- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Schrijver Rutger Kopland overleden

Bron Blogspot
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Verdorie, de Nederlandse literatuur verliest weer een belangrijk figuur.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
De poezie in Nederland wordt hard getroffen de laatste tijd.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Onder de appelboom vond ik wel een van zijn mooiste. R.I.P Rutger Kopland.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Oscar-winnares CELESTE HOLM is op 95 jarige leeftijd overleden,na een hartaanaval.

Celeste Holm is de film:"All about Eve".met vlnr Garry Merrill, Bette Davis, (Holm) en Hugh Marlow.

WIKIPEDIA (Engels):
Celeste Holm - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
IMDB:
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Pas nog die film gezien en ondanks de ouderdom van de film verschiet je toch maar hoe oud de actrice ondertussen geworden was. R.I.P. Celeste Holm.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Toevallig gisteren Celeste Holm nog gezien in High Society. Fijne actrice. Ik wist niet dat ze nog leefde. R.I.P.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Toevallig gisteren Celeste Holm nog gezien in High Society. Fijne actrice. Ik wist niet dat ze nog leefde. R.I.P.
Met het bekende nummer "Who wants to be a millionaire",wat ze in deze clip samen zingt met Frank Sinatra:
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
RIP Celeste Holm, hele leuke actrice.
Haar herinneringen aan Bette Davis, met wie ze speelde in All About Eve, geven een goed beeld van de onderlinge verstandhoudingen op de set.:
Co-star Celeste Holm spoke about her experience with Bette Davis on the first day of shooting: "I walked onto the set . . . on the first day and said, 'Good morning,' and do you know her reply? She said, 'Oh shit, good manners.' I never spoke to her again - ever."
Mooie leeftijd trouwens, 95.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
En dan de reactie van La Davis:
Years later, Bette Davis said in an interview "Filming _All About Eve_ was a very happy experience....the only bitch in the cast was Celeste Holm."
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Ex-pianist en mede oprichter van Deep Purple, Jon Lord is vandaag overleden op 71jarige leeftijd 
Voor mij en ik weet zeker ook voor velen andere een pianist die werd bewonderd.
RIP
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
R.i.p. Jon Lord... en een diepe buiging.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
R.I.P en hulde aan de man met sommige van de coolste orgelpartijen uit de historie van de Rock 'n Roll.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
RIP Jon Lord
Vanavond Child in Time nog maar eens lekker hard door de boxen laten knallen
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Schitterend nummer is dat inderdaad, Metalfist. Ik heb hem ook opgezet nu ik dit lees.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
RIP Jon Lord.
Een van de grootste muzikale helden van mijn vriend.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Poeh Jon Lord.. toetsengrootmeester van het eerste hardrockuur. Maar eens op de bank kruipen met een elpeetje van de dinosaurussen van de rock.
-
- 31149 messages
- 5449 votes
R.I.P. John Lord. Ben zelf een keyboardspeler en heb altijd respect gehad voor hem. Geweldig muzikant!
m1chel
-
- 1948 messages
- 499 votes
Ik ben blij dat ik Deep Purple met Jon Lord nog 2 keer live heb mogen zien. Meesterlijk toetsenist en schrijver. Rust zacht Jon Lord, je zal nooit vergeten worden.
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Countryzangers Kitty Wells is overleden op 92-jarige leeftijd: HLN: overlijden Kitty Wells

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.