• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 33.998 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.935 votes
Profile

R.I.P.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

!G-E-W-E-L-D-I-G!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

JohnWilliams wrote:

R.I.P. Oliveira

de Oliveira....

John Milton

• 24226 messages
  • 13390 votes

beavis wrote:

(embed)

Eindbaas.

Ataloona

• 734 messages
  • 4260 votes

Mooie leeftijd, maar toch zeer spijtig om één van mijn favoriete regisseurs te zien gaan. Soms enorm frustrerend en eigenlijk altijd uitdagend. Het kijken ging soms wat moeizaam en het was soms statisch, om er vervolgens dagenlang over na te blijven denken. Favorieten hier zijn Vale Abraão, Rentre à la Maison, O Passado e o Presento en Os Canibais. Misschien toch maar eens Francisca opzoeken deze maand.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2564 votes

Tom Towels had died.....

A.K.A.Lieutenant George Wydell in

House of 1000 Corpses (2003)

The Devil's Rejects (2005)

Heel weird.....gister en eergister deze films nog een herziening gegeven.Ik ken de beste man niet uit andere films maar toch.

R.I.P

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

starbright boy wrote:

De man van wie je hoopte dat hij niet dood kon.

Inderdaad, al is het maar omdat het gewoon cool is dat zo iemand zoals hij bestaat. Iemand die pas op stokoude leeftijd flink films is gaan maken en niet dood te krijgen leek. Iemand op 106-jarige leeftijd verliezen is geen ramp, maar wie kan zijn unieke status in de filmwereld vervangen?

Ik ken zijn werk verder nauwelijks. Het is niet makkelijk te vinden over het algemeen. ik zag alleen zijn laatste op het IFFR, maar niemand lijkt die tot zijn betere werk te rekenen. Ik moet er nog eens verder achter aan.

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

tattoobob wrote:

Tom Towels had died.....

A.K.A.Lieutenant George Wydell in

House of 1000 Corpses (2003)

The Devil's Rejects (2005)

Heel weird.....gister en eergister deze films nog een herziening gegeven.Ik ken de beste man niet uit andere films maar toch.

R.I.P

Inderdaad erg jammer. Ik kende hem vooral van de cultfilms, maar in Michael Mann's filmversie van Miami Vice heeft hij ook een leuke bijrol. Ondanks zijn status als indie-acteur, paste hij in die film perfect in de rol van Aryan Brotherhood gangsterbaas. Ook in Blood In, Blood Out heeft hij een rol.

R.I.P. Tom Towles

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 messages
  • 1308 votes

R.I.P. James Best.

Roger Thornhill

• 6015 messages
  • 2447 votes

R.I.P. Geoffrey Lewis, 1935-2015. Naast veel televisiewerk ook vaak te zien in westerns en/of films van en/of met Clint Eastwood: The Culpepper Cattle Company, Bad company, High plains drifter, My name is nobody, The retun of a man called Horse, Every which way but loose, Tom Horn, Bronco Billy, Heaven's gate, Any which way you can, Pink Cadillac, Maverick, Midnight in the garden of good and evil en Blueberry. Vader van Juliette (1973-).

http://www.palzoo.net/file/pic/gallery/9141_view.jpg

Met Beverly d'Angelo, Clyde en Clint in Every which way but loose (1978).

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Goh dat is ook zielig, zo jong ook.

Vriendin Emile Ratelband overleden|Prive| Telegraaf.nl

• 13471 messages
  • 1308 votes

Triest nieuws, was nog een jonge vrouw.

Ratelband hoeft met zijn verdriet in ieder geval niet aan te

kloppen bij Glenn Helder (want die is volgens mij niet thuis).

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

HALVE TAMME. wrote:

Triest nieuws, was nog een jonge vrouw.

Ratelband hoeft met zijn verdriet in ieder geval niet aan te

kloppen bij Glenn Helder (want die is volgens mij niet thuis).

Tja dan heb je het ook over een apart geval

Baggerman

• 10839 messages
  • 8282 votes

Roger Thornhill wrote:

R.I.P. Geoffrey Lewis, 1935-2015. Naast veel televisiewerk ook vaak te zien in westerns en/of films van en/of met Clint Eastwood: The Culpepper Cattle Company, Bad company, High plains drifter, My name is nobody, The retun of a man called Horse, Every which way but loose, Tom Horn, Bronco Billy, Heaven's gate, Any which way you can, Pink Cadillac, Maverick, Midnight in the garden of good and evil en Blueberry. Vader van Juliette (1973-).

(afbeelding)

Met Beverly d'Angelo, Clyde en Clint in Every which way but loose (1978).

RIP Geoffrey Lewis. Ik wist niet dat hij de vader van Julliette is. Op één of andere manier associeer ik hem altijd met een soort van foute sheriff-rol.

RIP James Best.

Tanita

• 547 messages
  • 5064 votes

Schrijver Günter Grass overleden.

Schrijver Günter Grass overleden | NOS

Zijn bekendste verfilming is Die Blechtrommel (1979)

tattoobob

• 8198 messages
  • 2564 votes

Percy Sledge overleden op 73 jarige leeftijd. R.I.P

De beste man heeft heel wat mooie nummers op zijn naam staan.

http://m.tmz.com/#Article/2015/04/14/percy-sledge-dead-dies-cancer-when-a-man-loves-a-woman

• 13471 messages
  • 1308 votes

Weer een icoon heengegaan.

R.I.P Percy Sledge.

Dutchfan

• 1576 messages
  • 754 votes

Twee Russische topturnsters zijn overleden.

NATHALIA BOBROVA , die in 1993 een Bronzen medaille won op vloer bij het WK in Birmingham overleed in Tel Aviv, waar ze werd behandeld voor Maagkanker.

Bobrova maakte ook deel uit van het Russische team bij het WK van 1995.

Bobrova is 36 jaar geworden.

http://d3trabu2dfbdfb.cloudfront.net/4/2/4232140_300x300_1.jpeg

MARIA KRYUCHKOVA die in 2004 deel uit maakte van het Russische team dat Brons won bij de Olympische spelen in Athene overleed aan een Embolie op 26 jarige leeftijd.

http://www.intlgymnast.com/image/kryuchkova_maria.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-7b1xP89iNSk/VPylZEfcXxI/AAAAAAAABLc/GeizE995KHA/s1600/award5137.jpg Kryuchkova 3e van links.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2564 votes

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Just Got Paid ken ik wel. Ik heb niet zoveel met dat nummer, maar het stamt uit de tijd dat ik elke week trouw naar de top 40 luisterde. Ik zing het refreintje zo weer mee, net als zowat alle hits uit de jaren '80.

• 13471 messages
  • 1308 votes

Cellulord

• 597 messages
  • 2382 votes

Das wel een beetje voorbarig... Krijg bij je bericht een soort "trailer" gevoel.

"Binnen kort" kan soms nog wel een heel tijdje duren!

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Beetje ongepast om dat nu hier al te plaatsen. En voor zover ik heb gelezen gaat hij er geen eind aan maken. De doktoren hebben gezegd dat hij nog enkele dagen tot enkele weken heeft. En het is vaker voorgekomen dat iemand dan nog een half jaar leeft.

Cellulord

• 597 messages
  • 2382 votes

Nou, als we ieder sterfgeval moeten melden van iemand die ooit op tv is geweest dan gaat het hier erg druk worden!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.