- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5073 votes
De Waalse acteur Philippe Volter heeft woensdag in Parijs zelfmoord gepleegd. Hij was 45. Volter was de zoon van de regisseur Claude Volter en debuteerde in De Leeuw van Vlaanderen. Hij speelde ook ondermeer in Cyrano de Bergerac, La Double Vie de Veronique, Trois Couleurs: Blue, The Five Senses en La Maitre du Musique.
Bron: VRT Teletekst

Philippe Volter
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ons al blinde Katertje is ons 23:23 ontvallen aan een onbekend virus. Letterlijk gestikt.
9 maanden oud.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5073 votes
Veel te jong...
Ik las vandaag nog op dit forum dat stukje over de dood van jullie vorige kat. Deze kwam daarna neem ik aan? (Ik heb het verhaal niet gelezen omdat je je moet aanmelden op dat kattenforum en ik ben nu niet thuis)
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Zara kwam samen met Minoes op 1 oktober bij ons. 10 dagen nadat 'Meisje' was overleden en waarover we toen hier gepost hebben.
Sorry, ik was me er niet van bewust dat je aangemeld moest zijn voor dat forum om het te lezen.
In ieder geval; door het hele land woedt er een nieuw virus/bacterie (?) onder jonge katjes, waartegen nog geen medicijn gevonden is. Deze ziekte, een variant op het niesziekte-virus, heeft al vele slachtoffers gemaakt onder kittens.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Erg sneu, in ieder geval sterkte toegewenst!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Oh wat erg zeg.
Heel veel sterkte DF en FK, ik weet hoeveel jullie van de poezen houden. 
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Tjee, dat is plotseling en snel
. Heel veel sterkte.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Zara heeft een grafje gekregen op zijn favoriete plekje in de tuin. Het verdriet zal langzaam slijten en de mooie herinneringen blijven.
Heel veel dank voor al jullie steun. Het is een enorme troost.
Groetjes,
Paula
chrissie
-
- 749 messages
- 5038 votes
Sterkte alledrie. Ik moet er niet aan denken dat het zover komt met één van onze drie poezen.
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Veel sterke Paula en John!
Hier een klein gedichtje:
Hij was zo ziek, de arme jongen,
Mankeerde iets aan zijn longen.
Dag poes, we zullen nog veel aan je denken,
Aan de kopjes die je ons hebt mogen schenken.
Ook je gemiauw en geknor,
Dat ik nu niet meer hoor.
We zullen je missen,
En af en toe een traantje om je wissen.
Lieve jonge, koude kat,
Rust nu maar vredig en zacht.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Dank je wel, Gerwin. Een erg ontroerend en mooi gedicht.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Police Academy' Star Dies
Police Academy actress Debralee Scott has died at her home in Florida of natural causes. She was 52. Scott, who appeared as Mrs Fackler in the 1984 comedy and its third installment Police Academy 3: Back In Training in 1986, was also known to US TV audiences for her roles in 1970s shows Welcome Back, Kotter and Mary Hartman, Mary Hartman. Scott also had bit parts in movie classics Dirty Harry and American Graffiti. Her policeman fiance John Levi was killed in the 2001 terrorist attacks on the World Trade Center in New York.
Bron: CNN
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Is dat die blonde met die grote borsten (niet flauw bedoeld btw)?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nee dat is Leslie Easterbrook. Debralee Scott speelde het karakter in PA dat zij met haar man op het dak naar de academie reed. Hopelijk kan je het nu een beetje voor de geest halen. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Debralee Scott. Ze is al overleden op 5 april.

Leslie Easterbrook.

Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Handige site om te checken wie overleden is en wie nog leeft.
Soms denk je wel eens, leeft die eigenlijk nog?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.