• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.882 votes
Profile

R.I.P.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Inderdaad en er is al eerder opgeroepen het hier niet uit te laten draaien op een discussie. Houdt het nogmaals gewoon bij medeleven betuigen.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Tsja... als er topics gesloten worden waar wel een discussie plaats had kunnen vinden zou het hier niet gebeuren. Uiteraard leeft een voorval als dit bij de users. Net als het 9-11 topic gewoon kan, waarom dan het topic 30 april sluiten. Een beetje vreemd.

Maar R.I.P aan allen die getroffen zijn.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Het 9-11 topic bestaat ook niet meer, dat is opgegaan in het conspiracy theory topic.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Eens met Stephan.

Ik begrijp Madecineman en andere moderators maar al te goed als ze zeggen dat dit geen plaats voor discussie is.

Het is dan ook niet mijn bedoeling om hier een discussie uit te lokken, maar is het niet mogelijk om hier in overigen - algemeen een topic over te openen. Het is nu eenmaal een gebeurtenis waar veel users over willen discussiëren.

Men kan dan misschien wel op andere fora erover discussiëren. Maar op MM discussiëren we zowat dagelijks met dezelfde mensen, altijd handig om met diezelfde personen over dit onderwerp te kunnen praten.

Desnoods een tijdelijk topic?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ik vond het heel erg om de koningin zo aangeslagen te zien. En wie was dat niet? Sterkte voor alle betrokkenen...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Madecineman wrote:

Het 9-11 topic bestaat ook niet meer, dat is opgegaan in het conspiracy theory topic.

Wat dus ook niets met film te maken heeft.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

rose wrote:

Ik vond het heel erg om de koningin zo aangeslagen te zien. En wie was dat niet?

Tja, dat vind ik dan weer 100 keer minder belangrijk dan die slachtoffers.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(quote)

Het heeft allemaal met elkaar te maken. Als er geen koninginnendag geweest was, waren erook geen slachtoffers gevallen. Snap wel dat ze zo aangeslagen was. En dat vond ik heel erg om te zien. Dat de slachtoffers en hun familie natuurlijk het zwaarste hebben van allemaal ben ik het met je eens.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

kos wrote:

en de naabestaande en omstanders

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

R.I.P. voor alle overledenen.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

R.I.P. Koninginnedag

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Legan wrote:

R.I.P. Slachtoffers en dader!

Juist, R.I.P

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Ongeloof is een emotie die overheerst als ik terugdenk aan gisteren.

Het hele drama laat alleen maar zien hoe "ziek" de dader in zijn hoofd was; wat hem op een bepaalde manier ook een slachtoffer maakt. Maar zijn acties zijn natuurlijk op geen enkele manier goed te praten.

Ik denk dat het iedereen in Nederland wel op de één of andere manier geraakt heeft. Daarom wens ik iedereen, vooral de naaste van de slachtoffers en de ooggetuigen, veel sterkte. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk zoiets te verwerken is.

R.I.P.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Hoop berichten verwijderd. Ik wil de gebruikers van de site ook met klem vragen het vanaf nu gewoon bij betuigingen van medeleven te houden.

MovieMeter is een filmsite en er komt geen topic over deze tragische gebeurtenis nu of een andere in de toekomst.

Dit is niet de plek voor het bespreken van de actualiteiten noch politieke of religieuze discussies, wil je die voeren zoek dan een andere plek op het internet.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Zag gisteren op tv dat een man bij die ' aanslag' zijn vrouw en 14-jarige dochter heeft verloren.

Ik weet niet of die andere kinderen heeft maar wat gaat er nu door zo'n vent heen,dan heb je toch niks om voor te leven,moeilijk voor te stellen.

Ik hoop dat er wat duidelijk word over de redenen van die gek nu die dood is,want de buren zeggen alleen maar aardige,maar teruggetrokken man,bla bla,ja dat kenne we wel.

Die vent hadden ze moeten martelen en ophangen voor het nederlandse volk,hoewel dat soort dingen natuurlijk niet zullen gebeuren in Nederland.

Sterkte voor alle slachtoffers

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Martelen en ophangen??

Nou, dat zou ons minstens zo 'slecht' maken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Madecineman wrote:

Hoop berichten verwijderd. Ik wil de gebruikers van de site ook met klem vragen het vanaf nu gewoon bij betuigingen van medeleven te houden.

MovieMeter is een filmsite en er komt geen topic over deze tragische gebeurtenis nu of een andere in de toekomst.

Dit is niet de plek voor het bespreken van de actualiteiten noch politieke of religieuze discussies, wil je die voeren zoek dan een andere plek op het internet.

Vraagje;

Waarom mag je op MM wel over sport en muziek praten maar niet over het nieuws? Ik kan me voorstellen dat genoeg users hun mening of gedachte over Apeldoorn wel kwijt willen aan elkaar.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik ben het met Ajax&Litmanen1 eens. Nomak heeft het ook al heel treffend gezegd. We zijn hier toch een kleine familie die over alles met elkaar wil ouwehoeren. Dat gevoel is op een andere site niet te vinden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jammer dat enkele berichten die zogenaamd discussies uitlokken verwijderd worden, terwijl andere berichten hierover gewoon blijven staan. Trek dan gewoon één lijn.

Maargoed, veel sterkte voor de nabestaanden van de slachtoffers.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

The Oceanic Six wrote:

Waarom mag je op MM wel over sport en muziek praten maar niet over het nieuws?

Ervaringen uit het verleden. Dat is hier weleens enorm uit de hand gelopen.

Daarbij komt de strikte regel dat er geen politieke discussie op de site mag plaatsvinden (dat was ooit zelfs een van de redenen op Moviemeter op te zetten, volgens Jordy) en discussies over het nieuws veranderen altijd in politieke discussies. Onvermijdelijk.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Die vent hadden ze moeten martelen en ophangen voor het nederlandse volk

.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

LEIDENAAR187 drukt een gevoel uit dat ongetwijfeld onder heel veel Nederlanders leeft. Mensen zijn niet alleen heel verdrietig maar ook bijzonder woedend op de man die dit alles op zijn geweten heeft.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Maar dingen roepen als 'martelen' en 'ophangen' heeft niet zoveel met verdriet te maken als wel met het vreemd gedrag van mensen die een bepaalde vergeldingsdrang hebben, waardoor vrede altijd een utopie zal blijven. Ik weet, dit is slechts kleinschalig, maar juist de kleinschalige denkbeelden vormen een grote bedreiging. Dit hebben we ook kunnen zien op Koninginnedag, dus laten wíj er dan in elk geval boven staan. (als gezonde wel-denkende mensen immers?)

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Gewoon naar Iran verhuizen. Daar mag je misschien soms zelf nog wel wat stenen gooien.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Een discussie voeren hierover mag niet,dus het schiet niet op want het word toch verwijderd,dat mensen op mijn bericht reageren heeft dus op zich geen nut.

In mijn bericht reageerde ik op niemand en voeg me dus ook niet bij een discussie,geef gewoon mijn mening.

Trouwens tot nu toe nog niks met politiek te maken zowiezo.

Dat ik graag zo'n vent persoonlijk martel enzo,is een mening,en dat maakt me zeker niet zo slecht als hem aangezien hij een straf krijgt en het verdient en die onschuldige mensen verdienden het niet,en wat te denken van zijn doel,de koningin.

Ik vind dat die de doodstraf verdiende,ben blij dat die dood is,alleen had die best iets langer mogen lijden,de haat van het volk voelen,in de ogen kijken van de familie van de slachtoffers in de rechtbank,en zijn verhaal doen om erachter te komen waarom die zo dom en getikt is.

Daarna de doodstraf....

Maar dit is mijn laatste bericht over wat ik zojuist zei dus alles wat ik nu nog zeg gaat niet verder op deze discussie voordat alles word verwijderd,maar tot nu toe staat de politiek erbuiten dus zou moeten mogen dan.

Peace out

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

starbright boy wrote:

(quote)

Ervaringen uit het verleden. Dat is hier weleens enorm uit de hand gelopen.

Daarbij komt de strikte regel dat er geen politieke discussie op de site mag plaatsvinden (dat was ooit zelfs een van de redenen op Moviemeter op te zetten, volgens Jordy) en discussies over het nieuws veranderen altijd in politieke discussies. Onvermijdelijk.

Op die manier. Toch betreur ik het wel. Is het niet mogelijk een moderator aan te stellen die speciaal dat soort topics in de gaten kan houden dan?

Ik heb overigens niet altijd de behoefte hier over alles en nogwat te praten, maar zoals over Apeldoorn 2009 is het wel anders. Dat spreekt veel mensen aan.

Waarom mag je overigens geen politieke discussie's hier bespreken? Op andere fora is dat nooit een probleem geweest. Ik respecteer jullie regels overigens wel, mijn vraag is puur uit interessse.

Ieder geval bedankt voor de reply.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

De doodstraf is erg kortzichtig, LEIDENAAR, zelfs in Amerika komen ze er nu achter. Wie zijn wij om over levens te beslissen? Ik weet, dat heeft deze dader ook gedaan maar hier geldt vervolgens het aloude gezegde:

Als iemand in de sloot springt, spring jij ook in de sloot?

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ajax, ze willen het luchtig houden.

Makkelijke onderwerpen,die makkelijk te volgen zijn en in toom te houden.

Politieke onderwerpen kunnen erg fel worden,en wie heeft waar gelijk is dan ook de vraag.

Ik ga er ook vanuit dat als politiek niet mag ook over de godsdienst niet gediscussierd mag worden...Anders zou het wel raar zijn..

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

R.I.P. voor álle slachtoffers

LEIDENAAR187 wrote:

Die vent hadden ze moeten martelen en ophangen voor het nederlandse volk,hoewel dat soort dingen natuurlijk niet zullen gebeuren in Nederland.

Ik ben tegen marteling, ik ben tegen de doodstraf én ik ben tegen persoonsverheerlijking. En onder dat laatste versta ik het hele gedoe om dat Koninklijk Huis hier in Nederland, vooral op 30 april.

Ik weet dat ik dat laatste niet mag zetten, maar ik moest het even kwijt.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

De doodstraf is erg kortzichtig, LEIDENAAR, zelfs in Amerika komen ze er nu achter. Wie zijn wij om over levens te beslissen? Ik weet, dat heeft deze dader ook gedaan maar hier geldt vervolgens het aloude gezegde:

Als iemand in de sloot springt, spring jij ook in de sloot?

Snap niet waarom je een discussie aangaat terwijl dat niet mag....

Je sloot-opmerking slaat nergens op.

Als het mijn kind is of mijn vrouw of mijn moeder of whatever die daar word doodgereden wacht ik net zo lang tot die vrij komt om een kogel in zijn hoofd te stoppen,dus ik kan meeleven met die mensen en begrijpen dat zo'n man de dood verdient.

Maar jij mag je mening hebben,voordat alles word verwijderd stop ik nu echt maar helemaal met lullen hier

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.