- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Ik geloof dat hij al weg was bij de serie. RIP Isaac Hayes die me regelmatig een glimlach op me gezicht heeft bezorgd met zijn typetje Chef.
I know, maar ze hebben hem daarna nog eens gebruikt met allemaal knip en plak werk. Ben gewoon benieuwd of ze er nog een keer aandacht aan besteden.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
I know, maar ze hebben hem daarna nog eens gebruikt met allemaal knip en plak werk. Ben gewoon benieuwd of ze er nog een keer aandacht aan besteden.
Mag vast niet van Scientology....
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Chef is al een tijdje uit de serie dus dat levert voor South Park geen problemen op. Maar het feit dat iemand niet meer verder kan met muziek / film / serie is maar een bijzaak ten opzichte van het verlies die zijn geliefde voelen.
R.I.P. Isaac Hayes
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Ik ken alleen chocolate salty balls...
Dat is dan vrij treurig.
.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ach, in Soul ben ik 0,0 geinteresseerd. Dat heb je zo soms.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Ex-wereld- en olympisch kampioen Anatoly Khrapaty komt om
De Kazach Anatoly Khrapaty, vijfvoudig wereldkampioen gewichtheffen (categorie 94 kg) en olympisch kampioen van Seoul in 1988, is maandag op 45-jarige leeftijd omgekomen bij een verkeersongeval. Dat melden de Kazachse media. De legerofficier had met zijn motor een ongeluk vlakbij de Kazachse hoofdstad Astana.
Khrapaty werd vijf keer wereldkampioen, van 1985 tot 1987 en in 1989 en 1990. Hij verzamelde ook vijf Europese titels. In 1988 veroverde hij op de Olympische Spelen in Seoul goud. Acht jaar later moest hij in Atlanta met zilver vrede nemen.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Acteur Terence Rigby overleden.

Terence Rigby [links],als Watson in "Sherlock Holmes"
Acteur Terence Rigby overleed in Londen op 71-jarige leeftijd.
Films oa:: Get Carter, Watership Down, Tomorrow Never Dies, Elizabeth and Colour Me Kubrick.
Veel op TV: o.a:: Dixon of Dock Green, Softly, Softly: Taskforce; Z-Cars, The First Lady, Callan, The Saint, Public Eye, Edward and Mrs Simpson, Tinker, Tailor, Soldier, Spy; Airline, Rumpole of the Bailey, Boon, Lovejoy, Our Friends in the North, Holby City, Midsomer Murders, The Beiderbecke Affair and The Beiderbecke Connection.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Stan Storimans (39)
Bij een Russisch bombardement in Georgië is cameraman Stan Storimans (39) van het RTL Nieuws omgekomen. De cameraman was samen met correspondent Jeroen Akkermans op reportage in de stad Gori. Akkermans raakte gewond aan zijn been.
Stan Storimans laat een vrouw en twee kinderen achter. Hij werkte sinds 1995 voor RTL. "Hij heeft de hele wereld voor ons afgereisd, was enorm collegiaal en betrokken, een geweldige kerel. Het werk was zijn leven", aldus Marc Schreuder, adjunct-hoofdredacteur van RTL Nieuws.
veel te jong R.I.P
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ze gaan hier verdorie weer snel de laatste tijd. 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2866 votes
Ik ben nog steeds niet over Hayes' dood heen. Geweldige man was het, met een geweldige stem. En niet alleen als karakter in South Park, heb laatst nog naar wat van zijn muziek zitten luisteren, enorm fijne (en uiteraard sexy) sound.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Die foto in de krant waar je hem zo dood ziet liggen in de armen van Akkermans is echt hartverscheurend.
heb ik gelukkig niet gezien is al erg genoeg
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Welke krant is dat? Het valt me op dat er in de Volkskrant de laatste tijd meer gruwelijke foto's te vinden zijn.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
http://nl.youtube.com/watch?v=BCPq1zzOVzc
Op 44 seconden zie je het.
Maar ook wat ervoor komt, best bloederig en schokkend o.O
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Weet trouwens niet meer welke krant het was, lag toevallig op werk.
In ieder geval geen tabloid formaat.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3235 votes
R.I.P. Stan Storimans
Al moet ikzeggen dat hij zelf het risico wel genomen heeft.. als Nederlanders zich er gewoon buiten houden gebeuren dit soort dingen niet.. maarjaa toch..een man om respect voor te hebben! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.