- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Willen jullie het weer over Yolanthe hebben!!!!

JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Lekker suf.. Je hebt wel eens van die mensen die andere mensen beschuldigen van iets waar ze zich zelf ook schuldig aan maken. Mensen zoals Noami Watts.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zoals iets suf noemen terwijl je het zelf bent?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hij heeft het niet tegen jou, maar tegen Noami Watts 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik snap niet wat vele tegen Yolanthe hebben.
Ik vind haar wel leuk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hij heeft het niet tegen jou, maar tegen Noami Watts
Nu je het zegt
.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Nu je het zegt
.
Lekker suf dus.
Maar hou het is een keer ontopic Gilles (de la tourette)
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
. Maar ik ken haar niet persoonlijk, dus daar kan ik niet over oordelen. Ik zie alleen af en toe haar hoofd op tv. En meestal ziet dat er wel leuk uit.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Studio Sport #5
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Yolanthe komt meestal in het nieuws door wat ANDEREN over haar zeggen. Ik heb Yolanthe nog nooit betrapt op een domme uitspraak.
Neem nou een Patricia Paay... Die begint ZELF over wat Curry aan travetieten liet komen en andere vuile was. Bij Yolanthe zijn het vooral de roddelbladen, Derksen, de moeder van Jantje en anderen.
Ik ken haar toevallig wél persoonlijk en ik kan je verzekeren... het is een schat.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Denk dat het bij Yolanthe vooral is dat ze toch een bepaalde arrogantie uitstraalt, in de zin van: '' Kijk mij eens lekker zijn. '' En tsja, zoals Naomi al opmerkte.. van Jan Smit naar Wesley roept gewoon veel kritiek en roddels op.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
'' Kijk mij eens lekker zijn. ''.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Ik ken haar toevallig wél persoonlijk en ik kan je verzekeren... het is een schat.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Toen ze Stephan niet kon krijgen, ging ze naar Wesley. 
/gossip off
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Ik refereerde even naar de film secrets of love gemaakt door ene Harry K. Ik denk niet dat het een schat is. Maar dat hoeft ook niet van mij. Ik hou meer van een gurl met gurlpower!!! 
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
van Jan Smit naar Wesley roept gewoon veel kritiek en roddels op.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1023 votes
ze heeft wel een bepaalde smaak: beetje burgelijke maar jongensachtige (beetje tja) mannen uit bepaalde volkse milieus.
Ze weet hoe ze in de spotlights moet komen ja.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik weet nog wel dat iemand in een interview aan Yolanthe vroeg:
En, ben je nerveus?
Haar antwoord: Nee, maar wel een beetje zenuwachtig....

Maar wat geeft het, ik zou d'r doen.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Ach zoals Johan Derksen al eens eerder zei,
als Wesley een hele goede stratenmaker was geweest dan was ze er waarschijnlijk niet eens op gevallen. Maar goed, stratenmakers zal Yolanthe weinig mee te maken hebben in het dagelijkse leven.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Nee, een (in haar ogen) simpele stratenmaker verdient geen mooie sensuele vrouw als haarzelf. Ze moet natuurlijk wel iemand hebben met een bepaalde status. Of het nou een verwende voetballer is of een populaire zanger. Ze moet wel mee kunnen liften op andersmans successen. Een succesvolle stratenmaker is te min voor haar. Maar ze is de enige niet. Ik zou hetzelfde doen. 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Jij zou ook zo'n verwende voetballer of populaire volkszanger mee naar huis nemen? 
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
als Wesley een hele goede stratenmaker was geweest dan was ze er waarschijnlijk niet eens op gevallen.
Maar dat is vrij logisch. Als Wim Lex geen prins was geweest, was Maxima ook niet op die -met alle respect- blonde Hollandse boerenpummel met blote billengezicht gevallen, maar op een Argentijnse hunk met tattoo's en een piercing.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee, een (in haar ogen) simpele stratenmaker verdient geen mooie sensuele vrouw als haarzelf. Ze moet natuurlijk wel iemand hebben met een bepaalde status. Of het nou een verwende voetballer is of een populaire zanger. Ze moet wel mee kunnen liften op andersmans successen. Een succesvolle stratenmaker is te min voor haar. Maar ze is de enige niet. Ik zou hetzelfde doen.
Misschien ontleent Wesley wel status aan zijn relatie met Yolanthe. Hij is immers 'maar een domme voetballer'. Een beetje een dom idee dat de vrouw altijd maar op zoek is naar status en status ontleent aan de man die ze kiest. Andersom geldt het net zo natuurlijk.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Wesley is een domme voetballer. Dat zal best, maar is Yolanthe wel slim? Ja, slim dat ze een relatie heeft met een domme voetballer die het beter voor elkaar heeft dan haar. Alleen moet je daar nou echt slim voor zijn? Vind je haar carrière bijzonder? Een zangshow presenteren. Ik zou het niet (goed) kunnen, maar wat ze doet is zo bijzonder niet. Dan heeft Wesley het net iets beter voor elkaar. Topvoetballers worden een soort van heilig verklaard. (Niet door mij)
Een beetje een dom idee dat de vrouw altijd maar op zoek is naar status en status ontleent aan de man die ze kiest?
Nee, niet alle vrouwen doen dat. Yolanthe is gewoon een mooi voorbeeld van die (paar) vrouwen die het wel doen. En zoals ik al zei, ik vind het een schatje.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Er word hier beweerd door een aantal dan Yolanthe vrij dom is, een aantal zijn het daar niet mee eens en daar gaat het over.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Off-topic gezeur en een enkele persoonlijke aanval verwijderd.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Yolanthe is geen persoon?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ach Stephan, de vrouwen hier zijn jaloers op Yolanthe, bijvoorbeeld omdat ze mooi is, dat gunnen vrouwen andere vrouwen niet.
De mannen hier balen ervan dat ze zelf niet zo'n mooie vrouw kunnen krijgen. Om hun gemoed te sussen leggen ze de oorzaak maar bij het idee dat Yolanthe een golddigger is die bij hen, slechts gewone mensen, niets te halen heeft en dus wel bij Wesley. Dat doen ze uit zelfbescherming, dat kun je die arme zielen niet kwalijk nemen.