- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Mag ik dan de brokken hebben?
Misschien kan ik die dan omsmelten tot een Paul de Leeuw standbeeldje, en daar met een houten hamer op kloppen (heb ik er langer plezier van) 
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Ja je leest het goed, heb een hekel aan dat ventje al zolang BZN hem heeft ontdekt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
No offence maar als je hem een kwal vindt dan heb je ze echt niet op een rijtje hoor.
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
No offence maar als je hem een kwal vindt dan heb je ze echt niet op een rijtje hoor.
O jawel heb ze vanmorgen nog geteld alle 10 netjes naast elkaar.
Ik vind zijn muziek niks en vind hem gewoon erg overdreven en naast zijn schoenen lopen Bah.
Maar dat is mijn mening, maar waarom zou ik ze niet op een rijstje hebben.
Mag ik geen eigen mening hebben
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tuurlijk mag je een mening hebben, net als ik mag aangeven dat je mening bogus is. Vind zijn muziek ook vreselijk maar het blijft een sympathieke gast.
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Tuurlijk mag je een mening hebben, net als ik mag aangeven dat je mening bogus is. Vind zijn muziek ook vreselijk maar het blijft een sympathieke gast.
Ik vind van niet tijdje gelede was hij ergens te gast en was er een fan.
Hoe hij dan doet en nog geen eens reageert of niks walgelijk
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Zowel de mening 'walgelijk ventje' als 'sympathieke gast' is natuurlijk op weinig gebaseerd. Wel vind ik dat iemand die zulke duivelse muziek maakt een zekere kwaadaardigheid uitstraalt.
Als Jantje morgen besluit te emigreren help ik hem inpakken, zullen we maar zeggen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind van niet tijdje gelede was hij ergens te gast en was er een fan.
Hoe hij dan doet en nog geen eens reageert of niks walgelijk
Tsja, denk je dat die kerel één fan heeft? Als hij iedereen vriendelijk een handje moet geven en er een praatje mee moet maken, heeft hij helemaal geen eigen leven meer. Dit is geen reden om iemand walgelijk te noemen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Blijkbaar bestaan er dus toch nog mensen die hem serieus sympathiek vinden .
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Tsja, denk je dat die kerel één fan heeft? Als hij iedereen vriendelijk een handje moet geven en er een praatje mee moet maken, heeft hij helemaal geen eigen leven meer. Dit is geen reden om iemand walgelijk te noemen.
Nee het was specifiek een fan in een tv show waar de presentator bij was.
Hij reageerde amper of niks, en dat is gewoon heel fout.
En ik heb er helemaal niks mee punt uit.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Doe mij maar iedereen die in die walgelijke Nederlandse films als Costa en Schnitzelparadijs en zo spelen. Dat is echt anti-film en het acteerwerk is vaak van het niveau GTST, nog zoiets walgelijks.
BLèhhhhhhhhh 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
1. Yolanthe Cabau van Kasbergen
2. Wesley Sneijder
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
1 Gordon
2 Die vrouw met die opgeblazen wangen ( effe naam kwijt )
3 Patty Brard
4 Wesly sneijder
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
1. Dennis Storm, en die 2 dames van BNN (spuiten en slikken)
allemaal zo overdreven gedoe, BNN heeft leuke progamma's maar er zitten maar een paar presentatoren bij die ik een beetje sirieus neem.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Nicolette vind ik nog wel leuk, maar die andere...blegh.
Ik wil Erwin van Lambaart nomineren. Krijg altijd de kriebels als ik hem hoor praten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dennis Storm is zo sexy. Vind ze allemaal wel leuk, wat de heren betreft dan.....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
1 Gordon
2 Die vrouw met die opgeblazen wangen ( effe naam kwijt )
3 Patty Brard
4 Wesly sneijder
Jerney Kaagman?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Al die wijven die over de rug van hun vriend bekend worden/zijn, die muts van Froger, van Hazes, van Borsato. Toevallig allen zangers..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Niet dat ik zo'n fan ben van Leontine Borsato-Ruiters, maar dat zij bekend is geworden dankzij haar man is natuurlijk onzin. Ze is begonnen met acteren in 1983 (Briefgeheim). Heeft daarna verschillende rollen gespeeld, waaronder een rol in Amsterdammed en Vrouwenvleugel. Haar grote doorbraak was als assistente bij Het Rad van Fortuin. In 1990 won Marco Borsato pas de Soundmixshow, waarna hij bekend werd. Dat is dus zeven jaar na het tv-debuut van zijn vrouw. Weer acht jaar daarna zijn zij pas met elkaar getrouwd.
Ik vind haar man net zo niks als Leontine zelf. Maar als je iets post moet je het natuurlijk goed doen. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Mijn welgemeende excuses 
Maar je begrijpt mijn punt neem ik aan wel.
De zus van Jan Smit idem trouwens..
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
En kinderen van?
Die kinderen van Hazes... 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Hij zal vast wel eerder genoemd zijn, maar Paul de Leeuw vind ik vreselijk irritant.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@wyatt earp:
Ja, die komt hier regelmatig aan bod.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Paul de Leeuw is vaak irritant, maar soms kan ik wel een beetje sympathie voor hem opbrengen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes

Deze 4 horen er zeker ook bij, net als juryleden bij die andere talentenshows. Ze zijn zo vol van zichzelf.