• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.078 votes
Profile

R.I.P.

aire.

• 376 messages
  • 111 votes

Elke dag rijd er een auto door een menigte, terwijl de Koningin ter plaatse is?

Nee maar jij snapt toch ook wel waarom. En niet op de eerste plaats, omdat het nu zo 'dichtbij' gebeurd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi heeft wel gelijk, er gebeuren dagelijks verschrikkelijke dingen in de hele wereld, maar dat wil niet zeggen dat dit minder erg is.

Wij waren net terug van een markt toen we rustig naar de tocht op tv aan het kijken waren en schrokken ons dood toen we ineens die auto voorbij zagen rijden, vooral ook omdat je het niet verwacht en je denkt ook niet zo snel dat zoiets ook bij ons kan gebeuren. Maar wel dus, wat je daarna zag was verschrikkelijk, allemaal gewonde en doden mensen op de grond, enorm veel gegil en chaos, tsjah wie kent de beelden inmiddels niet...

Heel triest dat dit gebeurd is, en dan ook nog vandaag. Vind het erg voor de koninklijke familie, maar het is natuurlijk nog veel erger voor de slachtoffers en hun nabestaanden.

aire.

• 376 messages
  • 111 votes

Precies.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Naomi Watts wrote:

Erg inderdaad maar dit soort verliezen gebeuren elke dag wereldwijd. Ik snap niet zo waarom dit dan wel juist dat "ah wat zielig exposure" moet krijgen.

Omdat het gvd een klotedag is.

RIP

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Naomi Watts wrote:

Erg inderdaad maar dit soort verliezen gebeuren elke dag wereldwijd. Ik snap niet zo waarom dit dan wel juist dat "ah wat zielig exposure" moet krijgen.

Nou bijna geef ik je gelijk maar, als je de beelden op tv ziet is het wel schokkend te noemen.

Zeker als je de mensen op straat ziet

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Verschrikkelijk !

Had het eerder op de dag al gehoord, maar zoals gewoonlijk doet het dan weinig met je. Tot het moment dat ik zojuist de beelden zag waar de cameraman tussen de lijken en gewonden ging. ( Overigen >> Algemeen >> YouTube )

Niet meer normaal.

Sterkte aan alle die betrokken zijn bij dit drama.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

606 wrote:

(quote)

Dat bedoel ik de beelden waren schokkend

Inderdaad.

Zoiets zie je elke dag wel gebeuren in de straten van Bagdad, maar valt me echt zoveel zwaarder. Kan absoluut begrijpen waarom de artiesten die de beelden hebben gezien hun optredens hebben afgelast.

Dit sloopt je.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Criticism wrote:

(quote)

Idioot, meer kan ik er niet van maken.

Vind ik ook soms kan het je iets minder doen.

Maar toch wat, hoeveel of waar het ook is, mij doet het altijd wat op dat moment.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Sterkte toegewenst aan alle slachtoffers van deze aanslag...

Naomi Watts wrote:

Tja, je hebt helemaal gelijk. Dit gebeurt dagelijks in b.v. Irak en dan nog vaak veel erger. Lijkt wel of de levens van de mensen daar minder waard zijn...

De meeste mensen hier hebben een blinde vlek gekregen voor de berichten daarover in de media. Misschien dat mensen hier ook wat meer compassie kunnen opbrengen voor mensen daar nu dit hìer is gebeurt.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

R.I.P. voor alle overledenen.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Inderdaad, erg dat zoiets gebeurt.

R.I.P.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

R.I.P. alle overledenen. Ik wens de nabestaanden van de slachtoffers van deze aanslag veel sterkte.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Die koningin kan me geen fuck schelen maar als ik een klein meisje door de lucht zie vliegen moet je niet aankomen met 'er gebeuren elke dag vreselijke dingen'. Ik zat te janken voor de laptop en dat ik dat niet doe bij de zoveelste aanslag in Irak is ongetwijfeld ontzettend hypocriet van me, het zij zo.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

ach gossie, wat een held....

heel stoer hoor

verschrikkelijk.

het heeft me erg geraakt, ik zag de beelden en werd echt helemaal eng

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Criticism wrote:

Verder blijft dit een 'R.I.P' topic, laten we het daarbij houden. op Fok! of iets dergelijks kan je genoeg discussie voeren over wat er gebeurd is.

Juist. Hou het bij medeleven betuigen mensen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Helaas is de dader vannacht ook overleden en zullen we waarschijnlijk nooit meer kunnen achterhalen wat zijn motief was. Het niet weten 'waarom' en 'hoe' zal de rouwverwerking aanzienlijk bemoeilijken voor de nabestaanden.

• 22407 messages
  • 5077 votes

Het begon hier toch op een discussie uit te lopen (of eigenlijk meerdere), ondanks mijn eerdere oproep. Daarom heb ik een hoop berichten verwijderd. Discussie voeren over de gebeurtenissen doe je maar op een van de vele sites waar dat kan. Medeleven betuigen kan eventueel hier

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

En waarom is mijn bericht dan weggehaald? (als RIP het enige is dat hier gezegd mag worden, dan kan ik dit topic ook niet meer serieus nemen)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Dan neem je dit topic maar niet serieus. Taaldiscussies veroorzaken doe je ook maar ergens anders. Daar hebben we zelfs een speciaal topic voor, omdat het zo irritant is als dat over het hele forum gebeurd.

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

SelmaDuim wrote:

Helaas is de dader vannacht ook overleden en zullen we waarschijnlijk nooit meer kunnen achterhalen wat zijn motief was. Het niet weten 'waarom' en 'hoe' zal de rouwverwerking aanzienlijk bemoeilijken voor de nabestaanden.

Ik wilde zojuist het zelfde gaan zeggen.

Jammer voor de nabestaande.

Zijn uitvoering is gelukt hij wilde dood.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Het was volgens mij anders redelijk duidelijk wat de oorzaak was...

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

kos wrote:

Het was volgens mij anders redelijk duidelijk wat de oorzaak was...

Er is niets wezenlijks uit de huiszoeking gekomen, de dader heeft niets over zijn motief gezegd, het enige wat er nu bekend is zijn slechts wat aannames en een zinnetje van de dader waaruit blijkt dat hij de leden van het koningshuis wat heeft willen aandoen. Wat hij hiermee wilde bereiken en vooral waarom weet niemand en zal dus ook nooit meer bekend worden. Het is algemeen bekend en ik weet uit ervaring dat je een traumatische gebeurtenis nauwelijks kunt afsluiten, wanneer je op dergelijke vragen geen antwoord kunt vinden.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Ik zeg ook niet dat het 100 procent zeker is, maar een gevalletje 'gefrustreerde man, eenling, ontslagen, haat tegen overheid etc./schreeuw om aandacht' lijkt me vrij duidelijk.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

R.I.P. Slachtoffers en dader!

606

• 23876 messages
  • 12266 votes

Legan wrote:

R.I.P. Slachtoffers en dader!

Dader r.i.p niet van mij in ieder geval

Die eikel had moeten blijven leven en fikse straf moeten krijgen

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Dat vind ik wat te kort door de bocht. Het is vooral vervelend dat we het nu zonder 'uitleg' moeten doen.

R.I.P. voor allemaal.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Het is natuurlijk erg wat de man heeft gedaan en het is vreselijk voor de familie van de slachtoffers.

Maar wie weet wat de man tot zo een daad heeft aangezet.

Het is natuurlijk nooit en op geen enkele manier goed te praten wat hij heeft gedaan. Maar het is een filmsite en ik maak de vergelijking met het hoofdpersonage uit "Falling Down". Die man gaat ook compleet door het lint en eigenlijk was hij helemaal geen slecht persoon. Hetzelfde met De Niro in Taxi Driver.

Vandaar dat ik net als Legan wil zeggen R.I.P. slachtoffers en dader.

Laat duidelijk zijn dat ik dit natuurlijk vreselijk vind, maar ook niet erger dan de dagelijkse gang van zaken in Irak, Palestina en andere gebieden waarvan men hier wel beelden ziet op tv, maar het lijkt wel alsof mensen immuun worden voor die beelden.

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

Maar het is een filmsite en ik maak de vergelijking met het hoofdpersonage uit "Falling Down". Die man gaat ook compleet door het lint en eigenlijk was hij helemaal geen slecht persoon.

Falling Down was ook het eerste waar ik aan dacht!

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Maar het is een filmsite en ik maak de vergelijking met het hoofdpersonage uit "Falling Down". Die man gaat ook compleet door het lint en eigenlijk was hij helemaal geen slecht persoon.

Um, jawel.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Een R.I.P. voor de dader, een vergelijking met de films Falling Down en Taxi Driver en de situatie in Irak en Palestina er met de haren bijslepen zijn zeer ongepast voor de nabestaanden van de inmiddels 6 slachtoffers die deze gek op zijn geweten heeft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.