• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

R.I.P.

jipt

• 3461 messages
  • 3470 votes

Erg dat Walker is overleden, had hem graag vaker dit soort rollen zien spelen. RIP

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

http://i.imgur.com/k2XXaf5.jpg

Tyrese just showed up at Paul Walker's crash site. Didn't say a word, just cried and left.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Dat gaat toch wel heel erg ver ja, heel opvallend. Niet in negatieve zin perse maar het was toch een acteur met een niet al te grote staat van dienst. Dat het dan toch zo absurd veel mensen trekt verbaast me.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fast and Furious heeft een gigantische fanbase. Zo gek is het niet.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Buitenneen gigantische fanbase om is het ook een filmreeks die mensen naar de bios trekt die normaal nooit heen gaan. Die vinden F&F vertier blijkbaar vermakelijk

Logische reacties dus, heel FB stond vol met Paul Walker, waarvan bij mij 90% geen filmfanaten zijn die het posten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

En buiten dat dat wordt Walker ook erg gelinkt met dat autowereldje. Dus al die mensen die graag automeetings en autoraces en dat soort dingen bezoeken willen zich wel verbonden voelen met de Fast acteurs.

Bij mij stond de FB timeline ook vol ja, maar goed dat stoort me niet.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Maar The Sopranos om maar iets te noemen heeft ook een enorme fanbase. De reacties op de dood van Gandolfini waren toch van een heel andere orde..

Misschien onderschat ik de invloed van de F&F-reeks wat, maar ik verbaas me dus wel over dit soort dingen. Hoe populair ook blijkbaar, Walker was geen wereldberoemd A-class acteur ofzo. Denken jullie dat veel mensen hem over 10 jaar nog zullen herinneren zoals James Dean bijv? Lijkt me onwaarschijnlijk.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Waarschijnlijk niet, maar the Sopranos heeft niet die fanbase die F&F heeft. Al had Gandolfini zijn dood ook wel behoorlijk wat aandacht.

Je onderschat denk ik inderdaad hoeveel volk naar die F&F films gaat in de bios. En dan vooral veel volk dat voor de rest geen enkele andere film ziet in de rest v.h. jaar. Denk ook dan 99,9% van die mensen ook niet van James Dean heeft gehoord Komt verder ook veel van dat volk wat A&L al aangeeft.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik denk dat Walker wel een wereldberoemde A class acteur voor velen was. Want die F and F reeks is echt gigantisch populair en goed bekeken. Dat hij niet tot de allerbeste acteurs van de wereld behoorde doet daar niks aan af.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Montorsi wrote:

Maar The Sopranos om maar iets te noemen heeft ook een enorme fanbase. De reacties op de dood van Gandolfini waren toch van een heel andere orde..

Fast & Furious is meer een cultus, een way of life als het ware. Als alleen al in Nederland op diverse plaatsen (grote én kleinere, google maar eens) herdenkingsbijeenkomsten gehouden worden, dan zegt dat natuurlijk genoeg over de beleving wereldwijd.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Ik zit verder erg ver af van het clubje mensen dat hun auto's met lelijke velgen en vleugels bekleed en er dan felle vlammen etc op verft, om dan 's nachts op een verlaten industrieterrein tegen elkaar te gaan racen, dus hoe groot dat allemaal is weet ik niet. Ik verbaas me echter wel hoe veel aandacht dit krijgt en welke reacties dit oproept, had ik echt niet verwacht..

The Oceanic Six wrote:

Ik denk dat Walker wel een wereldberoemde A class acteur voor velen was. Want die F and F reeks is echt gigantisch populair en goed bekeken. Dat hij niet tot de allerbeste acteurs van de wereld behoorde doet daar niks aan af.

Over kwaliteit heb ik het niet, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat de F&F-reeks en dus Walker een bepaald slag mensen aantrekt. A-class acteurs, dan heb ik het over (van heden ten dage) namen als Di Caprio, De Niro, Pitt, Depp etc. Lijkt me duidelijk dat Walker qua faam bij lange na niet in dat rijtje past. Desondanks is er dus blijkbaar wel een groep mensen die hier erg veel mee heeft en zover gaan dat ze met 1000 auto's achter elkaar gaan rijden. Zoals gezegd had ik dat niet verwacht.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vergeet Walker's religieuze achtergrond ook niet. Wij staan daar niet open voor, maar Walker was lid van the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints oftewel een mormoon, waar heel veel waardering voor is in de States.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

ik denk alleen niet dat er Mormonen in die stoet naar de Kuip meereden

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk ja .

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Montorsi, auto's tunen e.d. is vooral ook erg populair in de dorpen. Daar heb je duizenden van die types die auto's tunen en naar meetings gaan. Er gebeuren hier rondom Groningen ook erg veel van dit soort auto ongelukken op provinciale wegen waar jonge mensen na of voor het stappen in Groningen van de weg af knallen tegen een boom aan of in het water. Daar doet me het ongeval van Paul Walker ook erg aan denken

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Had ook niet gedacht dat hij zo populair zou zijn.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

rep_robert wrote:

Montorsi, auto's tunen e.d. is vooral ook erg populair in de dorpen. Daar heb je duizenden van die types die auto's tunen en naar meetings gaan.

Daar associeer ik het ook mee.. maar alleen met die groep heb je nog niet het massale van deze reacties verklaard.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Hier nog een aanvulling op het bericht van starbright boy.

Paul Walker herdacht in Rotterdam met 10 km lange stoet - Autoblog.nl

Smallprint84

• 219 messages
  • 1740 votes

RIP Tony Musante

Bekend van Bird with the Crystal Plumage en The Mercenary

Tony Musante - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

G-hat

• 40 messages
  • 4283 votes

RIP Paul Walker.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

RIP Tony Musante

(vorige week nog gezien in We Own the Night)

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

JacoBaco wrote:

Hier nog een aanvulling op het bericht van starbright boy.

Paul Walker herdacht in Rotterdam met 10 km lange stoet - Autoblog.nl

Als mensen zich hier prettig bij voelen dan moeten ze dat vooral doen, maar vanuit mijn beleving is dit echt compleet idioot.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ja, dat moeten ze zelf weten. Zelf vind ik het niet compleet idioot, maar overdreven.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Naomi Watts wrote:

Fast and Furious heeft een gigantische fanbase. Zo gek is het niet.

Dat is het inderdaad. Daarbij hebben ze een reden om weer "legaal" door de straten te scheuren.

Goed dat ze zo'n man eren hoor, daar niet van, maar zonder auto's was dit natuurlijk nooit gebeurd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zal ook niet door de thematiek van F&F te maken hebben, maar gewoon zijn aandeel in een populaire filmreeks. Zou Mark Hamill bvb dood gaan dan gaan legio Star Wars fans de straten op, bij Wood LOTR fans etc.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Combinatie van.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Bij Wood zou het meer een volksfeest zijn.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

JacoBaco wrote:

Ja, dat moeten ze zelf weten. Zelf vind ik het niet compleet idioot, maar overdreven.

zo denk ik er ook over.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Bij Wood zou het meer een volksfeest zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.