- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Bier en andere alcoholische dranken
Bier en andere alcoholische dranken
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Woon in Brussel, dus als je Maes en discount bier in blik kun vermijden ben je altijd verzekerd van een fatsoenlijk pintje.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
@ Madecineman daar in polen valt bier toch onder frisdrank?
Drinkontbijt voor houthakkers 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Drinkontbijt voor houthakkers
Haha, geeft extra inspiratie 
Ik ga het biertje eens open maken, The Review Follows! 
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Even wat anders uit het buitenland, vorig jaar ontdekt in New York.

Lekker biertje, fris maar wel wat meer hoppig dan normaal is voor Amerikaans bier.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Kan ik die ook proberen zonder dat ik daar naar toe moet?

Zubr Bier drinkt trouwens best lekker weg, en zeker voor 6% maar of die blikken 1 euro 9 waard zijn? voor mij persoonlijk niet.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ben het hier nog nooit tegengekomen.... Dus denk dat je het vliegtuig moet pakken.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Een keertje bij een Chinese restaurant voor Chinese bier gekozen. Heerlijke smaak had het.

Een Tsingtao. Dit zal alleen lastig zijn om bij een supermarkt ofzo te kopen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ben het hier nog nooit tegengekomen.... Dus denk dat je het vliegtuig moet pakken.
Ja dat gaat goed komen met vliegangst
dus ik pas maar.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Een keertje bij een Chinese restaurant voor Chinese bier gekozen. Heerlijke smaak had het.
(afbeelding)
Toevallig laatst ook zitten drinken bij een Chinees
Valt wel mee, in de grote steden zijn er genoeg Chinese supermarktjes waar je dit wel kunt kopen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Als ze in Chinese speciaalzaken te koop zijn, weet ik er wel wat te vinden. Bedankt.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ja die Tsingtao is inderdaad best lekker. Ik bestel het bijna altijd nu als ik nog eens Chinees ga eten (ook daar leren kennen). Scoort vooral heel hoog qua verfrissende factor vind ik. Drinkt heel aangenaam weg.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ja dat gaat goed komen met vliegangst
dus ik pas maar.
Met de boot is ook nog een optie 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Met de boot is ook nog een optie
Cant swim 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Haha, dat Brooklyn bier heb ik ook gehad. Gewoon omdat het me tof leek bier uit Brooklyn te drinken. Maar echt bijzonder of lekker was het niet m.i.
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Sommige supermarkten importeren producten op verzoek, Jumbo bijvoorbeeld, bij hun heb ik sake laten importeren.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Haha, dat Brooklyn bier heb ik ook gehad. Gewoon omdat het me tof leek bier uit Brooklyn te drinken. Maar echt bijzonder of lekker was het niet m.i.
Een van de beter die ik daar gedronken heb maar een Bud kan ik ook wel waarderen.
movierobert
-
- 168 messages
- 1829 votes
Vast al keer voorbij gekomen, maar ik heb vorige week voor het eerst één San Miguel(in Spanje) gehad.

En dat smaakte prima! Dus dat bleef er niet bij één.
Insignificance
-
- 3220 messages
- 5586 votes
Gister maar weer eens van deze gesnoept:

AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
De heilige graal onder de bieren zijn natuurlijk de trappisten. Even een lijstje gemaakt met alle trappisten die er zijn: (Zo kan ik het zelf ook beter bijhouden) 

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Onlangs afscheid gevierd van m'n zus die een tijd naar Australië gaat. Met vrienden en familie afgesproken in Beveren in café Plato, een biercafé met zo'n 100 bieren. Dan kun je moeilijk een gewoon 'pintje' bestellen. Een blond bier van Brouwerij Bockor (in België natuurlijk) dat in 2009 goud haalde op de European Beer Star en in 2010 goud in de categorie Traditional Blond op de World Beer Cup.
Los van de prijzen smaakte het bier heerlijk. Wel 8%, maar desondanks smaakt het zeker naar meer dan eentje. 

Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
(afbeelding)
Vrijwel bij elke Chinees te verkrijgen
.
Ben er geen fan van btw.

Dit is wel een aanradertje btw!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wie van Stouts houdt moet echt eens dit biertje gaan proberen. Hemels bier van de Great Divide brouwerij in Colorado.

Great minds drink alike 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
Heb ooit eens een MOOSEHEAD mogen drinken in Canada, was beter dan een MAES alleszins!
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Maredsous 
Tripel nog niet uitgeprobeerd
Vanavond was het bij mij

-
- 7484 messages
- 1715 votes
Phoeh, Kasteel tikkeltje te heavy voor mijn smaak.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7360 votes
Inderdaad, je moet het houden bij één of twee