- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Vraag me nu ook af ze met Fast 7 zullen gaan doen 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2562 votes
'tja, als je overleden bent is het moeilijk om nog een fiml te maken.
Een heel goede acteur is hier verloren
gegaan.
Zo heb je bijdehandjes gegeten vandaag!!!
Hij kan toch nog in meer films gespeeld hebben slimpie!!!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Kende hem niet zo goed( Alleen van Joyride & Running Scared) maar heftig nieuws is het zeker.
RIP!
JakobFugger
-
- 145 messages
- 1307 votes
Vraag me nu ook af ze met Fast 7 zullen gaan doen
Ik denk van wel. Het lijkt me dat er al flink veel budget in de film zit en de filmstudio ziet dat natuurlijk liever niet verdampen. Daarnaast is Fast & Furious serie ook wel een goudmijntje. Opnames zijn al begonnen, dus wellicht wat beelden van Paul Walker in de film, wat mogelijk bijdraagt een een hoger bezoekersaantal. Paul Walker was wel een boegbeeld van de serie, maar zeker niet het enige boegbeeld (Vin Diesel uiteraard, the Rock een beetje nu en wat minder prominent aanwezige karakters zoals die van Ludacris, Tyrese, Jordana Brewster en Michelle Rodriguez). Ze kunnen het op meerdere manieren oplossen. Paul Walker in de film laten omkomen met de reeds bestaande beelden en dan wat Hollywood magic (wellicht wat cru aangezien hij bij een auto ongeluk om het leven is gekomen en dat de meest voor de hand liggende 'dood' is voor in de film). Een andere mogelijkheid is een andere acteur te nemen, het liefst eentje die er wat op lijkt, voor de rol van Paul Walker. Misschien bedenken ze wel iets anders. Hoe dan ook, mogelijk met vertraging, ik denk dat Fast 7 er wel komt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
En zoals ik al dacht, Vin diesel zag Paul als zijn "Broer"
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Hem in de film laten omkomen zou idd nog wel kunnen, maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze een andere acteur gaan zoeken voor de rol van Paul Walker. Ik denk dat dat juist de film zal verpesten.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hem in de film laten omkomen zou idd nog wel kunnen, maar ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze een andere acteur gaan zoeken voor de rol van Paul Walker. Ik denk dat dat juist de film zal verpesten.
Juan martinez
-
- 8 messages
- 8 votes
Rip paul walker. Vreselijk nieuws dit hij was nog zo jong
Juan martinez
-
- 8 messages
- 8 votes
Het lijkt mij wel een idee om paul in de film te laten vermoorden door statham, zodat zijn rol nog meer impact zal hebben op vin en de crew
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Het lijkt mij wel een idee om paul in de film te laten vermoorden door statham, zodat zijn rol nog meer impact zal hebben op vin en de crew
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Maar Crew, misschien is het beter als jullie deze berichten naar zijn Forum kunnen verplaatsen, we gaan namelijk beetje offtopic. (sorry)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
RIP Paul Walker, las het vannacht en eerst leek het een hoax, maar helaas dus niet. Zal hem als acteur missen, leek me een goede kerel. 
Elizannthe
-
- 39 messages
- 32 votes
R.I.P. Paul Walkjer 30-11-2013,
Zo jammer... zo'n mooie acteur...
Film (nog) niet gezien
Elizannthe
-
- 39 messages
- 32 votes
Bij Pawn Shop Chronicles (2013):
R.I.P. Paul Walker 30-11-2013
Zo jammer...zo'n mooie acteur...
Film (nog) niet gezien
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Ongelofelijk. Wat een belachelijk jonge leeftijd. R.I.P. Paul Walker.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
R.I.P. Paul Walker! Vond het een erg fijne acteur voor actiefilms.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
R.I.P. Paul Walker
Hij heeft toch een aantal goede actiefilms op zijn naam staan. En hij was fijn om naar te kijken.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
RIP Paul Walker. Wat een afschuwelijk ongeluk!
Veertig jaar is veel te jong. Tragisch voor zijn vrienden en familie.
vranque
-
- 937 messages
- 3926 votes
hakt er in. bah.
Film is niet geweldig maar dit is wel een verlies. Een groot verlies.
R.I.P.
Poeha
-
- 184 messages
- 217 votes
Veel te jong idd. Rust zacht, Paul, maar eigenlijk had je nog helemaal niet moeten gaan rusten 
40 jaar 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bah, hier krijg ik koude rillingen van. Mooi bericht van dat meisje. Het blijft klotenieuws.
FILM!BOY!
-
- 246 messages
- 1715 votes
R.I.P Paul Walker! Ik werd stil na de berichtgeving van zijn dood. Kijk voor altijd anders naar The Fast and the Furious reeks. Het was een fantastisch acteur die de wereld vele goeie actiefilms heeft nagelaten. Hij was nog veel te jong om te gaan. R.I.P.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Soms denk je er niet aan dat acteurs ook gewoon papa's zijn.Vooral heel erg voor dat meisje hierboven om haar vader zo jong kwijt te raken.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
En zo populair was de beste man dus:
Fans herdenken acteur Paul Walker in Rotterdam | nu.nl/film | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.