• 178.142 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.593 votes
Profile

R.I.P.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

In memoriam: Robin Williams

Één van zijn beste acteerprestaties: De ultieme anarchist in The Secret Agent (1996).

Dit filmpje is een compilatie van al zijn scenes uit die film.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Nanu nanu, daar begon de carrière van RW mee. In de begintijd van Moviemeter was er de grote RW-fan Lindastuurman. Ook zij het beste gewenst.

Na Philip Seymour Hoffman de tweede grote acteur in korte tijd die zelfmoord pleegt vanwege drugs.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

R.i.p Robin Williams

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Was verschieten als ik het deze ochtend op de radio hoorde. De laatste tijd kwam hij minder in beeld, maar je kon hem niet wegdenken uit de films van de jaren '80 en '90. Leren kennen via Goodmorning Vietnam en later The Adventures of Baron Munchausen, Dead Poets Society, Jumani, Good Will Hunting en begin 00's met One Hour Photo. Maar ook de enige Genie uit Aladdin en vele andere rollen.

Een groot talent dat jammerlijk genoeg voor goed uitgedoofd is... R.I.P. Robin Williams

PEN15

• 1281 messages
  • 637 votes

Wat een jaar is dit dan.. het is slikken als ik moet vernemen dat rudi giger, richard mayall and Robin Williams allemaal binnen een korte tijd overlijden. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat wij thuis niet bepaald fans van Robin waren; met name popeye, mrs doubtfire, hook en vooral flubber werden op een portie hoongelach getrakteerd, desondanks vind ik het een schokkend bericht dat tevens erg onverwachts aankomt. sorry en rust zacht, Robin

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Wat een schokkend nieuws zo vroeg op de ochtend .

R.I.P. Robin Williams.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

Zo dat kwam ook weer even onverwacht.

R.I.P Robin Williams...we hebben van je genoten.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Verschrikkelijk. Een groot verlies. Het ga je goed Williams.

Hopelijk laat je ze hierboven ook eens lachen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

RIP Robin Williams.

Vandaag nog maar eens wat Aladdin-nummertjes draaien.

You never had a friend like me.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Mijn allereerste dvd: Jumanji

Robin Williams. Op een bepaalde manier toch wel een held voor iedereen. We zijn iig 1 van de masters of comedy verloren. Ongeacht eigen problemen, iemand die zoveel anderen aan t lachen kan brengen verdient dit niet.

Mijn favoriete Robin Williams moment blijft zijn geniale gastrol van 2 minuten in Friends

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

RIP Robin Williams.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

RIP Robin Williams. Een van de meest veelzijdige acteurs die er geleefd heeft. Een erg komische acteur, maar vooral zijn serieuze rollen en uiteindelijk zijn vertederende blik in zijn ogen waren one of a kind. Ik ga een dezer dagen Good Will Hunting en Dead Poets Society er maar weer eens in pleuren. Van de week Jumanji(voor de miljoenste keer) en Old Dogs gekeken.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik hoorde het vanmorgen op de radio, onvoorstelbaar wat die man eigenlijk voor mijn jeugd heeft betekend. Jumanji, Flubber, Mrs Doubtfire, Aladdin, ... Lang niet alles vond ik even geslaagd in zijn carrière maar films als Dead Poets Society lieten toch een indruk na.

Triest nieuws

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik had gehoopt dat dit een HOAX zou zijn, maar helaas wtf Robin Laatst nog mega moeten lachen om zijn rol als homo man in The Birdcage.

R.I.P Beste man

Nog een bericht dat misschien in het niet valt nu

Acteur Game of Thrones overleden | Prive | Telegraaf.nl

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Tragisch nieuws.

Gisteren nog een paar afleveringen van 'The Crazy Ones' zitten kijken en dan een dag later dit.

Net als vele anderen ben ik opgegroeid met Robin Williams met rollen in Good Morning Vietnam, Good Will Hunting, Jumanji, Patch Adams, Mrs. Doubtfire, etc.

Een groots acteur, zowel in komische als dramatische rollen is niet meer.

Genie, you're free. ...

Dat hoop ik dan maar.

R.I.P. Robin Williams.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

R.I.P. Robin

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

R.I.P.

Robin you will be missed !!

Robin best moments !

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Ik schrok toen ik het ruim een uur geleden vernam. Eén van mijn favoriete acteurs die mij kon laten lachen en mij een brok in mijn keel kon laten bezorgen. Jumanji was mijn favoriete film als kind zijnde. Ook Ms. Doubtfire en Alladin heb ik ontelbare keren gezien. Toen ik wat ouder werd waren het films als Awakenings, Good WIll Hunting, Dead Poets Society en nog een aantal andere die mij ontzettend wisten te raken. Ik zal aankomende dagen veel van zijn films gaan herbekijken en daarbij opnieuw van zijn talent genieten.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Alsof het zo moest zijn; mijn 10.000e bericht op deze website is voor Robin Williams. Fijne acteur, en het leek me ook een fijn mens. R.I.P.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Good Morning Vietnam, één van mijn eerste filmherinneringen. Leek me altijd een erg sympathieke man, een fantastische talkshow gast ook. Wat een schrik, van hem zag je het zeker niet aankomen. RIP Williams.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Robin Williams

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Had niet erg veel met zijn films, maar Hook en vooral Jumanji waren twee films die ik in mijn jeugd in elk geval top vond.

R.I.P. Robin Williams

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Jumanji was mijn eerste bioscoopervaring zonder ouders/school/begeleiders en zal ik dus nooit vergeten. Ondanks dat ik niet veel met de acteur Robin Williams had, zal ik hem dus ook nooit vergeten. 63 jaar is te vroeg, RIP.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Heftig nieuws. R.I.P. Robin Williams. Niet dat ik hem ontzettend grappig vind, maar heb altijd een soort van zwak voor hem gehad. Sympathieke gozer.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Ben er niet zo van dat ik bij een beroemdheid die komt te overlijden de behoefte voel er iets over te roepen, maar bij Robin Williams juist wel. Heeft echt verdienstelijke dingen gemaakt. Van leuke jeugdherinneringen als Good Morning Vietnam, Jumanji, Hook of Mrs Doubtfire. Tot echt dramatisch goede rollen in the Fisher King, Good Will Hunting (terechte oscar) of Dead Poets Society. Maar hij was nog veelzijdiger dan sommigen denken. Want naast drama en komedie kon hij ook nog echt goede creeps neerzetten zoals in Insomnia en vooral One Hour Photo. Zijn nieuwe serie the Crazy Ones was ook niet onaardig. En dan vergeet ik vast nog wel wat.

Ben niet echt fan van zijn one man shows (eigenlijk wat wisselend van niveau) en lang niet al zijn films waren even goed, maar ik zal hem altijd onthouden voor de vele goede dingen die hij heeft gemaakt. Echt erg jammer van zo'n op het oog (en naar verluidt) vriendelijke man. Hollywood is minder af zonder hem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.