- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Franse acteur Michel Galabru (93) overleden | NU
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Michel Galabru, zo'n bekende naam die ik af een toe eens op de aantiteling zie staan (toch vooral een komisch acteur volgens mij), maar niet direct een gezicht bij heb (ik krijg dan altijd Lino Ventura op mijn netvlies). Dus ik moest m even opzoeken:
http://kpitalrisk.free.fr/images/stars/16000/s_16684_1409818101_s_s_michel_galabru.jpg.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Galabru, een uitstekend klankbord voor de Funès. Heb 9 films gezien met hem waarvan Asterix & Obelix contre César de enige niet-de Funès was. Mooie leeftijd bereikt natuurlijk, maar toch ook nog erg actief geweest precies de afgelopen jaren?
IMDB heeft het nieuws nog niet verwerkt blijkbaar
videot
-
- 5 messages
- 0 votes
heb ook nog een oudere film van hem ''la lettre perdu ''
RIP Michel Galabru
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Michel Galabru, zo'n bekende naam die ik af een toe eens op de aantiteling zie staan (toch vooral een komisch acteur volgens mij), maar niet direct een gezicht bij heb (ik krijg dan altijd Lino Ventura op mijn netvlies). Dus ik moest m even opzoeken:
Enkele scènes van Michel Galabru. Was een fantastisch acteur.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Acteur DOUGLAS DICK is op 95 jarige leeftijd overleden in zijn slaap
http://www.nndb.com/people/390/000346349/douglas-dick-2-sized.jpg
Wikipedia:
Douglas Dick - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
IMDB:
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
De Duitse actrice Maja Maranow is plotseling op 54 jarige leeftijd overleden.
Best bekend door haar rol in de Duitse TV-serie:"Ein starkes Team"
http://bilder.bild.de/fotos-skaliert/maja-maranow-50090492-44078762/3,w=650,c=0.bild.jpg
Wikipedia:
Maja Maranow ? Wikipedia - de.wikipedia.org
IMDB:
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Angus Scrimm (1926-2016), oftewel The Tall Man uit de Phantasm reeks, is overleden op 89-jarige leeftijd.
http://www.writeups.org/img/fiche/5051b.jpg
Hij speelde in 1979 in de eerste film en eveneens in de drie vervolgen. Hij zit zelfs in Phantasm 5, die hoogstwaarschijnlijk dit jaar nog uitkomt. Verder speelde hij onder andere in series als Alias. Naast een legende in de horrorwereld was hij eveneens uiterst sympathiek. Mocht een paar jaar geleden hem ontmoeten en het was een enorm vriendelijke man.
Roger Thornhill
-
- 6017 messages
- 2447 votes
Och ja, Phantasm, indertijd in de bioscoop gezien, en ik kreeg echt de ouderwetse koude rillingen toen hij op het doek verscheen. R.I.P. Angus Scream, ik bedoel Scrimm.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
R.I.P. David Bowie 
Een van mijn grootste helden aller tijden, een paar dagen na zijn 69e verjaardag en nieuwe album.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Ongelofelijk.
Op de dag dat The Martian een Golden Globe wint piept de enige echte martian op aarde er tussenuit...
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Misschien wel de allergrootste. Dit mag niet waar zijn, maar het is waar. RIP mijn held.
Lv92
-
- 278 messages
- 0 votes
Held inderdaad!
Ook net nu die tentoonstelling is in Groningen. Bizar.
Rust in vrede.
beavis
-
- 6627 messages
- 14803 votes
WoW
Onverwacht en zeker na het uitbrengen van een bijzonder goede nieuwe plaat
RIP
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Wow, schrik me kapot terwijl ik het brabantsdagblad open.
Rust zacht David
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
David Bowie overleden 
Nou, de dag begint al goed. Een van de grootste popmusici uit de geschiedenis van de popmuziek is niet meer.
R.I.P. Bowie
Roger Thornhill
-
- 6017 messages
- 2447 votes
Eén van de allergrootsten inderdaad. Wat een schok... R.I.P. David Bowie.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Erg schokkend bericht. Mijn moeder was dit weekend bij me en we hebben het nog even over zijn nieuwe album gehad. Ik heb zelfs nog wat oude nummers gedraaid en ik had het erover dat ik 'm in elk geval één keer live heb gezien (op werchter in 1997) omdat hij nooit meer gaat touren. En nu zomaar ineens dit. Stelt alles (zijn laatste twee, na een lange stilte, uitgebrachte platen, die voorstelling met Ivo van Hove en de tentoonstelling) in een heel ander daglicht.
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Fuck. Dat is onverwacht. Net gisteren voor het eerst zijn nieuwe plaat geluisterd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.