- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Wat is die Tooske een irritante presentatrice. Die gasten van dat CQC vind ik ook erg irritant en Gordon natuurlijk ook. En nog vele anderen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Paul de Leeuw is vaak irritant, maar soms kan ik wel een beetje sympathie voor hem opbrengen.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Was er een paar vergeten. Maar Jordy van Loon is ook een irritant over het paard getild jongetje. Geen idee hoe hij een nummer 1 hit heeft gehaald. Volgens mij werd hij gewoon keihard uitgelachen.
Yolanthe Cabau van Kasbergen die eerst o zo gelukkig was met Jantje en nu o zo gelukkig is met Sneijder (is trouwens ook een irritante Nederlander). Waarom zij nog steeds aandacht krijgt snap ik ook niet echt. Vind haar ook een erg irritante presentatrice met een irritante stem.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik gooi hem er nog maar een keer in.
Wat maakt die man een fouten vanavond tijdens het verkiezing-programma op ned1. Hij stottert, euuuuuuuuuuuuuh eeeeuuuuh en kan niet tellen of lezen. Verschrikkelijk storend. Krijgt die een kans om zich een beetje omhoog te werken bij de NOS, verprutst die het meesterlijk!

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Maar hij kan wel goed met het bord overweg!
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Ik vroeg me af of het wel een touchscreen was en niet veel later reageert hij op een 'tweet' die hetzelfde afvraagt.
U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
Gerard Joling. Het is ook vooral die rotkop en zijn houding wat ik echt niet kan uitstaan.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Patty Brard zat gister de reet van Jermaine Jackson ongelofelijk hard te likken. Walgelijk 
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Sowieso Patricia Paay. Die heeft geen toelichting nodig. Ongelooflijk irritante oma. Qua uiterlijk wel een lekkere oma, maar hoe ze doet, haar gedrag, BAH.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Sven Kramer, om de reden die U-96 zegt.
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1908 votes
Ik heb een hekel aan die zogenaamde bekende Nederlanders op tv die dan achteraf zangers blijken te zijn, terwijl ik nog nooit iets van die mensen gehoord heb. Ik moet zelfs googelen voor hun namen, dus hier komen ze:
Bastiaan Ragas 
Grad Damen 
Thomas Berge 
Wolter Kroes 
En die geblondeerde spierbundel die soms in een reclame op tv voorbij komt 
Blijkbaar zijn dit grote artiesten in de stad waar ze vandaan komen, maar ik kan werkelijk geen enkel nummer van ze bedenken.
Gerard Joling mogen ze van mij ook ter beschikking stellen aan de wetenschap. Die gladjakker zag ik een keer op de reginonale tv omdat hij een optreden had hier in de buurt. Hij vertelde dat hij niet kon geloven dat hier ook nog mensen woonden. Dat is juist de bedoeling lul! Wij zijn er niet!!! Lekker wegblijven en ga Sjonnie & Anita maar vermaken.
Ook die artiesten uit dat sekte-achtige Volendam mogen ze van mij in betonnen palen storten en gebruiken als fundering voor wolkenkrabbers. En dan goed diep de grond in heien, samen met hun instrumenten.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Dat heb ik vaak met soapies en x-factor volk van campingzenders als SBS.
Dan zie je die mensen opeens als Bekende Nederlanders opduiken in panels of interviews en dan denk ik van wie ben jij ??
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1908 votes
Ja, maar wat nog erger is.... Als zo'n figuur voorbij komt op tv zeg ik: "Wie moet dat voorstellen dan?"
En dan weet mijn vriendin altijd het antwoord! 
Als je een verontwaardigd gezicht wilt zien dan moet je op dat moment naar mij kijken. Dan krijg ik echt zo'n "Invasion of the Body Snatchers" gevoel... hoelang duurt het nog voordat ze ook van mij bezit nemen?
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Hoe google jij dat dan?
''Bekende Nederlanders die ik niet ken'' ofzo? 
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1908 votes
Ik Google de woorden: "Bekende Nederlanders beton storten heien" en dan vind je vanzelf een lijst met hun namen 
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Ik Google de woorden: "Bekende Nederlanders beton storten heien" en dan vind je vanzelf een lijst met hun namen
Ja, ik ben iemand die dit dan daadwerkelijk googled. 
Ik kom uit op een filmpagina! Cool, houden we het nog on-topic ook.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het is al een mooie dag met zonnetje, maar na het bericht dat de meest irritante politica stopt als fractie-voorzitter is de kers op de slagroom natuurlijk. 
Agnes Kant
Links lullen rechts vullen! Grammofoonplaat die altijd blijft hangen!
Enige nadeel is dat de SP nu misschien wel weer wat meer zetels kan gaan halen.

kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Links lullen rechts vullen!
.In wat voor opzicht?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Was ook niet meer te houden natuurlijk. Manifesteerde zich wel erg negatief de laatste dagen.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Met stipt binnengekomen in mijn irritante bn-ers lijst:

Ronja uit GTST haha.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Oppassen Robert
Ieder z'n zondes! 
Ik vond hem al slecht, maar hij wordt werkelijk met de dag slechter!! 
Winston....

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wie het langer dan een week met Kwalbert kan uithouden is inderdaad zelf ook irritant te noemen.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Mja, maar Umberto kan dat ook! En die vind ik wel leuk 
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Wie kijkt er nou ook GTST
Iedereen die in een huis woont waar een vrouw aanwezig is, vangt wel eens GTST-beelden op. Zo ook ik, i'm a sinner!