- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Miel Cools is overleden op 78-jarige leeftijd. Hij is in Vlaanderen de pionier van de kleinkunst met hits als Boer Bavo, Houden van en De Troubadours. Hij ontdekte artiesten als De Vaganten en Wim De Craene. Het festival Nekka Nacht (groot kleinkunstfestival) organiseert sinds 2000 een apart festival in het Sportpaleis: 'Houden van' met artiesten tussen kleinkunst en schlager. De naam komt van de hit van Miel Cools die als eerste op de affiche stond.

Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Marc van Uchelen overleden!?
Nu.nl, Parool, AD e.d. spreken van de theaterkrant als bron, maar daar kan ik niks vinden. Zou toch een enorme schok zijn, is pas 42 jaar oud ...
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes

Maar inderdaad niets op de theaterkrant (vooralsnog)
Uit opmerkingen op zijn Facebook pagina maak ik op dat hij er zelf voor gekozen heeft?
Pff.. Heftig.
R.I.P.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ja, maar die verwijzen ook naar De Theaterkrant, waar ik niks op zie. Zoiets verzin je natuurlijk niet, zou je denken ... Dit is ongelooflijk.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Marc van Uchelen RIP Zijn rol in Rent-a-Friend was geniaal!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
RIP Marc van Uchelen.
Hufters & Hofdames (1997) was echt een aangename verrassing op IFFR (al zag ik de film later) - enthousiast, los.
Was uit hetzelfde bouwjaar als ikzelf, altijd even slikken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jemig, het schijnt zelmoord te zijn, aldus een woordvoerder van de familie. Wat is depressie is toch een nare ziekte.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Hufters & Hofdames, Rent-a-friend; van Uchelen had een leuke uitstraling, maar vooral zat ik bij dit nieuws meteen te denken aan zijn vroege rol in De Aanslag: ''Oewaai!''
R.i.p..
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Wow, dat is even schrikken. Was fantastisch in Rent-a-friend!
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Wat is depressie is toch een nare ziekte.
Dat. Ik was er al een beetje bang voor toen ik het hoorde. Maar het blijkt dus zo te zijn. Zonde.
vanlok
-
- 40 messages
- 608 votes
R.I.P. Abdullah Cömert
Rust zacht, vriend.
[EDIT moderator: politiek geladen uitspraak verwijderd. Politieke discussie is op MM niet toegestaan.]
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

Esther 'water goddess' Williams R.I.P.

Esthers aqua-films waren erg populair bij de NL-troepen in voormalig Nederlands-Indië.

'Baby, it's cold outside'
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Was toen de tijd inderdaad een stuk zeg! Kan me even niet herinneren of ik al eens een film met haar heb gezien.. maar toch.
R.I.P. Gelukkig een mooie leeftijd bereikt. 
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes

RIP ESTHER WILLIAMS...Haar stiefzoon is overigens de bekende acteur Lorenzo Lamas..
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
James Gandolfini (51), 3-voudig Emmy winnaar en bekend van o.a. "Get Shorty", "Crimson Tide", en "True Romance", maar beroemd om zijn rol van Tony Soprano in de serie "The Sopranos", is in Italië overleden aan een hartaanval.

jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Lees het ook net idd. 51 jaar slechts. RIP James Gandolfini.
Plots overleden aan een hartstilstand in Italië. Goede acteur.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
51... wow, wat jong!!
Ook al 4 films van hem gezien. Idd een prima acteur. R.I.P.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zag het net op cnn. Schrok er heel erg van. Topacteur!! Rip Tony 
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Laatste film waar hij in te zien zal zijn is Animal Rescue van de Vlaamse Michaël R. Roskam.
James Gandolfini's Last Director on His Death: 'I Wanted to Make Him Proud' | The Wrap Movies
RIP by the way, destijds altijd genoten van zijn rol in The Sopranos.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.