- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Ik ben sowieso ook vrijwel niet meer actief op MM.
Jammer 
thunderball
-
- 5880 messages
- 1414 votes
RIP Ernest Borgine.
Goede karakter acteur. Vind hem geweldig in The Wild Bunch
... en natuurlijk OOK de originele stem van Meerminman uit Spongebob! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
India rouwt om de dood van Dara Singh, een van de populairste Bollywood acteurs, die op 83 jarige leeftijd overleden is.
Oorspronkelijk was Singh prof. worstelaar, maar maakte de overstap naar de filmwereld in de jaren '50.
Hij was te zien in zo'n 150 films, en was de eigenaar van een eigen filmstudio.
Ook was hij een van de vele Bollywood acteurs die de rol vanTarzan speelden.
Tarzan Comes to Delhi (1965) maakte gebruik van de enorme populariteit van de Amerikaanse productie Tarzan Goes to India (1962)
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Producent Richard D. Zanuck van o.a. Jaws en Driving Miss Daisy overleden (77)

Staat van dienst: Richard D. Zanuck - IMDb
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Zoon Sylvester Stallone dood gevonden
Sage Stallone (36), de zoon van Sylvester Stallone is aan een overdosis pillen overleden.

Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
R.I.P. en sterkte naar Sylvester en de rest van de familie.
Sage Stallone Dead - Sylvester Stallone's Son Dies of Overdose | TMZ.com
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ja Sterkte Voor Sylvester, hij en zijn familie zullen het nodig hebben 
R.I.P
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
R.I.P.
Sterke ook voor de familie...tragisch.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
RIP Richard Zanuck
@beavis
Ik denk dat je gelijk hebt, zelfs de (een onbekendere) zoon van Stallone lokt meer reacties uit dan een tweevoudig Nederlands Oscar genomineerde 
congo
-
- 898 messages
- 0 votes
RIP Sage Stallone.
Sterkte aan Sylvester Stallone en de rest van de familie! Heel erg dit.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Onbegrijpelijk dat een drugsverslaafde op meer sympathie kan rekenen dan een producent die ons van talloze klassiekers heeft voorzien.
RIP Zanuck
congo
-
- 898 messages
- 0 votes
Onbegrijpelijk dat een drugsverslaafde op meer sympathie kan rekenen dan een producent die ons van talloze klassiekers heeft voorzien.
RIP Zanuck
Pardon? Ten eerste hoe kom je erbij dat hij een drugsgebruiker is? En tweede: ik heb meer sympathie voor zijn familie o.a. voor Stallone. Een zoon verliezen is het ergste wat iemand kan overkomen.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
RIP Zanuck
je weet de reden niet waarom hij dat was en of dat al was.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Pardon? Ten eerste hoe kom je erbij dat hij een drugsgebruiker is? En tweede: ik heb meer sympathie voor zijn familie o.a. voor Stallone. Een zoon verliezen is het ergste wat iemand kan overkomen.
Inderdaad is je kind verliezen iets wat je nooit meer vergeet, kijk maar naar de afgelopen 2 weken hier in Nederland 2 gezinnen verliezen een kind.
Lees dat de reactie's maar eens hoe erg het is dat mee te maken, aan het graf staan van je eigen kind.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
je weet de reden niet waarom hij dat was en of dat al was. Misschien een harde reactie maar was jij niet degene die dit schreef bij The Doors (1991)?
Die man heeft zich zelf letterlijk kapot gemaakt en daar heb ik geen medelijden mee.
Ik vraag me dan af waar het verschil ligt. En een zoon verliezen is inderdaad erg (ouders mogen hun kinderen niet overleven vind ik) maar als iemand aan een overdosis sterft, dan heb je het toch wel zelf gezocht.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Triest voor Sly, je kind verliezen is toch het ergste wat je kan overkomen. Ik ken die jongen verder alleen van Rocky V, deed ie niet eens zo slecht.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Misschien een harde reactie maar was jij niet degene die dit schreef bij The Doors (1991).
Ik vraag me dan af waar het verschil ligt. En een zoon verliezen is inderdaad erg (ouders mogen hun kinderen niet overleven vind ik) maar als iemand aan een overdosis sterft, dan heb je het toch wel zelf gezocht.
Nee ik vind het erg voor de achter blijvers.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
En richt ik mijn eerste bericht naar jou? Neen, want het was een algemeen bericht.. En tjah, The Doors is één van mijn favoriete groepen dus zo'n zaken onthoud ik nu eenmaal 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
En richt ik mijn eerste bericht naar jou? Neen, want het was een algemeen bericht.. En tjah, The Doors is één van mijn favoriete groepen dus zo'n zaken onthoud ik nu eenmaal
Misschien een harde reactie maar was jij niet degene die dit schreef bij The Doors (1991).
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
R.I.P. Zanuck en van Os, en sterkte voor Stallone door het gedoe van z'n zoon.
U-96
-
- 11875 messages
- 2076 votes
Wat een vervelend bericht over de zoon van Stallone...
finalman
-
- 1767 messages
- 1579 votes
Triest voor Sly, je kind verliezen is toch het ergste wat je kan overkomen. Ik ken die jongen verder alleen van Rocky V, deed ie niet eens zo slecht.
En daylight
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.