- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Er hangen hier sinds een paar maanden een paar ingelijste filmposters in huis. Een ervan is van News From Home.
Jeanne Dielman moet ik (nogsteeds!) eens zien. Misschien is dit een "mooi" moment om hem dan echt eens in te plannen..
Roger Thornhill
-
- 6017 messages
- 2447 votes
Nooit een grote naam geweest, maar in de jaren 40 toch tegenover Bogart, Cagney en Cooper gestaan, en een klein rolletje in Hitchcocks Foreign correspondent gehad. R.I.P. Joan Leslie.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
R.I.P. Joan Leslie altijd een mooie dame gevonden.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
R.I.P. Joan Leslie altijd een mooie dame gevonden.
Joan Leslie's zus was ook een film- Actrice...Haar naam was Mary Brodel en zij overleed afgelopen Juni op 97 jarige leeftijd.
https://33.media.tumblr.com/99f044785ab2d40a29ffa0e1c4b267a0/tumblr_inline_ncl4etnqKD1s6lxse.jpg
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Ook aardig maar Joan was leuker.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Joan Leslie's zus was ook een film- Actrice...Haar naam was Mary Brodel en zij overleed afgelopen Juni op 97 jarige leeftijd.
(afbeelding)
Stuur dan maar even een pm naar IMDb. Want ze lopen daar achter. En er is nog een zus Betty Brodel - IMDb ook actrice
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Stuur dan maar even een pm naar IMDb. Want ze lopen daar achter. En er is nog een zus Betty Brodel - IMDb ook actrice
Betty Brodel leeft nog steeds en wordt volgende maand 96.
Joan Leslie met haar zussen Betty en Mary in de jaren 40.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
mr rumson
-
- 2170 messages
- 2995 votes
Op 6 oktober is de acteur Kevin Corcoran overleden aan kanker, Kevin werd 66 jaar.
De meeste van ons zullen hem kennen als het kleine jongetje uit de film Old Yeller (1957)
thunderball
-
- 5882 messages
- 1414 votes
Afgelopen week is Christopher Wood (1935-2015) overleden, behalve boeken schreef hij ook filmscenario's, waaronder, als co-writer, die van de James Bond films The spy who lovede me en Moonraker, die hij vervolgens tot Bondromans omzette en die algemeen worden beschouwd tot twee van de allerbeste non-Fleming Bond boeken.
R.I.P. Christopher Wood.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Actrice Maureen O'Hara is op 95 jarige leeftijd overleden.
Maureen O'Hara - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
http://images5.fanpop.com/image/photos/31500000/Maureen-O-Hara-maureen-ohara-31521562-360-450.jpg
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ken haar enkel van een aantal John Wayne films (ze speelden geloof ik 5 keer samen), maar daar had ze altijd een goede wisselwerking. Plus, het was een heerlijk rosse vamp natuurlijk. Misschien dit weekend Rio Grande maar eens opzetten.
Mooie leeftijd bereikt ook
beavis
-
- 6627 messages
- 14803 votes
RIP Maureen O'Hara
grote favoriet uit mijn jeugd met de zaterdag matinee piraten/sinbad films op tv!
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Prachtige vrouw goede actrice en speelde in veel mooie films, en een van de laatste echte sterren is heen gegaan. Rust zacht.
Roger Thornhill
-
- 6017 messages
- 2447 votes
Prachtige vrouw inderdaad, speelde ook sterk in een paar films van Hitchcock (Jamaica Inn) en Ford (How green was my valley, Rio Grande en The quiet man). R.I.P. Maureen O'Hara.
BBarbie
-
- 12893 messages
- 7675 votes
Prachtige vrouw, uitstekende actrice, schitterende carrière.
Dierbare herinneringen aan The Quiet Man, How Green Was My Valley, This Is My Land, Miracle on 34th Street e.a.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Maureen FitzSimons O'Hara R.I.P.
Voor 't eerst gezien op TV in "The Hunchback of Notre Dame" uit '39, ze was toen 18.
Een veelzijdige actrice.
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
In Memoriam Maureen O'Hara. Ze verleende kleur aan talloze films, in meer dan een opzicht.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Maureen O'Hara zal begraven worden op de militaire begraafplaats Arlington in Virginia,naast haar echtgenoot,die in 1978 omkwam bij een vliegtuigongeluk.
Op deze begraafplaats liggen ook Bokser Joe Louis, acteur lee Marvin en actrice Constance Bennett begraven.
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
En niet te vergeten Audie Murphy (oorlogsheld en acteur)
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Zangeres (bekend van hits als The key, the secret en Inner city life) is op 51-jarige leeftijd overleden.
http://www.telegraaf.nl/prive/24678340/__Zangeres__51__overleden__.html
http://www.eurokdj.com/images/trombino/charlemagne_diane.jpg
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Ach jee, schrik ik toch wel even van. Ik heb Timeless van Goldie een tijd veel gedraaid op mijn walkman toen nog. En daar zijn haar vocalen echt heel belangrijk. En voor het huppeleurodancedeuntje The Key The Secret heb ik altijd wel een zwakje gehad.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2566 votes
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
'Scenarioschrijfster Melissa Mathison (65) overleden' | NU
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2566 votes
http://signatories.co.uk/wp-content/uploads/gunner.jpg
Gunnar Hansen has died at the age of 68.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.