- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Actrice NATASHA PARRY overleden.
Britse actrice Natasha Parry, vrouw van Peter Brook, overleden - HLN.be
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Actrice MILDRED JOANNE SMITH ,die de echtgenote speelde van Siney Poitier in de film :"No Way Out" is op 94 jarige leeftijd overleden.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
R.I.P. Roger Rees.
Zag hem toevallig vandaag nog in Survivor met oa Pierce Brosnan en vorig weekend in de TV serie The Middle als leraar.
Dit was echt zo'n acteur, die ik wel van gezicht kende, maar niet van naam en ik ook vaak niet meer wist van waar ik hem van kende, maar hij zat o.a. in Cheers en Seinfeld en daar keek ik wekelijks naar.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Lynn Anderson, die een legendarische wereldhit scoorde met het lied "Rose Garden" is op 67 jarige leeftijd overleden.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Rip Roddy Piper :'-/
Grappige gast. Net nog een paar filmpjes op youtube gezien, oa bokswedstrijdje met Mr. T en enkele interviews met oa André The Giant (The Princess Bride).
Op filmisch gebied valt er niet zo heel veel te melden over Roddy Piper; toch kun je nog een best geinige double bill plannen met They Live en Hell Comes to Frogtown om de man te eren. 
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Rip Roddy Piper, had nog veel films staan om te doen, erg jammer
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Damn... Ooit een leuk gesprek met hem gehad. RIP Roddy!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 messages
- 1308 votes
Nog niet zolang geleden They Live (1988) herzien.
R.I.P Roddy Piper.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Damn... Ooit een leuk gesprek met hem gehad. RIP Roddy!
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik als vaste WWE-kijker was ook bekend met hem. Ben niet bekend met de films waarin hij heeft gespeeld. Alweer een legende die we moeten missen, na de vorige maand overleden Dusty Rhodes.
RIP "Rowdy" Roddy Piper en "The American Dream" Dusty Rhodes.
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
In Memorian Coleen Gray (92)
http://i58.tinypic.com/j9vmns.jpg
http://i58.tinypic.com/29askg9.jpg
Met Montgomery Clift, in Red River
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Actrice Ellen Vogel overleden | NOS
Natuurlijk bovenal een dame van het toneel/ Vooral gezien in klassieke TV-series, een een enkele film. In de Tweeling denk ik het meest recent.
Met haar statige voorkomen en diepe stem, maakte ze altijd wel indruk.
RIP Ellen Vogel
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
Mooie leeftijd RIP Ellen Vogel
Roger Thornhill
-
- 6017 messages
- 2447 votes
R.I.P. Ellen Vogel, voor mij vooral memorabel als mysterieuze verschijning in Monsieur Hawarden.
http://www.filmfestival.nl/FionaAssets/000000/00000099/scaled/9915.jpg
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
R.I.P. Ellen Vogel, voor mij vooral memorabel als mysterieuze verschijning in Monsieur Hawarden.
(afbeelding)
Oh daar ben ik wel benieuwd naar dan! Dora van der Groen ook altijd een fijne actrice gevonden. Dat klinkt al een luxueuze combi.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Ik kreeg het bericht vannacht binnen uit een (doorgaans steeds) betrouwbare Italiaanse filmfan-bron.
Check het nu met de melder van het nieuws.
Mocht het niet kloppen, dan verwijder ik het bericht uiteraard meteen, en excuseer mij voor de fout.
Edit:
Ik haal het bericht er toch maar vanaf, straks kan ik er wellicht niet meer bij.
Opnieuw plaatsen kan altijd nog, indien nodig (liever niet dan wel natuurlijk)
Misschien goed als ook anderen de reacties verwijderen?
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Dank voor de update jarno1975.
Mijn Italiaanse bron reageerde met een excuus, en zegt nu dat het waarschijnlijk niet klopte.
Sorry voor de pijnlijke fout indien dat inderdaad zo is.
Ik zie overigens ook als datum maart bij dat bericht staan, dus dat moet achterhaald zijn.
En lang leve Angela Lansbury wat mij betreft...
Roger Thornhill
-
- 6017 messages
- 2447 votes
Het is ook typisch zo iemand die pas op haar 107de dood gaat, en dan in het harnas. Maar goed, zoals Mark Twain schreef, "rumors of my death are greatly exaggerated."
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Dank voor de update jarno1975. Mijn Italiaanse bron reageerde met een excuus, en zegt nu dat het waarschijnlijk niet klopte. Sorry voor de pijnlijke fout indien dat inderdaad zo is. Ik zie overigens ook als datum maart bij dat bericht staan, dus dat moet achterhaald zijn. En lang leve Angela Lansbury wat mij betreft...
Ja, ik schrok al. Ik kon nergens wat vinden, niet in de kranten noch bij IMDB
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
zoals Mark Twain schreef, "rumors of my death are greatly exaggerated."

606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Acteur Terrence Evans - IMDb overleden. Met name bekend van zijn rol als Monty in The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning (2006)
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.