• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.987 votes
Profile

Bier en andere alcoholische dranken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inland Rabbit wrote:

N.W.: Zit je nu serieus Ralfy te bashen? Die man weet veel en heeft humor. Whisky tasters/reviewers zijn vaak van die balletjes.

Met dat laatste wel eens maar daar staan doorgaans wel wat interessante picks tussen. Ralfy vind ik dan vaak uit een vaatje tappen waar ik al uit getapt heb of weiger uit te tappen.

Maar eh, tuurlijk ik zag het merk altijd wel staan in de slijter, maar vond het eerlijk gezegd te goedkoop om uit te proberen. Een beetje een "Get off your high horse" principe, want als ik zin heb om een avondje stevig door te drinken, drink ik liever die Vat 69 of een Grant's, dan een luxere single malt, waar ik meestal maar 2 glaasjes van pak.

Begrijpelijk, vind Whisky alleen geen drank om stevig door te drinken. M

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mja misschien ben ik in essentie ook geen whisky drinker, want ben nooit een geduldige drinker geweest en zal dat ook niet snel worden. Toch, merk wel nu ik whisky drink dat ik smaak veel meer ga waarderen, in plaats van een waterig biertje of een mierzoet bacootje. Was dat wel een beetje zat eigenlijk. Moet alleen de balans nog een beetje vinden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Klopt ik ben smaak ook meer gaan waarderen en leren herkennen. Ik denk als een niet groot drinker je juist whisky enorm kan gaan waarderen. Je drinkt dan meer dan dat je zuipt .

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Als ik whisky als biertjes moet gaan drinken lig ik om 10 uur al ergens in de hoek. . Slecht idee.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Jep en jongeren die vaker naar actiefilms kijken meppen er op los, seks in films zorgt voor meer aanrandingen en voor je het weet hang je aan een houten balk omdat je films met het thema zelfmoord hebt bekeken. Lekker bezig weer.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Misschien moeten ze jongeren dan wat meer naar The Artist sturen, dan zwijgen ze meer.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Het is natuurlijk ook gewoon een gezond product alleen is normaal gezien alcohol alleen de boosdoener

Dat wordt dus Bavaria Wit 0,0!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ben nu enkele dagen de Duitse export bier van Damburger aan het drinken.

(afbeelding)

Best lekker, vergeleken met vele andere merken. Normaal gesproken drink ik zo min mogelijk bier, maar dit is toch wel erg lekker als je dorst hebt. Gewoon 1 flesje in de avond.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Mescaline wrote:

Dat wordt dus Bavaria Wit 0,0!

haha die smaakt naar banaan xD

Perfectly clear

• 283 messages
  • 18 votes

Zegt mijn Vriendien ook altijd

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Minotaures wrote:

Ben nu enkele dagen de Duitse export bier van Damburger aan het drinken.

(afbeelding)

Best lekker, vergeleken met vele andere merken. Normaal gesproken drink ik zo min mogelijk bier, maar dit is toch wel erg lekker als je dorst hebt. Gewoon 1 flesje in de avond.

Een Duitse export die in België wordt gebrouwen, bij Martens maar liefst haha

En een witbier heeft vaker tonen van Banaan hoor, helemaal niet raar.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Mescaline wrote:

Een Duitse export die in België wordt gebrouwen, bij Martens maar liefst haha

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Mescaline wrote:

En een witbier heeft vaker tonen van Banaan hoor, helemaal niet raar.

Daarom houd ik ook niet van witbier, overigens was dat bij die bavaria 0,0% wel erg overheersend voor zo ver ik me kan herinneren. Ik ben meer van de abdijbieren, als het speciaalbier betreft. Heb er voor de rest niet zo'n heel erg veel verstand van. Ben nog steeds bezig met zoveel mogelijk verschillende bieren te proberen, om te kijken wat ik 't lekkerste vind. ^^

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Jesper187 wrote:

(quote)

Daarom houd ik ook niet van witbier, overigens was dat bij die bavaria 0,0% wel erg overheersend voor zo ver ik me kan herinneren. Ik ben meer van de abdijbieren, als het speciaalbier betreft. Heb er voor de rest niet zo'n heel erg veel verstand van. Ben nog steeds bezig met zoveel mogelijk verschillende bieren te proberen, om te kijken wat ik 't lekkerste vind. ^^

Is voor mij ook te lang geleden dat ik Bavaria wit op had, maar zelf vind ik juist de fruittonen in witbier erg verfrissend, maar iedereen heeft natuurlijk andere voorkeuren.

Hoe vind je la chouffe dan? heb dit weekend eindelijk eens de blonde variant geproefd maar je hebt natuurlijk ook een donkere

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Ik heb die blonde wel eens gehad. Die beviel me wel. Daar zat ook zover ik me kan herinneren een fris kruidig smaakje aan, maar in combinatie dat het zwaarder bier was, was het me goed bevallen. Het meest recent heb ik nog alle Leffe's kunnen proberen, waren ook goed bevallen. Het meeste bevalt me eigenlijk wel. xD Komt misschien ook wel, omdat je speciaalbier toch op een andere manier drinkt dan pils. Je gaat er voor zitten en bent bereid er van te genieten, terwijl je pils vaak gewoon weg drinkt als frisdrank.

bozzy

• 2161 messages
  • 670 votes

Heerlijke zelfspot......

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

bozzy wrote:

Heerlijke zelfspot......

Is ook niet echt moeilijk als je zo groot ego als charlie hebt

Wel leuke reclame!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Net gezien. Grappige reclame.

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Dit bier drinkt ook lekker weg, samen met Hoegaarden behoort deze tot 1 van mijn fovoriete witbieren.

(afbeelding)

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Jimmiie wrote:

Dit bier drinkt ook lekker weg, samen met Hoegaarden behoort deze tot 1 van mijn fovoriete witbieren.

(afbeelding)

Lekker biertje inderdaad

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Na een stevige verkoudheid, gister eindelijk eens de kans gehad om deze te openen:

(afbeelding)

Moet zeggen, stevige jongen (maar geen Islay hoor). As far as tasting notes go, wat ik er zelf uit haal dan: erg sterk de zee, noten,citrus fruit/limoen, beetje honing. Goed spul.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

We gaan er weer flink tegen aan vanavond Ik heb voor vandaag Raz (bacardi) gehaald, is best lekker gemixt met fanta, 7-Up of cola!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Mixjes..

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Da's nog geen bier.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Gisteren tijdens en na een wandeltocht de volgende bieren gedronken;

2 La Chouffe's alc. 8%

1 Grimbergen dubbel alc. 6,5%

2 Grimbergen tripel alc. 9%

2 Rochefort 8 alc 9,2%

Een kater? Hoofdpijn? Neen, totaal niet. Ik stond vanmorgen weer helemaal fris op.

Voor mij het bewijs dat de Belgische bieren tot de beste van de wereld behoren.

btw Ik heb ooit na het drinken van 1 glas Heineken barstende hoofdpijn gehad.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Je trekt te snel conclusie's, ook in het filosofie topic btw

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

wibro wrote:

Een kater? Hoofdpijn? Neen, totaal niet.

Dat lijkt me ook niet de bedoeling na die paar frisdrankjes.

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Erwinner wrote:

Je trekt te snel conclusie's, ook in het filosofie topic btw

Inderdaad geen hoofdpijn = top, oftewel voor Wibro het bewijs dat water het beste vocht ter wereld is.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.