- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Top 3 die het eerste om me opkomen:
Viola Holt

Patty Brard

Joop Braakhekke

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Op eenzame hoogte Sjuul Paradijs. Als ik die man ooit tegenkom sta ik niet voor mezelf in, ik zou er een nieuwe 'Hostel' film mee kunnen vullen.
Sjuul wie? *denkt...* Nee, zegt me niks. Google moet me even helpen.
Aha, die opgeblazen paddenkop van de Telegraaf! Die ken ik wel ja.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Sjuul wie? *denkt...* Nee, zegt me niks.
Tot hier was je gezegend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb hem wel eens gezien bij DWDD volgens mij.. maar toen vond ik hem een blaaskaak. De naam was niet blijven hangen. Klinkt ook als een kermis attractie.
U-96
-
- 11875 messages
- 2076 votes
Albert Verlinde
Smerig zielig mannetje inderdaad. Zelf lullen en zeiken over iedereen en maar zielig doen dat ze een keer afluisterapparatuur in z'n prijs hadden gedaan. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Freek de Jonge vreselijke vent zonder humor en een stuur dat alleen linksaf kan draaien.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is Kim Lian van der Meij wel eens voorbij gekomen? Ik vind dr zó irritant. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja nu op RTL Boulevard komt ze weer TE blij over gewoon. Helemaal ADHDerig.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Ja, maar dat moet je ook een beetje met een korreltje zout nemen, denk ik. Die man is het zeik-icoon van Nederland, iets waar die zelf meer en meer van lijkt te genieten.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is wel waar ja, maar toch vind ik hem irritant.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Kijk nu weer naar die gemaakte "echtheid" van Mart Smeets
Wat een afgrijselijke blaaskaak is dat toch, kunstmatig-interessante oetlul met het iq van een garnalenschil.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Freek de Jonge vreselijke vent zonder humor en een stuur dat alleen linksaf kan draaien.
(afbeelding)
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Kijk nu weer naar die gemaakte "echtheid" van Mart Smeets
Wat een afgrijselijke blaaskaak is dat toch, kunstmatig-interessante oetlul met het iq van een garnalenschil.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Johan Derksen, ouwe zeikstraal
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind dat Peter best wel zelfverzekerd mag zijn hoor. Snap niet waarom mensen zo lopen te azijnzeiken op hem.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Peter R
in de zin van ; goeie gast, of bedoel je ; goed dat hij in dit topic genoemd wordt?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
020'er en vervelende kerel die de Vries (die twee dingen gaan vaak ook hand in hand). Zelfingenomen tot het bot en een beetje the righteous man uithangen terwijl hi jzelf gefinancierd wordt door de onderwereld. Vervelende kerel. Nee, doe me dan die kale maar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
John v/d Heuvel? Dat is inderdaad een leuke vent.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
020'er en vervelende kerel die de Vries (die twee dingen gaan vaak ook hand in hand). Zelfingenomen tot het bot en een beetje the righteous man uithangen terwijl hi jzelf gefinancierd wordt door de onderwereld. Vervelende kerel. Nee, doe me dan die kale maar.
JvdH is ook een AMsterdammer. Domme opmerking weer. 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Er zijn ook sympathieke Amsterdammers. Al zijn die natuurlijk op één hand te tellen.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Nee joh, waarschijnlijk ken je geen Amsterdammers maar generaliseer je vanwege de Ajacieden, ze zijn juist hartstikke gezellig.
Ook Peter R. vind ik veel leuker op TV dan die John van de Heuvel, dat vind ik meer een showbizzreporter van de onderwereld die altijd zo ernstig kijkt en praat. Dat volhardende en eigenwijze van Peter R., waar veel mensen zich aan ergeren, maakt hem ook zo goed denk ik. Altijd 'straight to the point' of het nou leuk is of niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Niks meer aan toe te voegen Bart. Prima verwoord!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
JvdH is ook een AMsterdammer. Domme opmerking weer.
VAAK hand in hand. Het blijft lastig het fenomeen begrijpend lezen.