- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Joan Rivers is in Nederland niet zo heel bekend, maar de VS gaat nu in de rouw. Daar is ze een grootheid. Is nu Breaking News op CNN. Dat is wel illustratief. Twitter ontploft ook nu.
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Ik kende haar niet echt als geen tv kijker (ze kwam af en toe met haar mening in docu's naar voren), maar Rivers kwam op mij over als een conservatieve republikein en stond als zodanig ver van mij af. Qua dood lijkt me dit trouwens lang zo gek nog niet, naar wat ik van meekreeg op IMDb. One could have do worse.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Ze was vooral een van de eerste vrouwelijke comédiennes die erg beroemd werd in de VS. Met vaak harde humor. Waarbij echt niets veilig was: haarzelf, andere beroemdheden, grote rampen tot de holocaust aan toe (terwijl ze zelf Joods was). Behoorlijk politiek incorrect vooral. Qua politiek noemde ze zichzelf soms democraat en soms republikein en waren haar meningen nogal een mix van wat links of rechts aansprak. Ze was erg pro-israel bijvoorbeeld, maar ook een voorvechtster van homorechten.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
In Memorian Andrew V. McClaglen.
Voor mij vooral de regisseur van een aantal prima westerns, zoals Shenandoah, Bandolero, Chisum, The Shadow Riders.
Zeer zeker ook de 116 afleveringen van een van de beste western series ooit: "Have Gun will Travel " die hij regisseerde.
Ook nog "Rawhide" en "Hec Ramsey", etc. etc.
Op de foto: v.l.n.r.: Clint Eastwood, Victor McClaglen, en Andrew V. McClaglen, bij de opnames van een "Rawhide" aflevering.
Roger Thornhill
-
- 6015 messages
- 2447 votes
Een vriendelijke en leuke regisseur, met voor mij als hoogtepunt het prachtige en ontroerende (en soms ook rauwe) Shenandoah. R.I.P. Andrew V. McLaglen.
John Milton
-
- 24225 messages
- 13388 votes
Ze was vooral een van de eerste vrouwelijke comédiennes die erg beroemd werd in de VS. Met vaak harde humor. Waarbij echt niets veilig was: haarzelf, andere beroemdheden, grote rampen tot de holocaust aan toe (terwijl ze zelf Joods was). Behoorlijk politiek incorrect vooral. Qua politiek noemde ze zichzelf soms democraat en soms republikein en waren haar meningen nogal een mix van wat links of rechts aansprak. Ze was erg pro-israel bijvoorbeeld, maar ook een voorvechtster van homorechten.
Like I said, I didn't really know much about her. But (as usual) there's more to her than meets the eye, if your description's correct.
Ik had dat niet verwacht van mijn eerste indruk... Mijn newsfeed staat er in ieder geval compleet vol mee!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ook al schatte ik haar niet zo jong, verschoot ik toch dat Joan Rivers al 81 was. R.I.P.!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Veruit één van mijn favoriete Bond villains. Toch wel weer een iconisch figuur dat er niet meer is 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Veruit één van mijn favoriete Bond villains. Toch wel weer een iconisch figuur dat er niet meer is
Ja vroeger toen ik nog naar Bond keek vond ik dat inderdaad ook.
John Barry
-
- 3410 messages
- 638 votes
Richard Kiel als Jaws. ( de man met het stalen gebit ) vond ik ook een van de leukste bondschurken. Hij speelde in twee James Bond films: The Spy Who Loved Me en Moonraker.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Hoewel ik minder hou van de luchtige Roger Moore Bondfilms, waren het toch nog goeie films en Jaws was zo'n iconisch figuur in de stijl van Oddjob. Imposant figuur die altijd is bij gebleven. Ik ken Richard Keil enkel van deze rol en een groot acteur was het misschien niet. Maar langs de andere kant zette hij wel één van de bekendste figuren neer uit de Bondreeks. R.I.P.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jaws. Een onvergetelijk Bond figuur. Iconisch rol.
thunderball
-
- 5880 messages
- 1414 votes
R.I.P. Richard Kiel.
Schrikken toen ik net het nieuws hoorde dat hij was overleden.
Zeer aardige man in het echt. Kan ook iedereen zijn autobiografie aanraden. Erg leuk boek.
Heb nog een paar handtekeningen van hem, die een vriend van me persoonlijk aan hem voor mij had gevraagd.
Hij zit in twee van mijn favoriete Bondfilms en is daar in echt briljant.
Thanks man!
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
R.I.P Jaws.
Ook Roger Moore is ontredderd.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Één van de meest herkenbare Bondschurken, met gemak. R.I.P.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Hoewel ik niet zo'n fan ben van The Spy Who Loved Me en Moonraker, was Jaws toch wel een fantastische Bondslechterik. RIP.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
In Memoriam Denny Miller, acteur, geweldig sympathieke kerel, met een groot gevoel voor humor, en vriend.
http://i59.tinypic.com/2467yiw.jpg
http://i59.tinypic.com/29wtvdf.jpg
http://i59.tinypic.com/2roti5x.jpg
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
In Memoriam Joachim"Blacky" Fuchsberger (87) acteur, TV moderator, schrijver, songtekstschrijver etc.
Genoot grote populariteit in de Duitstalige landen, en is ook daarbuiten geen onbekende.
Raakte bekend door zijn rollen in oorlogsfilms, en later vooral in misdaadfilms, o.a. in de Edgar Wallace serie.
Liep door eigen toedoen (verkeerde inschatting) ooit de rol van James Bond mis, die hem door Ian Fleming op een presenteerblaadje werd aangereikt, nog voordat Sean Connery toehapte.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76930 votes
Joachim Fuchsberger R.I.P.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
R.I.P. Richard Kiel. Naast zijn beroemde optreden als Jaws in de twee James Bond films, heb ik ook erg kunnen genieten van zijn bijdrage in Cannonball Run II en Happy Gilmore.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Cineast George Sluizer overleden - NOS Nieuws
George Sluizer is niet meer.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ach,
Bevlogen man.
RIP George Sluizer
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
RIP
Volgende maand komt Spoorloos op blu-ray uit bij Criterion.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.