- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind hem eerlijk gezegd wel een toffe kerel. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ach dat is zo'n echte EO-appelflap. Ik kan ook geen hekel aan die beste man krijgen. Kijk that's the question zelfs wel eens met mijn bordje eten op schoot.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Ach dat is zo'n echte EO-appelflap. Ik kan ook geen hekel aan die beste man krijgen. Kijk that's the question zelfs wel eens met mijn bordje eten op schoot.
Vaste prik om 18.25
. Ik erger me echt aan hem met z'n domme opmerkingen, maar vind het programma wel leuk. En natuurlijk realiseer ik me dat de dingen die hij daar zegt rechtstreeks van de autocue o.i.d. komen.
In het echt zal het vast wel een leuke kerel zijn
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad, ik denk dat het meer een gevalletje is van het moeten doen zoals het er staat. Het zal vast een leuke vent en lieve pappie zijn.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heeft hij nooit vakantie? Goh, lullig zeg.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Och arme, van die ruim tien weken waar ik dit jaar recht op heb, mag hij wel dagen hebben hoor. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Van mij mag hij ook wel een jaar vakantie ja. Kan ik gewoon naar SBS6 kijken zonder die kop van Piet te zien 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
SBS kijken is sowieso vaak een slechte zaak...
U-96
-
- 11875 messages
- 2077 votes
Rob Geus...

Ik vind 'm sowieso vrij irritant, maar ook zijn gezicht staat me gewoon niet aan. Echt zo'n basisschool-pestkopgezicht. Maargoed, daar kan hij dan ook weer niks aan doen...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volgens Ranking the Stars was hij altijd het slijmballetje van de juf.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sowieso een gemene vent die veel grappen over de rug van een ander maakt.
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Echt? Vind 'm wel sympathiek als ik soms dat keuringsprogramma van hem zie.
U-96
-
- 11875 messages
- 2077 votes
Nog een... Roel van Velzen...

Tot m'n grootste spijt heb ik die etterbak vorige week live mee moeten maken. Ik irriteerde me mateloos aan zijn waardeloze performance. Voorbeeld: krijgt hij na elk nummer een roos van een studente aangeboden, pakt hij het niet aan en zegt ie alleen 10x achter elkaar "Is dat voor mij? Is dat voor mij?" Voor wie anders, debiel! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dacht dacht ik dus ook, maar na 8 episodes Ranking waar hij gewoon écht gemene en kwetsende dingen roept over anderen om zelf leuker/grappiger te lijken, gaat de lol er wel vanaf.
Hij graag trouwens een pannenkoeken zaak beginnen in hartje Maastricht. Hij gaat er zelf de eerste weken instaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog een... Roel van Velzen...
Tot m'n grootste spijt heb ik die etterbak vorige week live mee moeten maken. Ik irriteerde me mateloos aan zijn waardeloze performance. Voorbeeld: krijgt hij na elk nummer een roos van een studente aangeboden, pakt hij het niet aan en zegt ie alleen 10x achter elkaar "Is dat voor mij? Is dat voor mij?" Voor wie anders, debiel!
Misschien is hij erg traag van begrip en nog vergeetachtig ook? 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Roel van velzen
Die dwerg haalt 't bloed onder m'n nagels vandaan, irritant rothoofd, nog irritantere stem, meest irritante liedjes.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben toen naar dat concert van Marco Borsato and Friends geweest, was hij dus ook... zijn nummers zijn inderdaad niet schitterend, maar hij speelt wel mooi piano. Die piano was trouwens ook het enige wat ik zag, want helaas kwam hij er niet bovenuit. Kan hij niks aan doen natuurlijk..
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Bartt88
-
- 1577 messages
- 1021 votes
Mart Smeets. Die vent is zó vol van zich zelf. Walgelijk.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1741 votes
Rob Geus... (afbeelding) Ik vind 'm sowieso vrij irritant, maar ook zijn gezicht staat me gewoon niet aan. Echt zo'n basisschool-pestkopgezicht. Maargoed, daar kan hij dan ook weer niks aan doen...
haha, ja die man is echt erg vervelend ja. Nee, daar worden we niet vrolijk van.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Mart Smeets. Die vent is zó vol van zich zelf. Walgelijk.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Rob Geus...
(afbeelding)
Ik vind 'm sowieso vrij irritant, maar ook zijn gezicht staat me gewoon niet aan. Echt zo'n basisschool-pestkopgezicht. Maargoed, daar kan hij dan ook weer niks aan doen...
Je bedoelt dat hij veel gepest werd denk ik.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Nou hier komt mijn lijstje dan (it's cool to hate
)
Patty Brard
Ellemieke Vermolen
Mental Theo
Gordon
Giel Beelen
Albert Verlinde
Jensen
Mart Smeets
Coen & Sander
Maar met stip op nummer 1:

_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1779 votes
Nou hier komt mijn lijstje dan (it's cool to hate
)
Patty Brard
Ellemieke Vermolen
Mental Theo
Gordon
Giel Beelen
Albert Verlinde
Jensen
Mart Smeets
Coen & Sander
Maar met stip op nummer 1:
(afbeelding)
Is dat niet die idioot met z'n toverbal? Ik ken iemand die op 'm lijkt, vanaf dat ie bij ons in 't cafe kwam noem ik 'm toverbal. Nu doet iedereen het
.
Ellemieke Vermolen 
Voor de mensen die een hekel hebben aan Roel van Velzen: vooral Veronica luisteren, daar wordt ie regelmatig belachelijk gemaakt
.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Voor de mensen die een hekel hebben aan Roel van Velzen: vooral Veronica luisteren, daar wordt ie regelmatig belachelijk gemaakt
.
Vind je het erg als ik even oversla. Want als we het dan toch over irritante figuren hebben, dan heeft Radio Veronica ook een waslijst aan kandidaten die hoog scoren (Patrick Kicken, Rick van Velthuysen, Rob van Someren en als klap op de vuurpijl komt Robert Jensen weer terug op 't oude nest...
)!