- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
gotti
-
- 14075 messages
- 5891 votes
R.I.P. Stan Storimans
Al moet ikzeggen dat hij zelf het risico wel genomen heeft.. als Nederlanders zich er gewoon buiten houden gebeuren dit soort dingen niet.. maarjaa toch..een man om respect voor te hebben! 
Het gaat hier om een cameraman, niet om een soldaat hoor. Nogal een onzinargument.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3235 votes
Het gaat hier om een cameraman, niet om een soldaat hoor. Nogal een onzinargument.
Jaa ok dat klopt.. maar ook die Camera man nam grote risicos.. dat gaat een keer verkeerd..
gotti
-
- 14075 messages
- 5891 votes
Jaa ok dat klopt.. maar ook die Camera man nam grote risicos.. dat gaat een keer verkeerd..
Maar geen journalisten meer naar het buitenland sturen dus?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3235 votes
Zo zouje het kunnen noemen jaa.. maarja dat is mijn mening hoor.. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Hoe weten we dan wat er in de wereld aan de hand is ?
gotti
-
- 14075 messages
- 5891 votes
Zo zouje het kunnen noemen jaa.. maarja dat is mijn mening hoor.. 
Gelukkig wel ja. Vind het nogal slap gedoe namelijk...
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
R.I.P. Stan Storimans
Al moet ikzeggen dat hij zelf het risico wel genomen heeft.
Precies, op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3235 votes
Hoe weten we dan wat er in de wereld aan de hand is ?
Nou we krijgen de beelden zowiezo wel van een ander land dan.. nederland moet overal zijn neus insteken.. je hoord meer buitenlands nieuws dan nederlands nieuws.. en wat hebben wij eraan om de ellende van een ander land te weten..?
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahrg. Mag deze discussie stoppen aub?
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Percy Irausquin (39)
Donderdag is Percy Irausquin (39), een van Nederlands beroemdste modeontwerpers, door een noodlottig ongeval om het leven gekomen in zijn woning in Amsterdam. De couturier stond bekend om zijn flamboyante droomjurken en kleedde een lange lijst bekende Nederlanders, waaronder Nicolette van Dam, Hanna Verboom, Caroline de Bruin, Estelle Gullit en Leontien Borsato. Ook was er een vuurrode creatie van hem te zien bij de afgelopen Oscaruitreiking. Suzie Templeton droeg 'een Percy' toen zij in februari voor Peter and the Wolf de Oscar voor Best Animated Short Film in ontvangst nam.
De oorspronkelijk van Aruba afkomstige designer kan geroemd worden als degene die kleur, flair en glamour bracht naar het Nederlandse catwalk. Volgens zijn pr-mensen zal Percy hoogstwaarschijnlijk in zijn vaderland Aruba begraven worden.
R.I.P
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Acteur Fred Crane [90],overleden,
Acteur Fred Crane,die een grote rol in Gone with the wind speelde,is op 90 jarige leeftijd overleden.
Crane overleed aan de complicaties van een operatie aan zijn been.
Na wat toneelwerk in New Orleans, Louisiana,vertrok Crane naar Hollywood,waar hij meteen werd gecast als Brent Tarleton in de film "gone with the wind."
Hij speelde daar de broer van de acteur George Reeves met wie hij goed bevriend raakte en die zelfs getuige was op Fred's bruiloft.
Na de 2e wereldoorlog vervolgde Crane naast wat TV-werk,zijn carriere succesvol bij de radio.
Fred Crane [links] met George Reeves in "Gone with the wind".
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
R.I.P.
Er poste laatst iemand een lijstje met mensen die nog leven van Gone with The Wind...triest dat er weer 1 is overleden van die film. Maar niemand heeft het eeuwige leven.
niethie
-
- 7319 messages
- 7246 votes
R.I.P. Isaac Hayes, Bernie Mac en de rest...
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik was op vakantie en kreeg een flits mee van het feit dan Bernie Mac was overleden. Triest. 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Waar was je dan heen?
Was die in het gebied/land waar je was dan heel bekend?
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Fred Crane (22-03-1918 - 23-08-2008) , R.I.P.

IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Bernie Mac is gewoon toch wel bekend? Ik was in Spanje, en daar zal hij niet veel meer bekend zijn dan hier. Ik zag iemand op internet film nieuws checken en ik zag het voorbij komen.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Look-alike prins William dood aangetroffen.
.AMSTERDAM - Matthew Turpin (24), in Engeland bekend als de look-alike van prins William, is overleden.
De jonge Matthew blijkt te zijn gestorven aan een hartaandoening. Hij werd dood aangetroffen in zijn bed, meldt News of the World.
De look-alike begon zijn carrière nadat hij door toeristen werd belaagd die dachten dat hij de Britse prins William was. Het leverde hem een aantal tv-optredens op, waarmee hij zijn studie bekostigde.
De vader van Matthew is er kapot van: "We wisten niet dat hij iets aan zijn hart had. Hij is gewoon niet meer wakker geworden. Dat is heel moeilijk te verkroppen."

Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
De achterneef van de tante van de zoon van mijn oom is ook gestorven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat is dit voor domme post?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Wat is dit voor domme post?

snap zijn reactie ook niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Valt me vaker op dat hij graag inhoudsloze reactie's als antwoord geeft. Net of je iets MOET posten....
Bernie Mac is natuurlijk wereldwijd bekend. En als je op vakantie bent krijg je het vast niet goed mee, misschien via een sms of in een krant.
zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Look-alike prins William dood aangetroffen.
RIP, veel te jong...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.