• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.537 actors
  • 9.376.793 votes
Profile

R.I.P.

thunderball

• 5882 messages
  • 1414 votes

Martin Grace (1942-2010), oa de stuntdubbel van Roger Moore in al zijn Bondfilms, is woensdag 27 januari overleden.

Hij schijnt in november een zwaar fietsongeluk te hebben gehad en daarvoor weken in het ziekenhuis te hebben gelegen.

Afgelopen week kreeg hij ademhalingsproblemen en hij is afgelopen woensdag overleden.

Hij was tijdens de opnamens van Octopussy ook al zwaar verongelukt, toen hij voor Moore dubbelde en aan de zijkant van de trein hing.

Hij werd met volle snelheid geraakt door een paaltje of bord waar de trein langs reed. Hij heeft toen ook al weken zwaargewond in het ziekenhuis gelegen, maar was volledig hersteld.

Hij is 67 jaar geworden.

Een van de beste stuntmannen in de filmindustrie.

R.I.P.

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

R.I.P. Martin Grace

You made the stars shine, in a 'Graceful' way.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

BenicioDelToro wrote:

"Poltergeist"-actrice Zelda Rubinstein overleden

R.I.P. Zelda Rubinstein!

Quizzvraag: Hoeveel acteurs en actrices uit "Poltergeist" zijn er inmiddels al overleden?

Volgens mij rust er een vloek op die film...

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

narva77 wrote:

Volgens mij rust er een vloek op die film...

Dat denken meer mensen, inderdaad .

Maar betwijfel of de vloek na ruim 20 jaar dat de serie is gemaakt nog een keer terug is gekomen voor Rubinstein.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

R.I.P. Martin Grace

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Ja, dat wist ik al. Daarom maakte ik ook die opmerking.

Maar betwijfel of de vloek na ruim 20 jaar dat de serie is gemaakt nog een keer terug is gekomen voor Rubinstein.

Je weet het maar nooit met zo'n vloek!

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Zanger 'How Bizarre' overleden

WELLINGTON - De Nieuw-Zeelandse zanger Pauly Fuemana die wereldberoemd werd met het nummer 'How Bizarre' is op 40-jarige leeftijd overleden na een kort ziekbed. Hij overleed zondagochtend in het ziekenhuis, meldden verscheidene internationale media.

Fuemana vormde samen met Alan Jansson het muziekduo Otara Millionaires Club (OMC), dat verantwoordelijk was voor Nieuw-Zeelands best verkopende nummer. De naam van het duo verwees met een knipoog naar een van de armste voorsteden van de stad Auckland, waar Fuemana en Jansson vandaan kwamen. Het in 1995 uitgebrachte 'How Bizarre' stond op nummer één in acht landen.

In 2006 werd de 'Ghetto Superstar' failliet verklaard. Hij verloor toen onder meer zijn huis en de rechten op inkomsten van zijn muziek. 'Hij ging van helemaal niets naar het moment waarop al die roem op hem werd gedumpt. En hij moest het allemaal zelf maar oplossen', verklaarde zijn broer Tony.

Fuemana laat een vrouw en vijf kinderen achter.

(Bron: Telegraaf.nl)

(afbeelding)

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

R.I.P. Grace, dat met die trein staat bij de extra's, echt vreselijk om dat te zien

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

R.I.P. Martin Grace en Pauly Fuemana

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

BenicioDelToro wrote:

Zanger 'How Bizarre' overleden

WELLINGTON - De Nieuw-Zeelandse zanger Pauly Fuemana die wereldberoemd werd met het nummer 'How Bizarre' is op 40-jarige leeftijd overleden na een kort ziekbed. Hij overleed zondagochtend in het ziekenhuis, meldden verscheidene internationale media.

Fuemana vormde samen met Alan Jansson het muziekduo Otara Millionaires Club (OMC), dat verantwoordelijk was voor Nieuw-Zeelands best verkopende nummer. De naam van het duo verwees met een knipoog naar een van de armste voorsteden van de stad Auckland, waar Fuemana en Jansson vandaan kwamen. Het in 1995 uitgebrachte 'How Bizarre' stond op nummer één in acht landen.

In 2006 werd de 'Ghetto Superstar' failliet verklaard. Hij verloor toen onder meer zijn huis en de rechten op inkomsten van zijn muziek. 'Hij ging van helemaal niets naar het moment waarop al die roem op hem werd gedumpt. En hij moest het allemaal zelf maar oplossen', verklaarde zijn broer Tony.

Fuemana laat een vrouw en vijf kinderen achter.

(Bron: Telegraaf.nl)

(afbeelding)

rip.

How Bizarre .

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Toch wel een van mijn favoriete nummetjes allertijden..

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

David Brown, ontdekker van Spielberg, overleden

David Brown, de producer die Steven Spielberg begeleidde bij zijn eerste films, is overleden. Brown produceerde 'The Sugarland Express', de eerste bioscoopfilm van Spielberg, en maakte hem ook regisseur van 'Jaws', diens definitieve doorbraak.

Brown begon zijn Hollywood-carrière bij de studio 20th Century Fox. Daar zorgde hij ervoor dat Elvis Presley zijn debuut maakte op het witte doek in 'Love Me Tender'. In 1970 werd hij echter ontslagen toen de fameuze studiobaas Darryl F. Zanuck het veld moest ruimen.

Oscar voor oeuvre

Met de zoon van Zanuck zette hij in 1972 een eigen productiebedrijf op. Daarmee maakte hij niet alleen 'Jaws', maar ook andere klassiekers als 'The Sting' met Robert Redford en 'The Verdict' met Paul Newman.

Vier keer in zijn leven werd Brown genomineerd voor een Oscar, voor 'Jaws', 'The Verdict', 'A Few Good Men' en 'Chocolat', maar hij mocht er nooit één mee naar huis nemen. Wel werd hij in 1991 bij de Oscars geëerd voor zijn complete oeuvre.

David Brown is 93 jaar geworden.

(Bron: NOS)

(afbeelding)

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Phoeh.. da's een grote.

R.I.P.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

R.I.P.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Acteur Justin Mentell (27) omgekomen

LONDEN - De 27-jarige Boston Legal-acteur Justin Mentell is maandag omgekomen door een auto-ongeluk in de Amerikaanse staat Wisconsin. Dat meldden diverse buitenlandse media.

Mentell werd naast zijn auto gevonden. Volgens de politie droeg hij geen gordel. De acteur zou van een opgehoogde weg zijn geraakt, waarna hij tegen twee bomen botste.

De Amerikaan was van 2005 tot 2006 als advocaat Garret Wells te zien in de advocatenserie Boston Legal. Daarin speelde hij samen met William Shatner en James Spader. Shatner liet via Twitter weten dat hij erg verdrietig was over de dood van zijn collega. ,,Ik voel mee met de familie.''

Mentell werkte ook mee aan de familiefilm G-Force. (ANP/DHE)

(Bron: AD)

(afbeelding)

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

R.I.P. David Brown!

Een held voor de filmindustrie!

Xx_se7en_xX

• 575 messages
  • 495 votes

R.I.P Mentell en Brown. 93 is een mooie leeftijd. 27 is daarentegen weer veel te jong.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Heftig verhaal van Justin Mentell. Ken hem niet. 27 is veel te jong.

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

R.I.P.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

R.I.P Justin Mentell én David Brown!

27 jaar is véél te jong!

Baldur

• 691 messages
  • 3075 votes

Stephan wrote:

Phoeh.. da's een grote.

Nogal ja. Ben blij dat ik hem niet heb.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

R.I.P. Justin Mentell

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

R.I.P. Sir Ian Carmichael (89)

(afbeelding)

Ian Carmichael (I) - imdb.com

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

R.I.P. David Brown

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

R.I.P. Franco Ballerini

http://www.youtube.com/watc...

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

R.I.P.

Logico

• 80 messages
  • 0 votes

Moet dit topic nou? Ik snap dat als bijvoorbeeld Brad Pitt plotseling overlijdt dat er dan wat ''rust in vrede'' verwensingen zijn, maar de afgelopen pagina's gaat het echt nergens over. Mag ik mijn moeder ook in dit topic noemen omdat ze ooit een rol speelde in een film en Woody Allen een hand had gegeven?

De komende 3 personen wens ik alvast R.I.P. Heb ik daar tenminste aan voldaan.

R.I.P. persoon 1

R.I.P. persoon 2

R.I.P. persoon 3

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Dus, alleen omdat je de personen niet kent mogen ze, volgens jou, hier niet geplaatst worden? Erg vreemde conclusie!

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Wie is Brad Pitt?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

voor deze rake opmerking. Zeker niet voor het acteertalent van deze acteur.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.