- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Nu maar hopen dat Walker niet ineens postuum een oscar krijgt. Vergeleken met vele andere jong gestorven acteurs, neigt dit toch behoorlijk naar massahysterie.
Ik vernam het nieuws trouwens via een meme. Welkom in 2013!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
hakt er in. bah.
Film is niet geweldig maar dit is wel een verlies. Een groot verlies.
R.I.P.
Helemaal niks aan toe te voegen.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
R.I.P. Tony Musante
Onvergetelijk in films als Il mercenario.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Paul Walker, beetje een poor man's Bradley Cooper, maar wel heel droevig natuurlijk, zo jong.
RIP.
dennislaport
-
- 290 messages
- 1177 votes
Jeetje ik schrik er van. Weer een heerlijke acteur heen gegaan op een veeeeeelste vroege leeftijd.
RIP Paul.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
F&F1 was dan ook natuurlijk de onofficiële geboortedatum van cartuning en streetracing onder de amateurs en gewone lokale boerenjongens. Ook ik heb mijn auto in de jonge jaren laten tunen na geïnspireerd te zijn door F&F. Paul Walker was net als Vin het gezicht van die reeks en inspiratie voor de tsunami aan tuners/racers dat volgde. Niet zo vreemd dat men hem dan op deze grootschalige wijze herdenkt.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
R.I.P. Chris Howland, Engelse radio en TV presentator, acteur , zanger, etc. etc.
Enorm populair in Duitsland.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Rust zacht Paul Walker en vriend.
Zonde weer.
Als je sterft, hoe oud je ook bent en op welke manier ook je zult gaan, het is altijd tragisch.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Wel heel raar dat op vrijdag al het bericht kwam dat Paul Walker was overleden bij een auto-ongeluk. Ik hoor er meer mensen over. Vervolgens werd er gezegd dat het een hoax is en 1 dag later komt hij echt om het leven....
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Dat soort R.I.P. geruchten komen best vaak voor, dus dan zal het een keer gebeuren dat de hoax en het echte gebeuren samenvallen qua tijd. Maar wel toevallig inderdaad.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Klopt.. Ik heb het net gelijk even getest en ik typte Johnny Depp dead in en kijk Johnny Depp dead 2013 : Actor killed by celebrity death hoax - Mediamass - en.mediamass.net
Maar met slechts 1 dag er tussen vind ik het wel erg merkwaardig.. Maar vooral omdat alles overeenkomt met hoe het uiteindelijk daadwerkelijk gebeurde.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Nuja, met de Fast en Furious reeks is dat wel iets waar je op komt als je degene bent die zo'n gerucht verzint.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, inkoppertje.... Maar op vrijdag werd al gemeld dat hij niet zelf reed en beide om het leven zijn gekomen.... Maar ja, we kunnen er nu toch niets meer aan veranderen, hij blijft nog steeds dood.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Christopher Evan Welch is overleden op 48-jarige leeftijd.
Had onder meer (kleinere) rollen in Admission (2013) , Lincoln (2012) , The Master (2012) , Our Idiot Brother (2011) en Vicky Cristina Barcelona (2008)
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
RIP Christopher Evan Welch. Ook al zo jong!
Is bekend hoe hij is overleden?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Longkanker, was blijkbaar al een aflopende zaak.
Actor Christopher Evan Welch Dies at 48 - The Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Zat er al een tijdje aan te komen, maar een grote held & legende sterft:
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
RIP Mandela, tsja wat val te er nog over deze held te zeggen? Mooi dat hij nog zo lang in vrijheid heeft mogen leven.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
R.I.P. Mandela. Rust in vrede moedige vrijheidsstrijder.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8145 votes
R.I.P. Nelson Mandela. Mooi dat hij zo oud is geworden en een grootse persoonlijkheid, die veel betekend heeft voor zijn land.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niets dan respect voor deze legendarische man. Wat een persoonlijkheid, wat een inspirator. En met 95 jaar heeft hij een erg mooie leeftijd bereikt. Het zat er al een paar jaar aan te komen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Diepe buiging voor Nelson Mandela. Moge de man rusten in vrede.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.