- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Nancy Reagan was onder haar eigen naam -Nancy Davis- een populaire filmactrice.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/74/0b/60/740b60feab921372164b89a9852e091a.jpg
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2287 votes
Ze speelde o.a samen met haar man in Hellcats of the Navy
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Ik lees net dat Uggie het hondje uit 'The Artist' op 7 augustus vorig jaar is overleden. Rip Uggie
'Soms kun je zwijgen en elkaar toch heel goed begrijpen.'
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
In Memoriam George Martin.
Veel belangrijker voor het succes van The Beatles dan menigeen weet of denkt.
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
Hij componeerde een van mijn favoriete Bondscores, die van Live and let die.
R.I.P. Sir George Martin.
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
Zucht... 1 van mijn helden is overleden:
Sir Ken Adam (1921-2016).
De geniale productie designer van oa de eerste 17 jaren van de James Bondfilms.
Hij was de bedenker van oa hoe Fort Knox er uit zou kunnen zien in Goldfinger, hij bedacht de DB5 vol snufjes, de vreemdsoortige onderwatervoertuigen uit Thunderball, de raketvulkaanbasis uit You only live twice, de reusachtige tanker en de Lotus onderzeeer uit TSWLM en het gigantische ruimtestation in Moonraker en nog veel meer, denk bv ook aan de War Room in Dr. Strangelove van Kubrick.
Bedankt Sir Ken.
R.I.P.
Roger Thornhill
-
- 6019 messages
- 2448 votes
Ja, dat was een baas... Nog niet zo lang geleden The spy who loved me herontdekt, wat een ontwerpen! R.I.P. Ken Adam.
John Barry
-
- 3410 messages
- 638 votes
Ai Ken Adam. Dit is wel even schrikken. Fantastische ontwerpen heeft hij gemaakt voor de Bond films. Moeilijk om te zeggen welk ontwerp mijn favoriet is. Hij heeft zoveel fantastische ontwerpen gemaakt. Bijvoorbeeld de vulkaanbasis uit You Only Live Twice, de reusachtige tanker in The The Spy Who Loved Me. Die lege kamer uit de eerste Bond film Dr No waarin Dent van Dr No die giftige spin krijgt heb ik ook altijd een heel mooi ontwerp gevonden.
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
Fuck. Dat is inderdaad een held. Vorig jaar nog zo genoten van zijn originele schetsen bij de James Bond tentoonstelling in Rotterdam...
Here's a man I will remember...
Roger Thornhill
-
- 6019 messages
- 2448 votes
R.I.P. Keith Emerson, vooral bekend als oprichter en gezichtsbepalend toetsenist van The Nice en Emerson Lake & Palmer, maar daarnaast ook componist van de soundtracks van onder andere Dario Argento's Inferno en Nighthawks met Sylvester Stallone en Rutger Hauer.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Zangeres GOGIE GRANT is op 91 jarige leeftijd overleden.
http://www.mtv.com/crop-images/2013/08/09/Gogi%20Grant%201970%20by%20Michael%20Ochs%20Archives.jpg
Grant scoorde in de VS een aantal hits, voordat ze in 1956 een enorme hit scoorde met het nummer: "Wayward Wind".
"Wayward Wind" brak alle verkooprecords en het nummer stond wekenland op nr 1 in de VS en Groot Brittanië.
Gogie Grant werd in 1956 in gekozen als favoriete zangeres van de VS.
Tot op hoge leeftijd bleef Grant optreden en kreeg ze staande ovaties voor haar "Wayward Wind"
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren ooit van zangeres Gogie Grant gehoord te hebben, van het lied echter wel.
Dat ken ik in vele versies van western zangers.
R.I.P.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Moonie de chihuahua is niet meer. Reese Witherspoon heeft het overlijden van het kleine hondje wereldkundig gemaakt op sociale media. In 2001 speelden Reese en Moonie samen in Legally Blonde.
Bron Telegraaf
nakada
-
- 2203 messages
- 1679 votes
R.I.P. Keith Emerson, vooral bekend als oprichter en gezichtsbepalend toetsenist van The Nice en Emerson Lake & Palmer, maar daarnaast ook componist van de soundtracks van onder andere Dario Argento's Inferno en Nighthawks met Sylvester Stallone en Rutger Hauer.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
RIP Ken Adam
RIP Keith Emerson
RIP Gogi Grant
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Sylvia Anderson (88) R.I.P.
http://i63.tinypic.com/33wmz34.png
Van creative-team Gerry en Sylvia Anderson. In serie UFO gaf zij de dames van Moonbase die beroemde paarse pruiken, interview: UFO - TV Series - Sylvia Anderson On Purple Wigs - YouTube
Roger Thornhill
-
- 6019 messages
- 2448 votes
Ach... laatst nog gezien in een documentaire over de nieuwe Thunderbirds, waarin zij (de oorspronkelijke Lady Penelope) nu de stem van diens tante mocht inspreken, een mooie geste... R.I.P. Sylvia Anderson.
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
In Memoriam Sylvia Anderson...."Home Parker!"
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gerry en Sylvia Anderson hebben mijn jeugd erg aangenaam gemaakt dankzij Thunderbirds. Daarvoor enorm veel dank.
Toevallig vorig jaar de hele oude serie nog eens opnieuw gekeken, een serie die er ouder uit is gaan zien, maar de glans absoluut nooit is verloren. Kan geen remake aan tippen.
Wel opvallend, in de nieuwe Thunderbirds serie van vorig jaar speelde ze nog met haar stem de rol van tante van de Tracy's. Ook dat is nu dus voorbij.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Zoon Frank Sinatra overleden:
Frank Sinatra Jr. Dies: Part-Time Actor And Son Of Showbiz Icon Was 72 | Deadline
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 messages
- 1308 votes
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2567 votes
Iemand die ik erg kon waarderen in de film Darkman (1990) .....R.I.P
John Milton
-
- 24229 messages
- 13395 votes
Démanty noci staat al even op mijn watchlist, heb helaas nog niets van hem gezien, maar ik ken zijn naam intussen wel. Onder andere van jouw toplijst, op plekjes 86 en 66. Op zich een respectabele leeftijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.