• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.131 votes
Profile

R.I.P.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Mis ik iets?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

R.I.P. Donald Richie

Zijn Kurosawa boek is geweldig.

Minotaures wrote:

(quote)

Mis ik iets?

Ik vind het nogal hilarisch dat jij bij elk pseudo lijk jouw deelneming wil geven, en dan ook nog met het standaard zinnetje , R.I.P.

Volgens mij ben je hier op deze site pas echt dood als Minotaures je spartaans heeft gecondoleerd

Voor de rest mis je niks hoor

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Misschien moeten we wat anders verzinnen dan het standaard "RIPtje? op den duur weet je ook niet meer of de reactie van het medeleven bij overlijden menens is of niet? Ik denk dat dit topic meer bedoeld is als "ter info overleden" T.I.O. of je kunt als reactie geven: T.I.B (ter info begrepen) ik noem maar wat hoor.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Het heeft niet zozeer te maken met wat je zegt, maar bij elke overledene - ongeacht of je de persoon kent of niet - maar "R.I.P." roepen, komt niet bepaald oprecht over en is zelfs ongepast, wat mij betreft. Dat is ook wat Perfectly clear volgens mij probeert te zeggen. Er is natuurlijk niets mis mee als iemand zijn medeleven wil tonen, daar is dit topic immers voor bedoelt.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Deze ochtend is de Belgische DJ Da Boy Tommy overleden. De artiest wordt beschouwd als de grondlegger van de jump-muziek eind jaren '90. De naam 'jump' kwam van hem. Hij noemde zijn muziek 'jumperkes'. Bekende hits zijn Halloween en Candyman. 10 november 2012 kreeg de DJ een zwaar verkeersongeval en lag een tijd in coma, waar hij deze ochtend aan bezweken is. Tommy Debie (zijn echte naam) zou dit jaar 37 geworden zijn.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

SelmaDuim wrote:

Het heeft niet zozeer te maken met wat je zegt, maar bij elke overledene - ongeacht of je de persoon kent of niet - maar "R.I.P." roepen, komt niet bepaald oprecht over en is zelfs ongepast, wat mij betreft.

Dat bedoelde ik ook Sel

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7368 votes

Film Pegasus wrote:

Deze ochtend is de Belgische DJ Da Boy Tommy overleden. De artiest wordt beschouwd als de grondlegger van de jump-muziek eind jaren '90. De naam 'jump' kwam van hem. Hij noemde zijn muziek 'jumperkes'. Bekende hits zijn Halloween en Candyman. 10 november 2012 kreeg de DJ een zwaar verkeersongeval en lag een tijd in coma, waar hij deze ochtend aan bezweken is. Tommy Debie (zijn echte naam) zou dit jaar 37 geworden zijn.

RIP Tommy.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

SelmaDuim wrote:

Het heeft niet zozeer te maken met wat je zegt, maar bij elke overledene - ongeacht of je de persoon kent of niet - maar "R.I.P." roepen, komt niet bepaald oprecht over en is zelfs ongepast, wat mij betreft. Dat is ook wat Perfectly clear volgens mij probeert te zeggen. Er is natuurlijk niets mis mee als iemand zijn medeleven wil tonen, daar is dit topic immers voor bedoelt.

Ik snap sowieso niet dat mensen er altijd wat over willen zeggen. Het topic gebruik ik vooral om op de hoogte te blijven wie er dood is. En heel af en toe valt er wat over iemand te melden. Maar dan wel over zijn carrière of de persoon zelf. RIP roepen heeft niemand wat aan. Maar goed, ieder zijn eigen handelswijze natuurlijk. Ik heb alleen niks te zeggen over een actrice die in de jaren 30 films maakte en nu op 99 jarige leeftijd dood gaat ofzo.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik beschouw het "R.I.P" topic ook puur als ter info. Mits ik echt mijn medeleven "kan" tonen (denk aan de nabestaanden etc..) dan geef ik er meestal wel een reactie op. Maar de standaard RIP reactie vind ik zo kortaf en eigenlijk niet menens, dat ik dat vaak niet als serieus beschouw en kan beschouwen. Je kunt best R.I.P als reactie gebruiken, maar geef dan wel tenminste een toelichting. Bedoel je nou echt Rust in Vrede of Rust in Peace? of Rust in Piss?

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Weer een van mijn geliefde westernhelden naar "the Great Yonder", Dale Robertson.

Wel op respectabele leeftijd, hij werd bijna 100 (!)

(afbeelding)

Wij zaten in de jaren in ' 60 wekelijks gekluisterd aan het TV scherm wanneer er afleveringen van ' Tales of West Fargo' of ' The Iron Horse' werden uitgezonden, met Dale in de hoofrol.

Later ook nog aardig wat bioscoop westerns (en andere genre films)gezien met de sympathieke Robertson.

(afbeelding)

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Gisteren is Richard Street van de Temptations overleden op 70 jarige leeftijd.

Bron

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

'Great Train Robber' overleden - NOS Nieuws

De treinroof sprak tot de verbeelding van filmmakers: er zijn drie speelfilms over gemaakt.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

(afbeelding)

Brrr... Theo Bos heeft z'n gevecht tegen kanker verloren en is op 47-jarige leeftijd overleden.

Wat een naar nieuws zeg, Mister Vitesse is niet meer

Theo was buiten een goede verdediger en een clubman pur sang (zijn hele carriere bij Vitesse gespeelt, 15 seizoenen 369 wedstrijden) zeer geliefd in de voetbalwereld om zijn warme karakter.

Het is natuurlijk een vreselijk cliché maar hij is veel te vroeg overleden....

Hopelijk krijgt hij vandaag als Vitesse tegen Utrecht speelt een mooi eerbetoon van zijn club.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

R.I.P. Mister Vitesse!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Triest nieuws van Theo Bos.

De tweede sportheld die Nederland deze week verliest want woensdag is ook achtvoudig wereldkampioen Muay Thai Ramon Dekkers overleden. 43 jaar was hij.

R.I.P.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Italiaanse filmcomponist Trovajoli overleden | nu.nl/film

Hij maakte onder meer de muziek bij de film Ieri, Oggi, Domani (1963) van Vittorio De Sica. Ook maakte hij muziek bij de film C'eravamo Tanto Amati (1974) van Ettore Scola.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Een Vlaams ikoon:

Rik De Saedeleer overleden.

De legendarische ex-voetbalcommentator Rik De Saedeleer is op 89-jarige leeftijd overleden. De Saedeleer, zelf een ex-voetballer die heel zijn carrière voor RC Mechelen speelde, werd wereldberoemd met uitspraken als 'Daar is em, daar is em!' en 'Dag moeder!', die hij tijdens de hoogdagen van de Rode Duivels enthousiast door de microfoon riep. In 2008 werd hij bekroond voor zijn hele tv-carrière.

Volledig artikel.

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zijn glorieperiode heb ik nooit meegemaakt maar de uitspraken zijn inderdaad legendarisch geworden. Heeft volgens mij een tijd geleden nog een boek geschreven over voetbal?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Perfectly clear wrote:

(quote)

Ik vind het nogal hilarisch dat jij bij elk pseudo lijk jouw deelneming wil geven, en dan ook nog met het standaard zinnetje , R.I.P.

Volgens mij ben je hier op deze site pas echt dood als Minotaures je spartaans heeft gecondoleerd

Voor de rest mis je niks hoor

Ik had al zo'n soort bericht verwacht

Tja, verder dan R.I.P. kom ik niet bij volkomen vreemde mensen...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

President van Venezuela Hugo Chavez (58) overleden.

(afbeelding)

(Bron)

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

RIP Chavez, was altijd wel fan van de man. Kleurrijk figuur, die heilige huisjes durfde om te schoppen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

De grap bij de VN over de zwavellucht toen hij na George W. Bush het spreekgestoelte betrad was gedenkwaardig ja

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

R.I.P. Rik De Saedeleer (zal nooit zijn verslag vergeten van een wedstrijd van Zuid-Korea op het WK van 1986 met 9 Kim's en 2 Park'en!!! )

R.I.P. Hugo Chavez

jipt

• 3461 messages
  • 3471 votes

RIP Chavez

Reinbo wrote:

RIP Chavez, was altijd wel fan van de man. Kleurrijk figuur, die heilige huisjes durfde om te schoppen.

Beetje raar om fan van een dictator te zijn die de persvrijheid aan banden legde en de mensenrechten schond

Stalin was ook kleurrijk (ook rood) en schopte ook heilige huisjes omver.

Natuurlijk wens ik de man niet dood maar zal er ook geen traan om laten.

(afbeelding)

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Zéér triest nieuws die mij niet onberoerd laat.

R.I.P. Chavez.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Lol, prachtige dag voor de vrije wereld!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.