeker als het in voice-over zit.
Maar laten we voor de discussie maar even uitgaan van dat ze het ook zo gezegd heeft. Soit.
Ze wil Paay die naast haar zit natuurlijk ook een hart onder de riem steken 
Het blijft een leuke meid.

Bartt88
-
- 1577 messages
- 1023 votes
Ik heb het al na 1 zin afgezet. Ik hoor het haar zelf niet zeggen en quootjes van weekend/privé/party bladen geloof ik niets van.
Zou best kunnen dat ze dat tegen Paay heeft gezegd, voor of ná het officiële interview.
Mijn ervaring met roddelpers (heb zelf ook in RTL Boulevard gezeten) is dat ze heel creatief kunnen omgaan met uitspraken. Zeker als het in voice-over zit.
Maar laten we voor de discussie maar even uitgaan van dat ze het ook zo gezegd heeft. Soit.
Ze wil Paay die naast haar zit natuurlijk ook een hart onder de riem steken 
Het blijft een leuke meid.
Ik vind het ook helemaal niet erg, áls ze het inderdaad al echt zou zeggen. Al denk ik van wel. Het was ook alleen maar om op een eerder statement van jou in te gaan.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dat potje crème(?) op de auto doet het hem!. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
[quote]Bartt88 wrote:
Silvie Meis heb ik nooit echt leuk gevonden. Ik vind haar eerder iets hebben wat mij niet aanstaat.
We hadden het vandaag op een feest nog over haar, dat sinds ze ziek is geweest , ze veel leuker geworden is.
Ze is als persoon veel echter geworden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja, gelukkig kreeg ze kanker, nu is ze een beter mens. 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Beetje kort door de bocht om te zeggen. Ik heb bijvoorbeeld al enkele keren gezegd dat het een prachtige vrouw is en dat menig meisje jaloers op haar mag zijn, maar dat haar persoonlijkheid me -zoals de media ons dat voor wil spiegelen- niet echt aanstaat.
Zelfde betreft Sylvie Meis. Die werd ook zwart gemaakt en uitgescholden voor golddigger, maar die vind ik dan wél weer erg leuk. Kwestie van smaak denk ik. Ik ken Yolanthe vooral uit Onderweg naar Morgen en daar vond ik dr irritant.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ja, gelukkig kreeg ze kanker, nu is ze een beter mens.
Je hoort vaak de personen zelf zeggen die een ziekte hebben meegemaakt, dat ze een ander mens zijn geworden.
Ikzelf heb dat gevoel ook bij haar.