- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Daar kan ik me wel in vinden. Ook zijn reportages boeien mij totaal niet.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Piet Paulusma!
Daar kan niemand aan tippen qua irritant zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, hij praat niet alleen irritant maar ziet er ook zo uit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Sonja Bakker heeft 2 gezichten vind ik. Redelijk vreselijk mens en irritante stem ook.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Sonja Bakker heeft 2 gezichten vind ik. Redelijk vreselijk mens en irritante stem ook.
Heel vervelend en arrogant mens 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Vreselijk mens, er is ook zo'n Britse die er een beetje op lijkt. Ziet eruit alsof ze 20 jaar zware Brandaris heeft gerookt, maar geeft anderen advies over gezond eten.
moviegirl2
-
- 315 messages
- 310 votes
Patty Brard met stip, Gerard Arninkhof, Patricia Paaij, Gordon, Frans Bauer, Geert Wilders niet als enige politicus, Paul de Leeuw, Jim Bakkum, Humberto Tan, Tom Egbers, Barbara Barend, Aad de Mos, Jensen, Gigi Ravelli, Maurice Wijnen schieten mij te binnen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maurice Wijnen, lol.
Die vind ik best een relnicht a la Albert Verlinde, maar kan hem wel waarderen ergens..
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Caroline Tensen, Piet Paulusma voor de rest ben ik het wel met Moviegirl eens. En als we het dan ook over irritante politicus hebben net als Wilders, dan heb ik nog een lijstje: natuurlijk Wilders, maar ook André Rouvoet, Rita Verdonk en Ab Klink. Maar dit is nog maar een indicatie van irritaties op de tv-personages.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het wordt hier altijd een politieke ondertoon. Wilders zijn denkbeelden kun je het bijvoorbeeld absoluut mee oneens zijn, maar die man is nooit onvriendelijk of zo. Halsema kan ik ook heel makkelijk gaan noemen, maar ik heb haar verder niet kunnen betrappen op dat ze een irritant wijf is als ze het niet over politiek heeft.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Wilders is irritant en achterlijk, of praat ik nu tegen een PVV-er, want dan stop ik meteen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wilders blijkt in real life juist een ontzettend hartelijke man te zijn, met nog een goeie dosis humor ook. Veel mensen vinden hem naar vanwege enkele van zijn standpunten. Daar kun je niet de hele persoon op afrekenen, lijkt mij.
Maarja, eigenlijk kun je dat natuurlijk bij niemand want we kennen de beste mensen allemaal niet.
Wilders is irritant en achterlijk, of praat ik nu tegen een PVV-er, want dan stop ik meteen.
Waarop baseer je dat, dat hij 'achterlijk' is?
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Op zijn standpunten, maar daarvoor moet ik naar een ander forum denk ik, toch? Daar heeft iemand toch wel een forum voor gemaakt. Ik ken hem niet in real life dus ik heb geen mening over hem als persoon in het "echt".
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

Stop dan meteen maar tegen 15% te praten hier. Het is een film-forum en hier gaat het over meest irritante Nederlanders en niet meest irritante denkbeelden.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Wilders schijnt ondanks zijn scherpe manier van debateren en converseren in het 'normale' leven een bijzonder vriendelijke man te zijn.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Geef ik al aan in mijn post boven jouw, dat ik daarvoor op dit forum niet goed zit 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Puur omdat hij een uitgesproken mening heeft vanwege het allochtonenbeleid lijkt me dan, wat dat is de voornaamste reden waarom mensen hem ''achterlijk'' noemen.
Zonde. Maargoed, laten we een politieke discussie maar voorkomen.
Wilders schijnt ondanks zijn scherpe manier van debateren en converseren in het 'normale' leven een bijzonder vriendelijke man te zijn.
Dat zeiden wij ook al, maar als jij een PVV'er bent, praat Tha-Joker niet meer tegen je! Hehe..
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Puur omdat hij een uitgesproken mening heeft vanwege het allochtonenbeleid lijkt me dan, wat dat is de voornaamste reden waarom mensen hem ''achterlijk'' noemen.
Dat zeiden wij ook al, maar als jij een PVV'er bent, praat Tha-Joker niet meer tegen je! Hehe..
Oeps... niet gezien.
En ik ben geen PVV-er hoor dus ik kan nog lekker praten met Tha-Joker 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Aha, my bad! Ik dacht dat je uit principe niet met PVV'ers sprak. 
Heb je 'm wel eens bij de Lama's gezien? Daar vond ik hem persoonlijk erg leuk als man zijnde, niet als politicus.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
ja die aflevering heb ik gezien ja. Hij kwam daar inderdaad leuk over. Maar ik heb gewoon iets tegen hem, altijd provoceren en aandacht trekken en hij moet altijd hoe dan ook zijn gelijk. Dit was zeker goed zichtbaar in het lijsttrekkersdebat.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dacht dat je over politiek zou ophouden. Nu toch nog even het debat erin gooien. We weten het nu wel. Je vindt hem irritant, amen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat komt denk ik omdat ik hem nog een vraag stelde over Wilders, moviemafketel.. anders was hij er w.s. over opgehouden. Blame me. 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Jeetje overspannen ofzo? Relax ik beantwoorde alleen Elineloves ff. Sorry als ik je held heb beledigt.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee bij jou ging het over de Lama's en bij hem om het debat. Daar zit een andere lading achter.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Het was gewoon wat uitleg en een voorbeeld. Waar maak je je druk om? Dus kunnen we weer on topic? Sorry als ik iemand heb gestoord met mijn 3 berichten over wilders.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Die presentator van That's the Question. Wat een appel zeg.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Bert van Leeuwen, tsja erger me niet echt heel erg aan hem ofzo, maar ik vind hem ook niet goed.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Bert van Leeuwen heet hij.
Hij was wel erg stoer tijdens een uitzending van Haagse Iconen. Een paar mensen hadden een flinke ruzie op straat waar hij zo even tussen sprong. En nee, dat was niet in scène gezet.