• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.384 actors
  • 9.375.067 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Hey, vergeet I Can See Clearly Now niet!

(embed)

Hahaha, origineel nummer

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

De toppers, Jan Smit, Nick&Simon, de Pfaffs, Alexander en Beatrix, Kelly.

Dit zijn er slechts een paar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De Pfaffs zijn toch belgen?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Dat weet ik wel zeker.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Pfaffs zijn leuk, behalve dan Jean-marie en Debby dat zijn de twee arrogantste uit het stel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hm, dan eerder Nicholas. Maarja, als ik zo uitzag zou ik misschien ook wel arrogant zijn.

Sam is grappig.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nou zo heel knap vind ik hem ook weer niet, en trouwens niemand heeft het recht om arrogant te doen als diegene knap is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar je ziet het wel vaak, en ik ervaar dat als irritant. En daar gaat het topic over.

Zelfde heb ik bij Yolanthe.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Je komt ook gewoon niet van die kop van Yolanthe af zelfs hier niet met die banner rechts in beeld. IQ van 142, nou veel slimmer dan Kelly oogt ze meestal niet.

Laurav

• 7 messages
  • 149 votes

Patty Brard en Patricia Paay.

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

moviemafketel wrote:

Ik zei alleen dat mensen zich vooral met hun eigen vak moeten blijven bemoeien net zoals Don al zei. Politie met politie-zaken en politicus met politiek. En priesters etc. met hun geloof. Die 3 machten gaan toch nooit echt lekker samen, vandaar dat ze ook gescheiden worden in Nederland.

De Vries hoort niet bij een macht. Dus hij mag brullen wat hij wilt...... En hielden priesters zich maar alleen met kerkelijke en spirituele zaken bezig..

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

mikey wrote:

(quote)
De Vries hoort niet bij een macht. Dus hij mag brullen wat hij wilt...... En hielden priesters zich maar alleen met kerkelijke en spirituele zaken bezig..
Die De Vries is hoogst irritant. Nu het te heet is geworden rondom zijn muze Joran vd S. hoort en ziet men hem bijna niet, moeten journalisten zeer veel moeite doen om iets daarover van hem los te krijgen en verwijst dan ook nog naar internet en/of Peruaanse krantensites. Ook zijn site met J.vd.S. thread was en wordt dagenlang niet ge-update.

Met stip, maar weet niet of ie in deze thread thuishoort: Maurice de Hond.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Maurice de Hond vind ik juist een bijzonder sympathieke man.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1021 votes

Dogie Hogan wrote:

Met stip, maar weet niet of ie in deze thread thuishoort: Maurice de Hond.

Mmh, niet met stip, maar irritant vind ik hem ook. Heeft ook een beetje een fout gezicht vind ik, een geniepig overkomen. Dan ook nog eens die verkiezingsvoorspellingen waar ook dit jaar weer amper wat van klopte.

edit; gave avatar Dogie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

moviemafketel wrote:

Je komt ook gewoon niet van die kop van Yolanthe af zelfs hier niet met die banner rechts in beeld. IQ van 142, nou veel slimmer dan Kelly oogt ze meestal niet.

Indeed.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Bartt88 wrote:

(quote)
Mmh, niet met stip, maar irritant vind ik hem ook. Heeft ook een beetje een fout gezicht vind ik, een geniepig overkomen. Dan ook nog eens die verkiezingsvoorspellingen waar ook dit jaar weer amper wat van klopte.
Valt reuze mee. Hij voorspelde een nek aan nek race tussen VVD en PvdA. Verder is het altijd zo dat de PVV uiteindelijk hoger scoort dan in de peilingen, omdat veel mensen niet eerlijk durven toe te geven op de partij van die man met het Mozart kapsel te stemmen.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1021 votes

Alle partijen had die gewoon fout voorspeld, behalve de PvdA, en óók bij het CDA zat die er behoorlijk naast. Dat het een nek-aan-nek race zou worden werd de laatste dagen al wel steeds duidelijker. Waar leid je die bewering over de PVV uit af?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

speranza wrote:

Verder is het altijd zo dat de PVV uiteindelijk hoger scoort dan in de peilingen, omdat veel mensen niet eerlijk durven toe te geven op de partij van die man met het Mozart kapsel te stemmen.

Inderdaad. Veel mensen durven niet toe te geven dat ze op de PVV stemmen. Puur door de wat ongenuanceerde houding van Wilders als het gaat om immigratie. Maar dit wist Wilders zelf ook wel, ik heb ook om me heen mensen heel verbolgen zien reageren omdat diegene toegaf PVV te stemmen.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Daar is onderzoek naar gedaan bij meerdere opiniepeilers. Van deze mensen zijn de gegevens bekend. In het stemhokje voelen ze zich pas helemaal veilig om hun echte mening te geven.

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Ik vind haar best een intelichente uitstraling hebben hoor.. Bijzonder mooie vrouw trouwens. Veel leuker dan bijvoorbeeld J. Derksen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Intelichent zal ze best zijn. Intelligent, daar twijfel ik aan....

Wat heeft Johan Derksen er trouwens mee te maken? Yolanthe is inderdaad een mooiere vrouw dan Johan Derksen ooit zal zijn. Maar dat ontkent ook vast niemand

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

mikey wrote:

(quote)
Ik vind haar best een intelichente uitstraling hebben hoor.. Bijzonder mooie vrouw trouwens. Veel leuker dan bijvoorbeeld J. Derksen.

Vergelijk je Yolanthe met Johan Derksen? Die snap ik even niet..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Wat heeft Johan Derksen er trouwens mee te maken? Yolanthe is inderdaad een mooiere vrouw dan Johan Derksen ooit zal zijn. Maar dat ontkent ook vast niemand

Ik wel maar dat terzijde .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En Yolanthe krijgt hopelijk nooit diezelfde mooie snor als Derksen..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Misschien heeft ze die snor al, maar dan op een andere plek

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hè, gatverdamme!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dat zit wel snor

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Elineloves wrote:

Vergelijk je Yolanthe met Johan Derksen? Die snap ik even niet..

Weet ik veel, ik ben niet zo intelligent

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol. Dat zijn jouw woorden.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1021 votes

Voor zover die bekend is; Bert Maalderink, wat een irritant mannetje. Een erg irriterend stemgeluid, maar bovenal erg onzinnige vragen tijdens die persconferenties.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.