- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Je moet gewoon even researchen voordat je suffe opmerkingen plaatst. En ook nog even op de proppen komen met begrijpend lezen. toedels 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee joh, waarschijnlijk ken je geen Amsterdammers maar generaliseer je vanwege de Ajacieden, ze zijn juist hartstikke gezellig.
Spreek voor je zelf, ik heb een hele periode doorgebracht in Amsterdam. Niet puur gebaseerd op Ajacieden, bovendien zitten die door heel het land, niet voornamelijk uit Amsterdam.
Ook hier hoef je niet voor anderen te spreken. Het gaat meer om de arrogantie en succes je toe eigenen waar je hulp hebt gehad van een ander of waar je gewoon informanten binnen de onderwereld hebt. Dat die kerel van de hidden Joran vd Sloot show wat zo baanbrekend was door de Vries niet eens mee werd genomen naar de Emmy's is te koop lopen met de glory van een ander. Beetje zielig, was die kerel toen oo kerg verbolgen over. Zo zijn er nog wel meer dingen.
Dat is het punt juist. Hij is niet straight to the point, hij draait overal om heen.
Maar goed, ga hem lekker sympathiek vinden. Ik hoop dat je wel realiseert dat je in het verkeerde topic zit voor je lofuitingen over de Vries.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je moet gewoon even researchen voordat je suffe opmerkingen plaatst.
Iets met potten en ketels?
. Heuvel doet niet zo minachtend als de Vries naar Rotterdammers op basis van een sport. Dat maakt Heuvel al een stuk sympathieker. Vraag eerst maar eens naar mijn argumentatie voordat je weer met conclusies komt die voortstammen uit jouw alom bekende gebrekkige inzicht (dat VAAK duidt dus op dat ik het niet over ALLE Amsterdammers had). Al heb ik er mee leren leven hoor.
edit: Het is niet zo moeilijk. Ik zal uit courtesy voor jou het de volgende keer in jip en janneke taal uitleggen, zodat ook jij het snapt.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Al heb ik er mee leren leven hoor.
Naomi, live and learn!!!!
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Spreek voor je zelf, ik heb een hele periode doorgebracht in Amsterdam. Niet puur gebaseerd op Ajacieden, bovendien zitten die door heel het land, niet voornamelijk uit Amsterdam.
Je komt anders behoorlijk generaliserend over. Ik lees ook nergens dat je er ook daadwerkelijk één kent.
Ook hier hoef je niet voor anderen te spreken. Het gaat meer om de arrogantie en succes je toe eigenen waar je hulp hebt gehad van een ander of waar je gewoon informanten binnen de onderwereld hebt. Dat die kerel van de hidden Joran vd Sloot show wat zo baanbrekend was door de Vries niet eens mee werd genomen naar de Emmy's is te koop lopen met de glory van een ander. Beetje zielig, was die kerel toen oo kerg verbolgen over. Zo zijn er nog wel meer dingen.
Ik spreek nergens voor anderen, dat er een groot aantal mensen hem om de redenen die ik aanvoer niet waarderen is algemeen bekend. De meeste mensen kennen hem ook vooral van de zaak Joran en weinig anders, terwijl die al zo veel meer heeft gedaan voor de maatschappij. Het optreden bij de Emmy's was enigzins belachelijk, klopt.
Dat is het punt juist. Hij is niet straight to the point, hij draait overal om heen.
Jij staat niet echt open voor meningen van anderen, wel?
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
edit: Het is niet zo moeilijk. Ik zal uit courtesy voor jou het de volgende keer in jip en janneke taal uitleggen, zodat ook jij het snapt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je komt anders behoorlijk generaliserend over. Ik lees ook nergens dat je er ook daadwerkelijk één kent.
Ik ken er meerdere. Wil je ook de credentials?
Ik spreek nergens voor anderen, dat er een groot aantal mensen hem om de redenen die ik aanvoer niet waarderen is algemeen bekend. De meeste mensen kennen hem ook vooral van de zaak Joran en weinig anders, terwijl die al zo veel meer heeft gedaan voor de maatschappij. Het optreden bij de Emmy's was enigzins belachelijk, klopt.
Ik vind dat je dat argument wel erg rekbaar is. Bij mij niet bekend, waar kan ik dit algemeen bekende feitje terugvinden?
Makkelijk gezegd, heb je een concreet voorbeeld?
Niet om hier uit mijn hoge hoed te toveren, wel vaak genoeg opgemerkt in zijn programma's.
Jij staat niet echt open voor meningen van anderen, wel?
Ik wel hoor, al ben ik nogal allergisch voor lukrake veronderstellingen. Iets waar jij wel patent op lijkt te hebben, het is geen toeval dat ik met jou bots, en niet met anderen. Als iemand claimt Amsterdammers vaak onsympathiek te vinden, veronderstel jij al gelijk dat diegene geen Amsterdammers kent. Beetje rare gedachtegang wat mij betreft. Alsof iemand zoiets gaat beweren als hij er geen kent.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
het is geen toeval dat ik met jou bots, en niet met anderen.
Haha, dit zegt al genoeg voor me. Een discussie die verder geen waarde heeft, lijkt me. Ik ben bang dat je een behoorlijk verkeerd zelfbeeld hebt en je 'hand in eigen boezem steken' is je ook vreemd, gezien al je verwijten her en der.
Nee, jij komt er wel. Welterusten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wanneer je spontaan meldt dat Amsterdammers en bekende, irritante nederlanders hand in hand gaan, en je gebruikt daarbij een voorbeeld... In dit geval was het JvdH.
Ouch! Ik zei vaak, dat de context dus verkeerd verandert. Zelfs in jip en janneke taal kwam het niet aan. EPIC FAIL.
Nee hoor, ik zit nu op 20% van mijn capaciteiten.
Insgelijks. That ship has sailed a very long time ago.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha, dit zegt al genoeg voor me. Een discussie die verder geen waarde heeft, lijkt me.
Dat was me al eerder duidelijk hoor. Welcome back to Kansas, Dorothy.
Indien nodig ben ik er niet beroerd voor. Jij hebt mij er helaas nooit aanleiding toe weten te geven. Gelukkig zijn er hier genoeg discussies te vinden waar ik dat wel doe. Je berichtenteller staat ook niet zo hoog, dus ik vraag me af of je wel genoeg baggage hebt om deze veronderstelling te doen (aangezien dit mijn tweede discussie is met jou, doe niet alsof je al jaren van een koude kermis thuis komt van een discussie met mij). Ik heb met best veel mede MM'ers contact die prima met gedachten kunnen wisselen met mij, mijn verkeerde zelfbeeld heeft er dus denk ik niet veel mee te maken (ook dit is weer zo'n mooie veronderstelling van je).
Maar back on-topic en tijd om te slapen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik vind Lee Towers een ongelooflijke flapdrol. Heeft hij ooit een ander nummer gezongen/kan hij ook wat anders zingen dan het o zo originele You'll Never Walk Alone?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mijn Feyenoord?
. Ik vind het beetje een veredelde Elvis, ondanks dat het een Feyenoorder is heb ik er ook niet veel mee.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Mweh ik verdiep me niet in Rotterdamse liederen uit de Kuip. Vind hem echt het niveautje Peter Beense, alleen een beetje optreden met andermans nummer altijd.
Lekker goedkoop scoren 
Als je zijn discografie op Wikipedia bekijkt zakt me ook de broek af, lachwekkende titels allemaal 
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Indien nodig ben ik er niet beroerd voor. Jij hebt mij er helaas nooit aanleiding toe weten te geven. Gelukkig zijn er hier genoeg discussies te vinden waar ik dat wel doe.
Tja, die heb ik niet gezien.
020'er en vervelende kerel die de Vries (die twee dingen gaan vaak ook hand in hand).
Dit is gewoon een suffe uitspraak, waar de discussie over begint en jij stug achter je uitspraak blijft staan. Vandaar 'hand in eigen boezem steken'.
Klopt, ik post niet onwijs veel berichten. Wél lees ik veel berichten en het valt me op hoe vaak jij gefrustreerd reageert op anderen of in de clinch met ze ligt. Ook nu kun je weer beweren dat dit niet aan jou ligt, of dat het niet waar is, maar het is wel degelijk zo. Vandaar die ''zelfbeeldopmerking''. Nooit geleerd om eerst naar jezelf te kijken en dan pas naar een ander?
Ál heb je soms vast gelijk of lees je iets belachelijks, open staan voor andere meningen en twee keer nadenken voordat je iets zegt, kan geen kwaad.
Weet je nog hoe onze vorige discussie af liep?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dit is gewoon een suffe uitspraak, waar de discussie over begint en jij stug achter je uitspraak blijft staan. Vandaar 'hand in eigen boezem steken'.
Iedereen die mij hier kent, en ook actief is bij Studio Sport weet dat dit gekscherend is bedoelt. Hun doen dat vice versa naar mij, totaal geen probleem.
Klopt, ik post niet onwijs veel berichten. Wél lees ik veel berichten en het valt me op hoe vaak jij gefrustreerd reageert op anderen of in de clinch met ze ligt. Ook nu kun je weer beweren dat dit niet aan jou ligt, of dat het niet waar is, maar het is wel degelijk zo.
Dat vind ik wel meevallen, een discussie kan bij mij soms best iets feller zijn maar nooit klachten over gehad of wat dan ook. Ik ben fair, en indien nodig geef in een ander gelijk. Ik denk ook niet dat de users waar ik mee in discussie ga zo van suiker zijn dat ze dat aantrekken.
Ik vraag me nog steeds af waarom je zelfbeeld remark relevant is voor deze discussie.
Ik sta prima open voor andere meningen, maar dan moet ik het er wel mee eens zijn. Dat is ook wel gebleken bij de laatste jaren. Prima, dat jij af en toe meeleest terwijl je amper bericht postte, maar dat is voor mij niet relevant. Ik vind het knappe conclusies voor iemand met zo'n korte betrokkenheid in deze community.
Ja, ik stak mijn hand in eigen boezem. Wat je kritieken dus al gelijk diskwalificeren.
Maar weer on-topic, ik wil dit best voortzetten maar dan via een PM of een geschikt topic hiervoor.
Big-T
-
- 556 messages
- 395 votes
Kan nooit kiezen tussen kwalbert verlinden en patty brart 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik vind Lee Towers een ongelooflijke flapdrol. Heeft hij ooit een ander nummer gezongen/kan hij ook wat anders zingen dan het o zo originele You'll Never Walk Alone?
Hey, vergeet I Can See Clearly Now niet!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik vind dat Peter best wel zelfverzekerd mag zijn hoor. Snap niet waarom mensen zo lopen te azijnzeiken op hem.
Ik vind hem een prima journalist, die zijn vak echt heel goed verstaat en vervolgens uitvoert.
Alleen is hij echt zo'n man die het daar niet bij laten kan en ook bijvoorbeeld zich in een wereld als de politiek wil mengen. Of nog erger; over het vak als advocaat.
Voor mij een voorbeeld van een man die zichzelf overschat en het lekker bij zijn eigen vak moet houden, wat hij dus prima kan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja, dat was aardig schrijnend bij DWDD dat hij het nodig vond Brinkman aan te vallen. Iedereen mag anders denken, maar schoenmaker blijf bij je leest.
Gewoon schorem van deze wereld achter de tralies zien te krijgen.
Doet hij erg zijn best voor en dat hij hier zelf ook beter van wordt heb ik geen problemen mee.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Zelfverzekerd zijn is natuurlijk iets heel anders dan zelfingenomen zijn. Heb ik zin om dit verder uit te leggen? Nee, dat heb ik niet! Mag je in dit topic azijnzeiken? Ja, dat mag!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat jij iemand zelfingenomen vindt, wil niet zeggen dat die persoon dat ook echt is.
Maargoed, dat is wel vaker bij dit topic ja. Het blijft jouw mening, als jij het zo ziet is het prima. Je kunt natuurlijk wel reacties verwachten als jij iets kortzichtigs zegt.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ja, dat was aardig schrijnend bij DWDD dat hij het nodig vond Brinkman aan te vallen. Iedereen mag anders denken, maar schoenmaker blijf bij je leest.
Ach, iedereen mag Brinkman aanvallen. Die man vraagt er gewoon om. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Wat is hier in hemelsnaam kortzichtig aan? Ik mag die man gewoon niet.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Hero Brinkman mag inderdaad door iedereen aangevallen worden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Er zijn ook sympathieke Amsterdammers. Al zijn die natuurlijk op één hand te tellen.
Dit was naar aanleiding over een andere opmerking over Peter R, en jij betrekt meteen een andere groep erbij. Lijkt mij dat je je beter kunt beperken tot hem zelf dan.
Maar je hebt vast gelijk hoor, speranza!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ach, iedereen mag Brinkman aanvallen. Die man vraagt er gewoon om.
Onze politieke voorkeur is duidelijk, maar daar mogen we het hier niet over hebben Selma 
Ik zei alleen dat mensen zich vooral met hun eigen vak moeten blijven bemoeien net zoals Don al zei. Politie met politie-zaken en politicus met politiek. En priesters etc. met hun geloof. Die 3 machten gaan toch nooit echt lekker samen, vandaar dat ze ook gescheiden worden in Nederland.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Politieke voorkeur valt niet eens uit dat bericht op te maken. Er wordt immers niet over Geert Wilders gesproken maar over de man die op zijn succes meelift en zich vervolgens als muiter gaat gedragen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dit is het meest irritante bekende Nederlanders topic en ik mag Hero Brinkman best een irritante bekende Nederlander vinden toch? 
ik vind mensen die barmannen gaan slaan als ze dronken zijn, sowieso erg irritant. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Daar doelde ik niet eens zozeer op, hoewel ook dat een klein voorbeeld van zelfverheerlijking was inderdaad. Maar goed, aan de andere kant was dat wel gewoon een soort van discussie waarbij Brinkman zichzelf gewoon kon verdedigen.
Maar wat ik bedoelde was zijn kritiek op Moszkowicz, dat hij het niet vindt kunnen dat Moszkowicz Wilders verdedigt in zijn zaak.
Dat vond ik echt nogal opvallend en tevens flink irritant. Niet alleen had hij zwaar ongelijk, ook heeft de man dan niet de guts om zijn ongelijk toe te geven.
Nogmaals, hou het gewoon bij de moordenaars en alle slechte boeven maar praat alsjeblieft niet teveel over andere zaken, want dat maakt hem per zaak ongeloofwaardiger.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat zag je toen ook wel dat Nederland hem niet hoeft als politicus toen hij een partij wou opzetten, maar dat wel heel veel mensen hem goed werk vinden doen als politie-agent. Dat starre en die zelfingenomenheid heeft hem trouwens qua speurwerk wel verder gebracht dan anderen denk ik, maar het zijn wel irritante trekjes ja.