• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.242 actors
  • 9.374.446 votes
Profile

R.I.P.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik heb Joe Cocker in 2002 in België live gezien. Het was een zeer leuke ervaring. Weer een stukje muziekgeschiedenis dat overleden is, al zal zijn muziek steeds blijven. RIP Joe Cocker...

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

RIP J. C.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2564 votes

R.I.P Joe Cocker....

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76931 votes

"Up Where We Belong vond ik zijn beste nummer R.I.P Joe Cocker..

Joe Cocker & Jennifer Warnes - Up Where We Belong (Officer, Gentleman & Top Gun) - YouTube

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Ik ook, Henk....

R.I.P Joe Cocker

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

R.I.P Joe Cocker.

Als ik zijn naam hoor/zie, moet ik altijd aan deze schitterende scènes denken:

Carlito's Way - You Are So Beautiful - YouTube

carlitos way last scene (1993) _ YOU ARE SO BEAUTIFUL - YouTube

Die begintonen van You Are So Beautiful zijn magisch.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Joe Cocker R.I.P.

"With a little help..." van The Beatles was het 1e wat ik van 'm hoorde op Radio Veronica in '69, een cover en beter dan 't origineel.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

R.I.P Joe

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Regisseur Joseph Sargent is overleden op 89-jarige leeftijd. O.a. bekend van The Taking of Pelham One Two Three (1974)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Geestelijke vader van ‘Allo Allo’ en ‘Are You Being Served?’ overleden - De Standaard

Altijd met veel plezier naar 'Allo 'Allo en Are You Being Served gekeken. Toch een boegbeeld van Britse humor dat nu is overleden

tattoobob

• 8198 messages
  • 2564 votes

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Actrice Luise Rainer is op 104-jarige leeftijd overleden aan een longontsteking. Ze won 2 maal een oscar voor beste actrice. In 1934 voor The Great Ziegfeld (1936) en in 1935 voor haar rol in The Good Earth (1937) . Ze was hiermee tevens de eerste actrice die 2 achtereenvolgende jaren een oscar won.

https://pbs.twimg.com/media/B6HM8K9CUAA1jEv.jpg:large

Bron

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Da's al eens een mooie leeftijd.

Ze stond 3de in onze lijst van ouderdomsdekens: Film >> Cast en crew >> Krasse knarren (wie leeft en/of werkt nog tot je verbazing?)

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ondanks die twee Oscars een korte, nauwelijks in het oog springende carrière (slechts 15 films). Zag The Great Ziegfeld dit jaar en het voornemen is om volgend jaar de ontbrekende Oscar-winnaressen allemaal te gaan zien. Dus dan zal ik nog eens aan haar denken als ik The Good Earth opzet.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Inderdaad een korte carrière. Ze werd acteren kennelijk snel zat na in korte tijd twee Oscars gewonnen te hebben. Ik zag ook alleen The Great Ziegfeld. Daarin was ze wel goed, maar haar korte filmografie bevat geen echte klassieker, waardoor ondanks haar twee gouden beeldjes geen echte legende is geworden. R.I.P.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

R.I.P. Rainer, wat een hoge leeftijd! Nu lijkt mij Olivia de Havilland de oudste nog levende Oscar-winnende actrice...

Roger Thornhill

• 6015 messages
  • 2447 votes

R.I.P. Edward Herrmann, voor mij vooral bekend als Rex Rexroth, de "stationschef" temidden van playgirls in Intolerable cruelty van de gebroeders Coen...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Actrice Donna Douglas (81) overleden | Film | de Volkskrant

Douglas werd vooral bekend door de hitserie The Beverly Hillbillies, die het negen seizoenen volhield op televisie.

Ze speelde in de film Frankie and Johnny (1966) samen met Elvis Presley.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

http://pixhst.com/avaxhome/82/6b/00116b82_medium.jpeg

Wolinski Gisteren overleden (overleden bij de aanslag) een van mijn lievelings cartoonisten.

Georges Wolinski - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Bekend van the Birds, van Hitchcock.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

In Memoriam "time traveler"Rod Taylor, een van mijn meest favoriete acteurs ooit.

Onvergetelijk in o.a. The Time Machine, Dark of the Sun, westerns, en zoveel meer, maar ook als Tarzan "voice actor" in een Australische hoorspelserie.

Ik zag hem altijd een beetje als de Australische versie van Lino Ventura, beiden rauwe bonken zoals ze ze niet meer maken tegenwoordig.

Befaamd ook voor "Darker Than Amber"(1970), waarin hij samen met William (Bill) Smith, een van de meest realistische knokpartijen ten beste gaf die ooit op (speel)film zijn vastgelegd.

Vooral omdat de heren elkaar daadwerkelijk met grof geweld te lijf gingen, met alle gevolgen van dien.

http://i58.tinypic.com/2mqm5qq.jpg

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

The Time Machine behoort tot één van mijn favoriete science-fiction films ooit. Taylor was ook nog bekend van onder andere The Train Robbers en Sunday in New York. Niet meteen iemand waarvan ik alles in mijn collectie moet hebben, maar wel een acteur die altijd degelijk was.

Zijn laatste wapenfeit dat ik heb gezien was zijn rol als Churchill in Inglorious Basterds

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76931 votes

Rust zacht Rod Taylor The Time Machine en The Birds horen ook nog eens bij mijn favoriete films.

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

Yolande Donlan

Yolande Donlan - IMDb

beavis

• 6627 messages
  • 14795 votes

RIP Francesco Rosi

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.