• 178.402 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.100 votes
Profile

R.I.P.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Is hij toevallig aan long of leverkanker overleden?

Doe eens even normaal man.

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

streeter wrote:

Is hij toevallig aan long of leverkanker overleden?

Een beetje respect graag?

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ik denk niet dat streeter het zo bedoeld. Hij is al lang actief en de moderators hadden hem er anders al lang afgeflikkerd.

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Lijkt me dat streeter het wel zo bedoelde. Kon er iig wel om lachen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Dan ben je denk ik de enige

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nee, hoor. Ik zie er ook wel de humor van in. Waarom zou je alleen maar serieus moeten zijn als het over de dood gaat. Beetje humor zorgt juist voor wat verlichting, zou ik zeggen.

Bovendien was Robert Long iemand die over de nodige zelfspot beschikte....

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Pas deze week ontdekte ik dat Long voor het engelse long staat. Omdat hij zo lang was noemde hij zich zo. Maar dat is niet goed engels denk ik (tall?).

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Misschien doelde hij op iets anders....

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Lijkt me dat streeter het wel zo bedoelde. Kon er iig wel om lachen.

idem

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

R.I.P

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Vreemd soort humor dan

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Och, niet minder vreemd dat je er niet om kan lachen...

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Oh Robert Long. Is hij soms aan LONG of LEVERkanker overleden. Hilarisch werkelijk!

Hoogstaand

En dat van een aantal ervaren MM'ers.

Ga je schamen

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Ach kom...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Spartaan1986 wrote:

Hilarisch werkelijk!

Je kan ook overdrijven.... subtiel woordgrapje meer niet.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Misschien had Robert er ook wel om kunnen lachen.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Misschien moeten jullie die discussen via pm gaan voeren ipv over de rug van overleden mensen en mensen die wel hun medeleven willen betuigen?

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Spartaan1986 wrote:

Hilarisch werkelijk!

Hoogstaand

Dankjewel, Spartaan! Ben blij dat er nog MMers zijn met een gevoel voor humor

Voor de MMers die mijn simpele, tamme woord/observatiegrap te spottend en/of gemeen vonden:

Tja, wat kan ik hierop zeggen... Lighten up? Doe niet zo preuts? Stel je niet zo aan? South Park en The Daily Show maken meteen grappen over Steve Irwin, maar voor een BNer is het "ho maar!"? Nee, ik weet het: All of the above.

(SelmaDuim, je hebt groot gelijk maar ik wou toch even m'n reactie geven omdat ik 2 dagen weg was)

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Toch de bedenking of topic R.I.P. een plaats is om doden even te herdenken (wat volgens mij de bedoeling is) of een extra zetje om een grapje te plaatsen over bekend showbizzfiguur... Niet dat er hele discussie rond gevoerd moeten worden, maar vind het wel spijtig dat iemand op 63 jaar al moet sterven. Ik maak heel graag grapjes, maar dat onderwerp hoort daar echt niet bij. Ik heb het wel over de manier waarop hij stierf. Hoe hij aan de naam Long komt staat daar los van, en is uiteraard wel grappig.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Even ter informatie over Robert zijn naam:

Onder de artiestennaam Bob Revvel richtte Robert Long in 1963 de band The Yelping Jackals op. In 1967 stapte hij over naar de band Unit Gloria (aanvankelijk nog onder de naam Gloria). Vanaf 1971 zong hij solo onder zijn definitieve artiestennaam Robert Long (een naam die verwijst naar zijn lengte).

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

(afbeelding)

18 dec. 2006: Mede-bedenker The Flintstones, Joseph "Joe" Barbera (95), overleden.

R.I.P.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

LOS ANGELES, California (AP) -- Joe Barbera, half of the Hanna-Barbera animation team that produced such beloved cartoon characters as Tom and Jerry, Yogi Bear and the Flintstones, died Monday, a Warner Bros. spokesman said. He was 95.

Barbera died of natural causes at his home with his wife, Sheila, at his side, Warner Bros. spokesman Gary Miereanu said.

With his longtime partner, Bill Hanna, Barbera first found success creating the highly successful Tom and Jerry cartoons.

The antics of the battling cat and mouse went on to win seven Academy Awards, more than any other series with the same characters.

The partners, who had first teamed up while working at MGM in the 1930s, then went on to a whole new realm of success in the 1950s and '60s with a witty series of animated TV comedies, including "The Flintstones," "The Jetsons," "Yogi Bear," "Scooby-Doo" and "Huckleberry Hound and Friends."

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

shit.. dogie... op dit tijdstip 2 minuten eerder.

R.I.P. Tom and Jerry zijn mijn absolute favorieten.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Stephan wrote:

shit.. dogie... op dit tijdstip 2 minuten eerder.R.I.P. Tom and Jerry zijn mijn absolute favorieten.

Sri.

Fav: The Jetstones, The Flintstones, zowel de stripalbums als de tekenfilms en de 1e Flintstones film.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

RIP Joseph Barbera

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Stephan wrote:

LOS ANGELES, California (AP) -- Joe Barbera, half of the Hanna-Barbera animation team

(afbeelding)

Mijn hele kindertijd gaat aan mijn ogen voorbij. Een deel van een geniaal koppel.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Mooie leeftijd hoor.

Die man heeft met volle teugen van zijn succes (en dan bedoel ik de tientallen miljoenen lachende kijkers) kunnen genieten.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Respectabele leeftijd inderdaad. R.I.P.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Mijn eerste reactie was (zoals ik dat vaker heb): leefde die nog?

Mijn favoriet blijft altijd nog Scooby-Doo (met Tom & Jerry op een ferme tweede plaats). Maar wat een onvergetelijke figuren heeft die man (samen met de heer Hanna) toch wel niet geschapen. Wie is er niet mee opgegroeid?

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

R.I.P.

Yogi Bear

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.