- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hey, vergeet I Can See Clearly Now niet!
(embed)
Hahaha, origineel nummer 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
De toppers, Jan Smit, Nick&Simon, de Pfaffs, Alexander en Beatrix, Kelly.
Dit zijn er slechts een paar.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Pfaffs zijn leuk, behalve dan Jean-marie en Debby dat zijn de twee arrogantste uit het stel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hm, dan eerder Nicholas. Maarja, als ik zo uitzag zou ik misschien ook wel arrogant zijn.
Sam is grappig. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nou zo heel knap vind ik hem ook weer niet, en trouwens niemand heeft het recht om arrogant te doen als diegene knap is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar je ziet het wel vaak, en ik ervaar dat als irritant. En daar gaat het topic over.
Zelfde heb ik bij Yolanthe.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je komt ook gewoon niet van die kop van Yolanthe af zelfs hier niet met die banner rechts in beeld. IQ van 142, nou veel slimmer dan Kelly oogt ze meestal niet.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Ik zei alleen dat mensen zich vooral met hun eigen vak moeten blijven bemoeien net zoals Don al zei. Politie met politie-zaken en politicus met politiek. En priesters etc. met hun geloof. Die 3 machten gaan toch nooit echt lekker samen, vandaar dat ze ook gescheiden worden in Nederland.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

Met stip, maar weet niet of ie in deze thread thuishoort: Maurice de Hond.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Maurice de Hond vind ik juist een bijzonder sympathieke man.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Met stip, maar weet niet of ie in deze thread thuishoort: Maurice de Hond.
Mmh, niet met stip, maar irritant vind ik hem ook. Heeft ook een beetje een fout gezicht vind ik, een geniepig overkomen. Dan ook nog eens die verkiezingsvoorspellingen waar ook dit jaar weer amper wat van klopte.
edit; gave avatar Dogie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je komt ook gewoon niet van die kop van Yolanthe af zelfs hier niet met die banner rechts in beeld. IQ van 142, nou veel slimmer dan Kelly oogt ze meestal niet.
Indeed. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Alle partijen had die gewoon fout voorspeld, behalve de PvdA, en óók bij het CDA zat die er behoorlijk naast. Dat het een nek-aan-nek race zou worden werd de laatste dagen al wel steeds duidelijker. Waar leid je die bewering over de PVV uit af?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Verder is het altijd zo dat de PVV uiteindelijk hoger scoort dan in de peilingen, omdat veel mensen niet eerlijk durven toe te geven op de partij van die man met het Mozart kapsel te stemmen.
Inderdaad. Veel mensen durven niet toe te geven dat ze op de PVV stemmen. Puur door de wat ongenuanceerde houding van Wilders als het gaat om immigratie. Maar dit wist Wilders zelf ook wel, ik heb ook om me heen mensen heel verbolgen zien reageren omdat diegene toegaf PVV te stemmen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Daar is onderzoek naar gedaan bij meerdere opiniepeilers. Van deze mensen zijn de gegevens bekend. In het stemhokje voelen ze zich pas helemaal veilig om hun echte mening te geven.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Indeed.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Intelichent zal ze best zijn. Intelligent, daar twijfel ik aan.... 
Wat heeft Johan Derksen er trouwens mee te maken? Yolanthe is inderdaad een mooiere vrouw dan Johan Derksen ooit zal zijn. Maar dat ontkent ook vast niemand 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vergelijk je Yolanthe met Johan Derksen? Die snap ik even niet..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat heeft Johan Derksen er trouwens mee te maken? Yolanthe is inderdaad een mooiere vrouw dan Johan Derksen ooit zal zijn. Maar dat ontkent ook vast niemand
Ik wel maar dat terzijde
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En Yolanthe krijgt hopelijk nooit diezelfde mooie snor als Derksen..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Misschien heeft ze die snor al, maar dan op een andere plek 
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Vergelijk je Yolanthe met Johan Derksen? Die snap ik even niet..
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Voor zover die bekend is; Bert Maalderink, wat een irritant mannetje. Een erg irriterend stemgeluid, maar bovenal erg onzinnige vragen tijdens die persconferenties.